Урок з використанням інтерактивних технологій, групової роботи. Робота спрямована на формування мовних та орфоепічних навичок, збагачення словника. Уміння співпрацювати, обговорювати, знаходити спільну мову.
УРОК розвитку зв’язного мовлення в 2 класі
ТЕМА . ЗИМА.
МЕТА. Збагачувати й активізувати лексичний запас школярів, удосконалювати уміння будувати висловлювання на основі почутого, малюнків, вчити узагальнювати, вдосконалювати мовленнєві навички, діалогічне мовлення, пам'ять, спостережливість, увагу, збагачувати словниковий запас , розвивати фонематичний слух . Виховувати шанобливе ставлення до природи, любов до рідної мови.
ТИП УРОКУ. Урок розвитку зв’язного мовлення.
ФОРМИ І МЕТОДИ:
бесіда , навчальні та ігрові вправи робота з дидактичними картками,
сюжетна гра активізація життєвого досвіду
елементи проблемного навчання
робота в групах
ЛЕКСИКА: рік, місяць, зима, грудень, січень, лютий, заметіль, хурделиця, хуга, заметіль, хуртовина.
ПЕРЕБІГ УРОКУ
ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ
МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
( розгадування загадки) Білі мухи налетіли –
Все подвір’я стало біле.
Не злічити білих мух,
Що летять, неначе пух. ( Сніг.)
ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ УРОКУ
ОПРАЦЮВАННЯ МАТЕРІАЛУ
Що?
Яка?
Що робить?
На що ( кого) схожа? Не схожа?
Які викликає асоціації?
а) Бесіда, складання речень за малюнками.
б) Інтерактивна вправа « Мікрофон»
в) Інтерактивна вправа « Займи позицію». ( Метод « Кутки»)
( фронтальна робота, усно діти підбирають предмети, ознаки, дії за темою, вчитель записує їх на дошці; учні зв’язують ці слова за змістом, утворюючи речення; усне складання тексту)
а) Гра « Хто як зимує?»
- Кого можна зустріти в лісі?
- Як вони зимують?
б) Робота в парі. Складання загадки про тварин.
а) Слово вчителя.
«малюють»її поети, а тепер послухаємо, як зобразив зиму за допомогою музики видатний російський композитор П.І. Чайковський у своєму альбомі « Пори року».
б) Слухання музики заплющеними очима.
в) Словесне малювання. Розповіді учнів.
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
ПІДСУМОК УРОКУ