Урок "Що означає бути громадянином своєї держави"

Про матеріал
Урок засвоєння нових знань. Розвивати в учнів почуття відповідальності перед своєю Батьківщиною.
Перегляд файлу

Тема: Що означає бути громадянином своєї держави.

Мета:

      - визначити значення понять «громадянин»,  «громадянський 

        обов’язок»,  «громадянські якості», «громадянські почуття»;

  • розвивати в учнів почуття відповідальності, як громадянина України;

       вміння оцінювати власні вчинки та вчинки інших з погляду їх суспільної   

       значущості;

  • виховувати почуття гідності та поваги до своєї Батьківщини.

План уроку

 

І. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

ІІІ. Вступна частина.

ІV. Основна частина.

V. Заключна частина.

VI. Домашнє завдання.

І. Організаційний момент

  1. Привітання.
  2. Побажання.

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Індивідуальна робота на дошці
  • Дидактична гра «SMS – повідомлення»

Розшифрувати слово та пояснити значення термінів.

 

      1

  АБВГ

      2

   ҐДЕ

      3

  ЄЖЗ

       4

   ИІЇЙ

      5

   КЛМ

      6

  НОП

       7

    РСТ

      8

  УФХ

     9

   ЦЧШ

 

      0

 ЩЬЮЯ

 

 

  7

  7

  1

 2

 4

 9

   4

   0

 

 3

 1

 5

 6

  6

  3

  1

  4

  9

  1

  4

 

     ІІІ. Вступна частина. Мотивація.

  1. Робота з акровіршем.

У всіх людей одна святиня,

Куди не глянь, де не спитай,

Рідніша їм своя пустиня,

Аніж земний в чужині рай.

Їм красить все їх рідний край,

Нема без кореня рослини,

А нас, людей, без Батьківщини.

Запитання до учнів

- Відшукайте назву нашої Батьківщини в цьому вірші.

- Чому для кожного рідніша «своя пустиня, аніж земний в чужині рай»?

2.  Метод «Мікрофон»

  • Учні  без чого не може існувати країна? ( Без людей)
  • Як називаються люди, які мешкають на певній території?

ІV. Основна частина. Оголошення теми уроку.

  1. Складіть із наведених слів поняття «громадянин».

 

 

 

 

 

 

  • Ми з вами – громадяни України, великої країни в центрі Європейського

континенту і молодої держави, яка, за історичними мірками, утворилася зовсім нещодавно. Від нас залежить якою стане наша рідна держава: сильною й розвиненою, з високим рівнем життя її громадян, чи слабкою, залежно від волі інших держав, із незахищеним і малозабезпеченим населенням. Ми обертаємо тих людей, котрі управлятимуть державою. Ми, на підставі законів, виконуючи свої права і громадянські обов’язки, зміцнюємо державу, підтримуємо її, допомагаємо подолати кризу. Ось що таке-бути громадянином своєї держави.               

Фізкультхвилинка

 

 

  1. Робота з таблицею. (колективна робота за підручником)

Громадянський обов’язок

Громадянські якості

Громадянські почуття

 

 

 

  • Почуття любові до Батьківщини починається з кожного з нас, з наших невеличких справ на благо свого міста, села, вулиці, школи і т.д. Країна не може жити, розвиватись без участі громадян. Громадянська діяльність – це, коли людина робить щось корисне для своєї держави.
  1. Самостійна робота (учні самостійно працюють  з картками)

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Заключна частина.

    Підсумовуючи матеріал уроку, використовуючи метод «Мікрофон», дайте відповідь на запитання:

- Що корисного про правила співжиття у людському суспільстві я дізнався

сьогодні на уроці?

Оцінювання.

VI. Домашнє завдання:

  1. Опрацювати  зміст теми.
  2. Виконати письмово завдання 6, ст. 109.
  3. У зошиті скласти перелік справ, які ви вже сьогодні можете зробити, щоб бути корисними суспільству.
docx
Пов’язані теми
Етика, 5 клас, Розробки уроків
До підручника
Етика 5 клас (Данилевська О.М., Пометун О.І.)
Додано
28 березня 2022
Переглядів
1149
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку