1 липня о 18:00Вебінар: Шкільна дошка – ігрове поле вчителя

Урок розвитку зв'язного мовлення "Казка про кульбабку"

Про матеріал
Урок має на меті удосконалювати вміння дітей самостійно складати твори за опорними словами, формувати емоціно-образну виразність мовлення. Розвивати вміння учнім з'язно послідовно викладати думки в усній і писемній формі. Сприймати емоціно-образку інформацію, образно висловлюватись, передавати красу природи.
Перегляд файлу

Конспект уроку зв’язного мовлення.

Тема: Казка про кульбабку (редагування тексту)

Мета:

Навчальна

Фомувати предметні компетентності.

Мовленева:

- удосконалювати вміння дітей самостійно складати твори за опорними словами,

- формувати емоційно-образну виразність мовлення;

- розвивати вміння учнів зв’язно і послідовно викладати думки в успій і писемній мові;

- сприймати емоційно-образну інформацію, образно висловлюватись, передавати красу природи.

Мовна:

- вдосконалювати вміння писати твори-описи за опорними словами;

- закріпити знання основних вимог до написання твору;

- удосконалювати знання про текст, типи текстів, будову.

Соціальна:

- сприяти формуванню екологічної культури учнів за допомогою дібраних текстів;

- дбати про доцільне використання тематичних груп слів;

- розвивати вміння дорічно вживати їх у мовленні.

Розвивальна

Розвивати ключові ключові компетентності

Соціальна:

- сприяти розвитку соціально-комуникативних навичок учнів, інтелектуальних і творчих здібностей;

- сприяти виробленню вміння спілкуватися в колективі;

- удосконалювати мовлення учнів, розвивати навички навички висловлювати власні думки чітко та послідовно, як усно так і письмово.

Інформаційно-пізнавальна:

- удосконалювати прийомі здобуття нових знань;

- активізувати прийоми роботи в умовах пошуку, дослідження;

- розвивати активність пізнавальних процесів у школярів.

Самоосвіта та саморозвиток:

- розвивати пошукову діяльність школярів.

Виховна

- виховувати чуйне дбайливе ставлення до природи, здатність помічати незвичайне і прекрасне в цьому світі, цінувати його.

Хід уроку

  1. Стимулювання та мотивація навчально-пізнавальної діяльності.

 

  1. Привітання учнів, побажання друг другу успіхів.

 

Знову день почався, діти,

Усі зібрались на урок.

Тож пора нам поспішати –

Кличе в подорож дзвінок.

Сьогодні у нас урок звичайний,

Та вчить багато нас чому.

Хай буде він для нас повчальний!

За це подякуємо йому.

 

  1. З’ясування емоційного стану школярів.

 

Вправа «Усмішка по колу»

ІІ. Цілепокладання.

 

  1. Повідомлення теми уроку, мети, цілей уроку.

Вправа «Незакінчене речення»

- На сьогоднішньому уроці я …

2. Мотивація навчальної діяльності.

3. Визначення оцікуваних результатів.

 

ІІІ. Цілереалізація.

 

  1. Актуалізація опорних знань, навичок та умінь.

Бесіда про прикмети та пори року.

Загадки про кульбабку.

 

  1. Вивчення нового матеріалу, його сприйняття, усвідомлення й осмислення.

Сьогодні на уроці, ми з вами будемо вчитися редагувати текст.

 

Казка про кульбабку

(Зійшло, зійшло, піднялося ...) весняне сонечко. Умилось воно теплим дощем і пішло (крокувати, гуляти ...) по синьому небу. (Змахнув, струсонуло ...) сонечко золотим рукавом. (Бризгнули, покотилися, посипалися ...) сонячні пилинки. (Заблискали, засвітилися, заблищали, заіскрилися ...) на землі маленькі жовті вогники-кульбабки. Зима (ховалася, таїлась ...) в дрімучому лісі. (Взглянула, подивилася ...) вона з лісу. У траві блищали мільйони маленьких сонечок. (Розлютилася, розгнівалася, розлютилася ...) зима. (Закрила, запорошені ...) вона снігом веселі вогники і (пішла, втекла, сховалася ...) на північ. Тепер кульбаби спочатку в жовтій сукні (ходять, гуляють, хизуються ...), а потім білу пухнасту шубу одягають.

 

Аналіз прочитаного твору.

  1. Який це опис? (Ділове або художнє) Як можна сформувати головну думку цього опису?
  2. Відредагувати текст, підібравши відповідні до змісту дієслова.
  3. Записати отриманий текст.

IV. Рефлексійно-оцінюючий.

  1. Підведення підсумків уроку.

Колективна робота «Мозковий штурм»

Чи здійснилися вашу очікування?

Наскільки корисний є вивчений на уроці матеріал і де його можна застосувати?

 

  1. Рефлексія.

Діти, щоб дізнатися чи досягли ми мети уроку, давайте використаємо технологію «Незакінчене речення»:

Завдяки уроку дізналися про …

Найбільші труднощі відчули …

Настрій на уроці був …

Мені сподобалось …

 

  1. Цінування. Оцінювання.

Заключне слово вчителя.

Бережіть природу, любі діти,

Я до цього все життя вас закликаю.

Хто байдуже ставиться до неї,

Той у грудях серденька немає.

А якщо його немає в грудях,

До природи він байдуже буде.

Пам’ятаймо це і я, і ти,

Маймо в серці зерна доброти.

Це зернятка будуть проростати,

Спів почуєте душі своєї.

Про природу станете ви дбати,

Вірним другом будете для неї.

docx
Додано
20 січня
Переглядів
103
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку