урок Рухливі ігри 2 клас

Про матеріал
Завдання уроку: • ознайомити із рухливими іграми, сприяти зміцненню здоров’я учнів засобами ігор, вправ; • розвивати у дітей фізичні якості: швидкість, силу, стрибучість, кмітливість, спритність; • сприяти вихованню морально-вольових якостей: гуманізму, поваги, взаємодопомоги, справедливості, почуття колективізму.
Перегляд файлу

Тема уроку: Рухливі ігри

Мета  уроку:

  • виховувати  в   учнів  свідоме  ставлення  до  занять  фізичною  культурою  і  спортом;
  • сприяти  зміцненню  здоров’я  учнів  засобами  ігор,  естафет,  вправ;

 

Завдання  уроку:

  • ознайомити із рухливими іграми, сприяти  зміцненню  здоров’я  учнів  засобами  ігор, вправ;
  • розвивати  у  дітей  фізичні  якості:  швидкість,  силу,  стрибучість, кмітливість,  спритність;
  • сприяти  вихованню  морально-вольових  якостей:  гуманізму,  поваги,  взаємодопомоги,  справедливості,  почуття  колективізму.

 

Місце  проведення:  спортивний  зал.

 

Інвентар: свисток, музичний супровід.

Хід  уроку:

№ п/п

Зміст  уроку

Дозування

Організаційно-методичні  вказівки

1

2

3

4

Підготовча частина 20 хв

1.

Шикування, привітання, повідомлення  завдань  уроку.

  • За направляючим в одну шеренгу шикуйсь.
  • Клас! Рівняйсь! Струнко!
  • Добрий день, мене звати Ангеліна Юріївна і сьогодні я проведу урок фізкультури.
  • Вільно!

Опитування учнів про самопочуття

30с.

  • Перевірити  наявність спортивної форми.
  • Метод фронтальний.

 

2.

Правила  поведінки та техніка безпеки на уроках фізичної  культури.

  • Пригадаймо правила техніки безпеки на спортивному майданчику.
  • На уроках фізичної культури не можна штовхатися, потрібно дотримуватись дистанції при виконанні вправ, без дозволу вчителя не можна починати робити вправи. 

1 хв.

  • Виконувати вправи та естафети по команді вчителя.
  • Дотримуватися дистанції під час рухливих вправ.
  • Слідкувати за дисципліною.

 

3.

Стройові  вправи.

  • Команда «кругом» виконується через ліве плече;
  • повороти  ліворуч;
  • повороти  праворуч;
  • За направляючим наліво в обхід по майданчику кроком руш!

2хв.

2-3повт.

 

2повт.

 

 

  • Дотримання учнями відповідних інтервалів.
  • Стежити за чіткістю і правильністю виконання команд.

 

4.

Розминковий біг по залу.

  • біг з високим підніманням колін;
  • біг із закиданням гомілок назад;
  • біг приставними кроками – правим боком;
  • біг приставними кроками – лівим боком.

1хв.

  • Переходимо на біг.
  • Руки зігнуті у ліктьових суглобах Виконуємо у повільному темпі.
  • Стежимо за дистанцією та правильністю виконання.
  • Дихання  рівномірне, дистанція між учнями 1-1,5м.

5.

Різновиди ходьби по залу.

  • ходьба на носках – руки на поясі;
  • ходьба на п’ятках – руки за головою;
  • ходьба на внутрішній частині стопи – руки на поясі;
  • ходьба на зовнішній частині стопи – руки на поясі;
  • ходьба в напівприсяді – руки за головою;
  • ходьба в повному присяді – руки на колінах.

1,5хв.

  • Вправи на формування  правильної постави.
  • Слідкувати за дистанцією учнів 1.5м та за чіткістю виконання.
  • Руки на пояс, лікті розвести в сторони, спина рівно.

 

6.

Вправи на відновлення дихання

  • ходьба  зі змахами рук (вдих-видих)

30с.

  • Глибокий вдих, руки вгору;
  • Через сторони видих, руки вниз.

 

6.

Перешикування з шеренги по одному в шеренгу по два.

  • В одну шеренгу шикуйсь!
  • На перший, другий розрахуйсь.
  • Перші номери роблять два кроки вперед.
  • Другі номери залишаються на місці. 

30с.

  • Виконують за командою вчителя.
  • Тулуб тримати рівно.

7.

Комплекс  вправ коригувальної гімнастики.

  1. Вихідне положення – руки на поясі, ноги на ширині плечей.

1 – нахили голови вперед;

2 – нахили голови назад;

3– нахили голови наліво;

4 – нахили голови направо.

  1. Вихідне положення – права рука уверх, ліва униз. На кожний рахунок зміна положення рук.
  2. Вихідне положення - ноги нарізно, руки за спиною в замок;

1 – нахилитися вліво, праву руку вверх, ліву за спину;

2-3 – зробити два  нахили вліво;

4 – в.п.;

5-8 – так само, в іншу сторону.

  1. Вихідне положення – руки на поясі, ноги на ширині плечей. Нахили тулуба на рахунок .

1 – нахил тулуба уперед;

2 – назад;

3 – вліво;

4 – вправо

  1. Вихідне положення – руки унизу, ноги на ширині плечей.(Млин)

1 - права рука  дістає до лівої ноги.

2 - ліва рука дістає до правої ноги.

 

  1. Вихідне положення – руки униз, носки, п’ятки разом.

1 – 10 - зробити 10 нахилів уперед, руками дістати до підлоги.

