Урок розвитку зв’язного мовлення 2 клас. Тема. Слухаємо і читаємо казки. Створюємо мультфільми і комікси за текстом

Про матеріал
Урок розвитку зв’язного мовлення 2 клас. Тема. Слухаємо і читаємо казки. Створюємо мультфільми і комікси за текстом
Перегляд файлу

Урок розвитку зв’язного мовлення в 2 класі

Тема. Слухаємо і читаємо казки. Створюємо мультфільми і комікси за текстом

Мета: актуалізувати знання учнів про те, що таке казка; формувати вміння створювати мультфільми і комікси за текстом казки; розвивати логічне мислення, творчі здібності, художні навички, усне мовлення; поповнювати словниковий запас учнів; виховувати толерантність до людей.

Обладнання: ноутбук, зошити з розвитку зв’язного мовлення, зразки мальованих мультфільмів та коміксів.

Тип уроку: комбінований урок.

Хід уроку

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА

Організація класу

Сядьте, дітки, всі гарненько,

Руки покладіть рівненько.

Голову вище підніміть,

Плечі свої розведіть.

Всі на мене подивіться,

І приємно посміхніться!

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

  • Скажіть, діти, а що таке казка? (Ка́зка — це народно-поетичний або писемно-літературний твір про передбачувано вигадані події чи осіб, іноді за участю фантастичних сил, який має повчальну мету.)
  • Казку можна прочитати в книзі. А чи можна казку побачити? Де?

Перегляд мультфільму «Фіксики. Мультик» (https://www.youtube.com/watch?v=fkBKzDZIVns)

  • Про що був мультфільм?

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

  • Сьогодні на уроці ми побуваємо в ролі художників-мультиплікаторів та спробуємо створити власні комікси чи мультфільми до прочитаних казок.

ІV. Основна частина.

  1. Бесіда.
  • Хто такі художники-мультиплікатори, як ви вважаєте?
  • Художник-мультиплікатор, аніматор  художник, що створює серії кадрів для забезпечення ілюзії руху в анімації. Художники-мультиплікатори працюють в різних індустріях: кіно, телебачення, відеоігри, реклама, інтернет. Створюючи анімації, вони використовують різноманітні технології, зокрема малюнки, лялькову мультиплікацію, тривимірну графіку.

 

  1. Перегляд зразків мальованих мультфільмів та коміксів.

C:\Users\Alla\Desktop\Без названия.jpgC:\Users\Alla\Desktop\Без названия (1).jpgC:\Users\Alla\Desktop\Без названия (2).jpgC:\Users\Alla\Desktop\Без названия (3).jpgC:\Users\Alla\Desktop\Без названия (4).jpgC:\Users\Alla\Desktop\Без названия (5).jpgC:\Users\Alla\Desktop\Без названия (6).jpgC:\Users\Alla\Desktop\Без названия (7).jpg

  • Спробуйте за цими малюнками розказати історію, яка трапилася із зайчиком.
  • Чи достатньо зображено на малюнках, щоб була зрозуміла казка без слів?
  1. Фізкультхвилинка.
  2. Робота в друкованому зошиті з розвитку зв’язного мовлення на с. 23-26
  1. Опрацювання казки Наталії Швець.
  2. Опрацювання казки Сашка Дерманського «Ковіньковий суп».

V. Підсумок уроку.

Вправа «Відкритий мікрофон»

  • Що ж таке казка?
  • Ким ви навчилися бути на цьому уроці?
  • Хто такі художники-мультиплікатори?
  • Що було для вас найважчим?
  • Що сподобалося найбільше?
docx
Додано
13 січня 2022
Переглядів
1274
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку