Тема уроку: Рухливі ігри
Мета уроку:
Завдання уроку:
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: свисток, музичний супровід.
Хід уроку:
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1 |
2 |
3 |
4 |
Підготовча частина 20 хв |
|||
1. |
Шикування, привітання, повідомлення завдань уроку.
Опитування учнів про самопочуття |
30с. |
|
2. |
Правила поведінки та техніка безпеки на уроках фізичної культури.
|
1 хв. |
|
3. |
Стройові вправи.
|
2хв. 2-3повт.
2повт.
|
|
4. |
Розминковий біг по залу.
|
1хв. |
|
5. |
Різновиди ходьби по залу.
|
1,5хв. |
|
6. |
Вправи на відновлення дихання
|
30с. |
|
6. |
Перешикування з шеренги по одному в шеренгу по два.
|
30с. |
|
7. |
Комплекс вправ коригувальної гімнастики.
1 – нахили голови вперед; 2 – нахили голови назад; 3– нахили голови наліво; 4 – нахили голови направо.
1 – нахилитися вліво, праву руку вверх, ліву за спину; 2-3 – зробити два нахили вліво; 4 – в.п.; 5-8 – так само, в іншу сторону.
1 – нахил тулуба уперед; 2 – назад; 3 – вліво; 4 – вправо
1 - права рука дістає до лівої ноги. 2 - ліва рука дістає до правої ноги.
1 – 10 - зробити 10 нахилів уперед, руками дістати до підлоги.
10 раз – на лівій нозі 10 раз – на правій нозі 10 раз – на двох ногах
|
5хв.
3-4повт.
4-5повт.
3-4повт.
3-4повт.
4-5повт.
2-3повт.
4-5повт
10р
30р
2 хв. |
|
Основна частина 20 хв |
|||
8. |
Рухлива гра «Два Морози»
|
2хв. |
|
9. |
Ознайомити з правилами і виконанням рухливої гри Гуси-лебеді. Усі гравці стають з одного боку майданчика за лінією — це «дім» гусей. На іншому боці — «вовче лігво». Один із гравців — ведучий — «вовк», усі інші — «гуси-лебеді». За сигналом керівника: «Гуси-лебеді, в поле» діти вибігають на майданчик. Після слів керівника: «Гуси-лебеді, додому, сірий вовк під горою» гравці хором питають: «Що він там робить?». Керівник відповідає: «Гусей скубе». — «Яких ?» — знову запитують гравці. — «Сіреньких та біленьких, тікайте швидше додому!». Після цих слів «гуси» тікають до свого «дому», а «вовк» вибігає із «лігва» й ловить «гусей». Гра продовжується доти, доки всі «гуси» (чи частина) не будуть спіймані. Після цього ведучий змінюється. Перемагає «вовк», який спіймав найбільше «гусей» за встановлений час, а також «гуси», які не були спіймані. |
7 хв |
Правила гри 1. Спіймані «гуси» вибувають із гри до зміни ведучого. 2. Ведучого змінюють після певної кількості спійманих «гусей». 3. «Вовк» не має права ловити «гусей» за лінією «дому». 4. «Вовк» вибігає з «лігва» лише після слів «... тікайте швидше додому».
|
10. |
Дихальна вправа: «Кулька»
|
1 хв |
|
11. |
Рухлива гра «Стрибки по купинах».
|
5 хв |
Варіанти виконання:
|
11. |
Діти утворюють коло, один-два кроки від одного. Всередині — дівчина, що починає рухи. Всі співають: Ой на горі льон, А в долині мак, Мої любі сусідоньки, Просимо вас, голубоньки, Зробіть ось так. При словах «Ой на горі льон» роблять декілька кроків вправо. «А в долині мак» — кілька кроків вліво й затримуються на місці та пильно дивляться на дитину посеред кола. При слові «Просимо» виконують легкий поклін, при — «Зробіть ось так» — виконують рух, що його започатковує дитина посеред кола. Співаночку співають досхочу, тільки за кожним разом, при словах «Зробіть ось так» виконується інший рух (беруться за руки, присідають, підіймають руки вгору, беруться в боки, пританцьовують і т.п.) |
5 хв |
|
Заключна частина 5 хв. |
|||
12. |
|
2 хв |
|
13. |
Дихальні вправи
|
2 хв |
|
14. |
Урок закінченно.
|
1 хв |
|