  1. Малюємо коло тулубом.

 

 

  1. Присідання.

 

  1. Стрибки:

10 раз – на лівій нозі

10 раз – на правій нозі

10 раз – на двох ногах

 

  1. Вправи на відновлення дихання.

5хв.

 

3-4повт.

 

 

 

 

 

 4-5повт.

 

 

3-4повт.

 

 

 

 

 

3-4повт.

 

 

 

 

 

 

4-5повт.

 

 

 

2-3повт.

 

 

4-5повт

 

 

10р

 

 

30р

 

 

 

2 хв.

  • Фронтальний метод .

 

 

  • Максимальний нахил.

 

 

 

 

 

 

  • Руки прямі, зажаті в кулаки.

 

 

  • Ноги прямі. Поглядом супроводжувати руку, яка знаходиться вверху.

 

 

 

  • Руки на поясі.

 

 

 

 

 

 

  • Виконувати повільно.

 

 

 

 

 

  • Ноги в колінних суглобах не згинати.

 

 

  • Руки на поясі.

 

 

  • Руки за голову. П’яти від підлоги не відриваємо.

 

 

 

 

  • Вдих через ніс, видих через рот.

Основна частина 20 хв

8.

Рухлива гра «Два Морози»

 

2хв.

  • Максимальна увага під час руху, дотримання ТБ.
  • Гра розвиває увагу, швидкість, спритність.

9.

Ознайомити з правилами і виконанням рухливої гри Гуси-лебеді.

     Усі гравці стають з одно­го боку майданчика за лінією — це «дім» гусей. На іншому боці — «вовче ліг­во». Один із гравців — ве­дучий — «вовк», усі інші — «гуси-лебеді». За сигналом керівника: «Гуси-лебеді, в поле» діти вибігають на майданчик. Після слів кер­івника: «Гуси-лебеді, додо­му, сірий вовк під горою» гравці хором питають: «Що він там робить?». Керівник відповідає: «Гусей скубе». «Яких ?» — знову запитують гравці. — «Сіреньких та біленьких, тікайте швидше додому!». Після цих слів «гуси» тікають до свого «дому», а «вовк» вибігає із «лігва» й ловить «гусей». Гра продовжується доти, доки всі «гуси» (чи части­на) не будуть спіймані. Після цього ведучий змі­нюється.

Перемагає «вовк», який спіймав найбільше «гусей» за встановлений час, а також «гуси», які не були спіймані.

7 хв

  • У грі беруть участь усі учні.

Правила гри

1. Спіймані «гуси» вибу­вають із гри до зміни веду­чого.

2. Ведучого змінюють після певної кількості спій­маних «гусей».

3. «Вовк» не має права ло­вити «гусей» за лінією «дому».

4. «Вовк» вибігає з «лігва» лише після слів «... тікай­те швидше додому».

 

 

 

10.

Дихальна вправа: «Кулька»

 

1 хв

  • Надути щоки. Повільно, плавно випускати повітря через губи, витягнуті вперед.

11.

Рухлива гра «Стрибки по купинах».

  • На майданчику позначають «купини» на відстані 30 см одна від одної.
  • Необхідно перестрибнути з «купини» на «купину» на двох ногах.

 

5 хв

  • Ігровий метод організації діяльності учнів.

 

Варіанти виконання:

  • вправу учні виконують потоком
  • учнів об`єднати в команди і провести гру у вигляді естафети.
  • Особливу увагу слід звернути на узгодженість роботи рук і ніг та м`яке приземлення.

11.

Рухлива гра «Мак»

Діти утворюють коло, один-два кроки від одного. Всередині — дівчина, що починає рухи.

Всі співають:

Ой на горі льон,

А в долині мак,

Мої любі сусідоньки,

Просимо вас, голубоньки,

Зробіть ось так.

При словах «Ой на горі льон» роблять декілька кроків вправо. «А в долині мак» — кілька кроків вліво й затримуються на місці та пильно дивляться на дитину посеред кола. При слові «Просимо» виконують легкий поклін, при — «Зробіть ось так» — виконують рух, що його започатковує дитина посеред кола.

Співаночку співають досхочу, тільки за кожним разом, при словах «Зробіть ось так» виконується інший рух (беруться за руки, присідають, підіймають руки вгору, беруться в боки, пританцьовують і т.п.)

5 хв

  • У грі беруть участь усі учні.

 

Заключна частина 5 хв.

12.

  • Клас! Рівняйсь! Струнко! Вільно!
  • Вправи на приведення організму в стан відносного спокою

2 хв

  • Стежити за правильністю виконання команд.

 

13.

Дихальні вправи

  1. Глибокий вдих і видих через рот.
  1. Глибокий вдих і видих через ніс.

 

  • То що ж ми робили на сьогоднішньому нашому уроці?
  • Діти, чи сподобався вам урок.
  • Я вам дякую за співпрацю! Всі молодці! (Вербальне оцінювання учнів)

2 хв

  • Глибокі вдихи і видихи.
  • Концентрація уваги.

 

14.

Урок закінченно.

  • Клас! Рівняйсь! Струнко! Праворуч!
  • За направляючим до класної кімнати «Кроком руш!»

1 хв

  • Підвести підсумок уроку. Вербально оцінити дітей. Відмітити учнів, які найкраще працювали на уроці.
  • В колону по одному організований вихід із спортивної зали.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Вадуріна Лариса Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 червня 2022
Переглядів
984
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку