28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Урок розвитку мовлення на тему " Птахи " .

Про матеріал
  • Урок розвитку мовлення на тему:" Птахи " .На ньому використано вправи для розвитку мовлення , корекції звуковимови, уваги , мислення . А також скоромовки та голосові вправи . В ході уроку виконується пальчикова гімнастика , хвилинка відпочинку та ігри.
Перегляд файлу

Розвиток мовлення

Тема: Птахи.                                                                                                                                                       Мета: збагачувати словниковий запас учня, розвивати зв’язне мовлення, виховувати любов і бережливе ставлення до птахів. 

Корекційна мета: розвиток артикуляції, корекція звуковимови, розвиток мислення, мовлення, уваги, уяви.

Обладнання: «Енциклопедія», «Це цікаво знати», ілюстрований матеріал, кросворд.

Хід уроку

І. Організаційна частина.

ІІ. Підготовчі вправи.                                                                                                                   1.Артикуляційна гімнастика

D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ЦАРУК\Photo4158.jpg                             D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ЦАРУК\Photo4157.jpg                                   D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ЦАРУК\Photo4159.jpg

«Грибок»                                                 « Хоботок»                                               «  Конячка»

2.Голосові вправи.                                                                               3. Скоромовка.

      D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ШКОЛА\Новая папка\Рисунок3.jpg       D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ШКОЛА\Новая папка\Рисунок4.jpg                             

«Вовча сімейка»                       « Звукове намисто»            

 

 ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Загадки. а)Біла латка, чорна латка, по березі скаче.(Сорока).

б)Шубка з сірого пушку,                                                                                                                                     Скаче в жовтім фартушку,                                                                                                                               Чорний шарфик та шапчина,                                                                                                                                                       Хто маленька ця пташина,                                                                                                                                    Та корисна трудівниця?                                                                                                                                                          Називається…(синиця).                                                                                                             в)Швидко скрізь цей птах літає,                                                                                                                                Всіх комашок поїдає,                                                                                                                                               За вікном гніздо будує,                                                                                                                                         Тільки в нас він не зимує.(Ластівка).                                                                                                                              –Отже, про кого ми будемо говорить на уроці ?

ІV. Робота над новим матеріалом.

а)Читання статті в «Енциклопедії»…(с.50-53).                                                                                                                                   б)Розгляд ілюстрованого матеріалу.                                                                                                                      D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\юблл.jpg  D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\картинки\images.jpg   D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ШКОЛА\дьло.jpg   D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\картинки\лоргпн.jpg

в)Розповідь вчителя.

-Існує близько 8500 видів пташок. В Україні проживає близько 358 видів пташок, але найбільше горобців і шпаків. А зараз перевіримо, яких птахів знаєш ти.                                                                        г)Гра «Впіймай пташку»(оплесками) Зозуля,іволга,вівця,бджола,орел,борсук,синиця,сорока,метелик,ластівка,півень. Які дві групи птахів ти знаєш?                                                                                                                             д)Хвилинка відпочинку.                                                                                                                                Зозуля кує: «Ку-ку, ку-ку!»                                                                                                                                Голуб воркує: «Гу-гу, гу-гу!»                                                                                                                                           Півень кукурікає: «Ку-ку-рі-ку!»                                                                                                                    Сова кричить: «Угу-угу!»                                                                                                                                   Риба мовчить, ні пари з вуст.                                                                                                                                          е) Гра «Впіймаєш, якщо відгадаєш».                                                                                                                                  Вірно людям я служу,                                                                                                                                                Їм дерева стережу,                                                                                                                                            Дзьоб міцний і гострий маю,                                                                                                      Шкідників ним добуваю.

  D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ШКОЛА\1.jpg    D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\index.jpg     D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ШКОЛА\129.jpg

а)ластівка                                      б)дятел                                        в) шишкар.                                                                                                   Життя дятла тісно пов’язане з лісом. На деревах він їсть, гніздиться, ховається від ворогів. Має міцні нігті й пружний хвіст. Прямим і довгим язиком дістає комах. Ще про дятла говорять, що він санітар лісу, бо знищує велику кількість комах-шкідників.

є) Пальчикова гімнастика.

 

 

     D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ШКОЛА\Новая папка\Рисунок14.jpg                    D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ШКОЛА\Новая папка\Рисунок17.jpg                     D:\kak-stat-hrist\Documents\Desktop\мамині уроки\ШКОЛА\Новая папка\Рисунок16.jpg 

«Окуляри».                                                 «Собака».                                         «Пташка».                                                  ж) Скарбничка Всезнайок.                                                                                                                                   1.Якщо ластівка низько літає-незабаром піде дощ.                                                                                   2.Шпаки та галки сідають на спину коровам, вівцям та коням і викльовують із шкіри комах та личинок .                                                                                                                                             3.Шпаки вміють удавати голоси інших птахів, «співають», як жаба, гавкають, як собака. Можуть передавати звук автомобіля, що їде.                                                                                        4.Існує пам’ятник гусям у Римі. Вони, зчинивши галас, попередили жителів і врятували місто від ворога.                                                                                                                                                    ж)Гра «Лото».                                                                                                                                                  –Ластівка низько літає  (на дощ).                                                                                                                           -Соловейко затьохкав (вода у річках почала спадати).                                                                                            –Як на початку травня ворон у житі ховається (народ на добре жниво сподівається). з)Тест.                                                                                                                                                                                            –Яка пташка не вє гніздечка, а підкладає свої яйця в чужі гнізда?                                                                а) зозуля                           б) синиця                                                                                                                         –Чим живиться дятел?                                                                                                                             а)насінням                      б)комахами                                                                                                                              –Де живуть шпаки, яким не вистачило шпаківень?                                                                                                             а)у чужому гнізді                               б)в дуплі                                                                                                     V. Підсумок уроку.                                                                                                                                Кросворд «Птахи»(с.42)( «Цікаві завдання з природознавства). 

D:\kak-stat-hrist\Documents\Scanned Documents\лорир.jpg

 

docx
Додано
27 жовтня 2018
Переглядів
250
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку