Урок розвитку зв'язного мовлення у 3 класі загальноосвітніх шкіл за підручником " Українська мова" М.Д.Захарійчук .
Тема. Робота з деформованим текстом.
Мета. Вчити відбирати найголовніше; вдосконалювати вміння учнів працювати з деформованим текстом; розвивати зв'язне мовлення учнів, увагу, образне мислення, збагачувати і уточнювати словниковий запас; виховувати любов, бережне ставлення до природи.
Обладнання. Сюжетні малюнки, таблички слів.
Урок №3
Тема. Робота з деформованим текстом
Мета. Вчити відбирати найголовніше; вдосконалювати вміння учнів працювати з деформованим текстом; розвивати зв’язне мовлення учнів, увагу, образне мислення, збагачувати і уточнювати словниковий запас; виховувати любов, бережне ставлення до природи.
Обладнання. Сюжетні малюнкb, таблички слів.
Хід уроку
І. Етап орієнтації
Ось дзвінок наш дав сигнал –
Працювати час настав.
Тож і ми часу не гаймо –
До роботи приступаймо.
Девіз нашого уроку
Щоб робота в нас кипіла,
Працювати будемо;
Швидко! Дружно! Вміло!
Запишіть слова – текст, зачин, дощ.
Зробити звуко – буквений аналіз слова – дощ.
ІІ. Етап покладання мети, проектування
Що таке текст? Які частини ми виділяємо у тексті?
Сьогодні на уроці ми продовжимо роботу по вдосконаленню текстів. Зокрема працюватимемо із деформованими текстами.
ІІІ. Організація виконання плану діяльності
Прочитайте речення. Які слова вжиті у переносному значенні?
Він, грався, і, дітьми, за, бігав.
Маленького, у, знайшли, лісі, діти, козлика.
Пасли, городі, на, потім.
Спочатку, молоком, його, годували.
Радував, козлик, дітей.
ІV. Фізкультхвилинка
V. Контрольно – оцінювальний етап
Рефлексія