Урок розвитку мовлення у 3 класі

Про матеріал

Урок розвитку зв'язного мовлення у 3 класі загальноосвітніх шкіл за підручником " Українська мова" М.Д.Захарійчук .

Тема. Робота з деформованим текстом.

Мета. Вчити відбирати найголовніше; вдосконалювати вміння учнів працювати з деформованим текстом; розвивати зв'язне мовлення учнів, увагу, образне мислення, збагачувати і уточнювати словниковий запас; виховувати любов, бережне ставлення до природи.

Обладнання. Сюжетні малюнки, таблички слів.

Перегляд файлу

Урок №3

 

Тема. Робота з деформованим текстом

Мета. Вчити відбирати найголовніше; вдосконалювати вміння  учнів працювати з  деформованим текстом; розвивати зв’язне мовлення учнів, увагу, образне мислення, збагачувати і уточнювати словниковий запас; виховувати любов, бережне ставлення до природи.

Обладнання. Сюжетні малюнкb, таблички слів.

 

                                                       Хід уроку

І. Етап орієнтації

 

  1. Організація класу

Ось дзвінок наш дав сигнал –

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо –

До роботи приступаймо.

  1. Згадаємо:

Девіз нашого уроку

Щоб робота в нас кипіла,

                    Працювати будемо;

Швидко! Дружно! Вміло!

 

  1. Хвилинка каліграфії

Запишіть слова – текст, зачин, дощ.

Зробити звуко – буквений аналіз слова – дощ.

   ІІ. Етап покладання мети, проектування

  1. Актуалізація опорних знань

Що таке текст? Які частини ми виділяємо у тексті?

  1. Оголошення теми, мети

Сьогодні на уроці ми продовжимо роботу по вдосконаленню текстів. Зокрема працюватимемо із деформованими текстами.

 

ІІІ. Організація виконання плану діяльності

 

  1. Робота з картками

Прочитайте речення. Які слова вжиті у переносному значенні?

  1. Наливаються соком яблука і груші в садках.
  2.  На порозі стоїть золота осінь.
  3. Осінь уже починає прикрашати жовтим листом дерева.
  4.  Птахи збираються у вирій.
  5. Сонечко дарує землі останні теплі промені.
  6.  Сумують квіти за теплим літечком.
  • Чи можна цю групу речень назвати текстом. Які недоліки ви помітили? Як переставити речення, щоб ліквідувати недоліки?  (2, 1, 4, 3, 6,5)
  1. Робота в парах
  • Із слів кожного рядка складіть і запишіть речення так, щоб вийшов зв’язний текст.

Він, грався, і, дітьми, за, бігав.

Маленького, у, знайшли, лісі, діти, козлика.

Пасли, городі, на, потім.

Спочатку, молоком, його, годували.

Радував, козлик, дітей.

ІV. Фізкультхвилинка

 

  1. Самостійна робота учнів
    1.      Робота з підручниками
  • Розгорніть підручники на сторінці 42, вправа 85. Розгляньте малюнки. Виконайте завдання  на картках.
    1.      Словникова робота
  • Поясніть значення слова – шовковиця (морва). Запам’ятайте правопис слів – острівець, гіллясте, шовковицею.

 

V. Контрольно – оцінювальний етап

Рефлексія

  • Незабаром зблякне чудова краса, сховаються лісові мешканці. Тож вислухаймо розповіді ( 2- 3 учні). Урок закінчено.

 

doc
Додано
3 липня 2018
Переглядів
2486
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку