Урок розвитку зв’язного мовлення в 2 класі
Тема. Слухаємо і читаємо казки. Створюємо мультфільми і комікси за текстом
Мета: актуалізувати знання учнів про те, що таке казка; формувати вміння створювати мультфільми і комікси за текстом казки; розвивати логічне мислення, творчі здібності, художні навички, усне мовлення; поповнювати словниковий запас учнів; виховувати толерантність до людей.
Обладнання: ноутбук, зошити з розвитку зв’язного мовлення, зразки мальованих мультфільмів та коміксів.
Тип уроку: комбінований урок.
Хід уроку
І. ВСТУПНА ЧАСТИНА
Організація класу
Сядьте, дітки, всі гарненько,
Руки покладіть рівненько.
Голову вище підніміть,
Плечі свої розведіть.
Всі на мене подивіться,
І приємно посміхніться!
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
-
Скажіть, діти, а що таке казка? (Ка́зка — це народно-поетичний або писемно-літературний твір про передбачувано вигадані події чи осіб, іноді за участю фантастичних сил, який має повчальну мету.)
-
Казку можна прочитати в книзі. А чи можна казку побачити? Де?
Перегляд мультфільму «Фіксики. Мультик» (https://www.youtube.com/watch?v=fkBKzDZIVns)
ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.
-
Сьогодні на уроці ми побуваємо в ролі художників-мультиплікаторів та спробуємо створити власні комікси чи мультфільми до прочитаних казок.
ІV. Основна частина.
-
Бесіда.
-
Хто такі художники-мультиплікатори, як ви вважаєте?
-
Художник-мультиплікатор, аніматор — художник, що створює серії кадрів для забезпечення ілюзії руху в анімації. Художники-мультиплікатори працюють в різних індустріях: кіно, телебачення, відеоігри, реклама, інтернет. Створюючи анімації, вони використовують різноманітні технології, зокрема малюнки, лялькову мультиплікацію, тривимірну графіку.
-
Перегляд зразків мальованих мультфільмів та коміксів.
-
Спробуйте за цими малюнками розказати історію, яка трапилася із зайчиком.
-
Чи достатньо зображено на малюнках, щоб була зрозуміла казка без слів?
-
Фізкультхвилинка.
-
Робота в друкованому зошиті з розвитку зв’язного мовлення на с. 23-26
-
Опрацювання казки Наталії Швець.
-
Опрацювання казки Сашка Дерманського «Ковіньковий суп».
V. Підсумок уроку.
Вправа «Відкритий мікрофон»
-
Що ж таке казка?
-
Ким ви навчилися бути на цьому уроці?
-
Хто такі художники-мультиплікатори?
-
Що було для вас найважчим?
-
Що сподобалося найбільше?