Тема: Що означає бути громадянином своєї держави.
Мета:
- визначити значення понять «громадянин», «громадянський
обов’язок», «громадянські якості», «громадянські почуття»;
вміння оцінювати власні вчинки та вчинки інших з погляду їх суспільної
значущості;
План уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
ІІІ. Вступна частина.
ІV. Основна частина.
V. Заключна частина.
VI. Домашнє завдання.
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань
Розшифрувати слово та пояснити значення термінів.
1 АБВГ |
2 ҐДЕ |
3 ЄЖЗ |
4 ИІЇЙ |
5 КЛМ |
6 НОП |
7 РСТ |
8 УФХ |
9 ЦЧШ |
|
0 ЩЬЮЯ |
|
7 |
7 |
1 |
2 |
4 |
9 |
4 |
0 |
3 |
1 |
5 |
6 |
6 |
3 |
1 |
4 |
9 |
1 |
4 |
ІІІ. Вступна частина. Мотивація.
У всіх людей одна святиня,
Куди не глянь, де не спитай,
Рідніша їм своя пустиня,
Аніж земний в чужині рай.
Їм красить все їх рідний край,
Нема без кореня рослини,
А нас, людей, без Батьківщини.
Запитання до учнів
- Відшукайте назву нашої Батьківщини в цьому вірші.
- Чому для кожного рідніша «своя пустиня, аніж земний в чужині рай»?
2. Метод «Мікрофон»
ІV. Основна частина. Оголошення теми уроку.
континенту і молодої держави, яка, за історичними мірками, утворилася зовсім нещодавно. Від нас залежить якою стане наша рідна держава: сильною й розвиненою, з високим рівнем життя її громадян, чи слабкою, залежно від волі інших держав, із незахищеним і малозабезпеченим населенням. Ми обертаємо тих людей, котрі управлятимуть державою. Ми, на підставі законів, виконуючи свої права і громадянські обов’язки, зміцнюємо державу, підтримуємо її, допомагаємо подолати кризу. Ось що таке-бути громадянином своєї держави.
Фізкультхвилинка
Громадянський обов’язок |
Громадянські якості |
Громадянські почуття |
|
|
|
V. Заключна частина.
Підсумовуючи матеріал уроку, використовуючи метод «Мікрофон», дайте відповідь на запитання:
- Що корисного про правила співжиття у людському суспільстві я дізнався
сьогодні на уроці?
Оцінювання.
VI. Домашнє завдання: