Урок. "Семестрова контрольна робота з української мови".

Про матеріал
Завдання для семестрової контрольної роботи з української мови складені за рівнями (початковий, середній, достатній, високий).
Перегляд файлу

Семестрова контрольна робота з української  мови

учня/учениці  5-Б класу_____________________________________________

Завдання 1-12 мають по чотири варіанти відповідей, серед яких лише ОДНА  правильна. Оберіть правильну відповідь, обвівши відповідну букву (По 0,5 бала, 6 б.).

1. Який розділ  науки про мову вивчає лексичне значення слова?

А лексикологія          Б будова слова          В графіка          Г орфографія

2. Який розділ  науки про мову вивчає будову слова?

А лексикологія        Б будова слова       В графіка             Г орфографія

3. Який розділ  науки про мову вивчає звуки мови і мовлення?

А лексикологія          Б будова слова       В фонетика        Г орфографія

4. Який розділ  науки про мову вивчає правильне написання слів?

А лексикологія            Б будова слова         В фонетика         Г орфографія

5. Позначте рядок слів-синонімів.

А швидкий, бистрий, прудкий, легкий              Б щезати, зникати, губитися, пропадати

В лагідний, тихий, спокійний, мовчазний        Г кволий, слабкий, немічний, малий

6. Позначте рядок, кожне слово якого має омонім.

А слати, мул, літній, олівець                               Б  здаватися, лава, кришка, морквина

В  вити, балка, ключ, тополя                               Г  вал, захід, застава, зважуватися

7. Скільки звуків є в українській мові?

А  32         Б 33   В  36        Г 38

8. Вкажіть рядок, у якому всі слова мають наголос на першому складі.

А  олень, спина, книжка, разом                          Б  русло, писати, черствий, музика

В читання, фарфор, листопад, мрія                  Г  легкий, просіка, діалог, мати

9. Продовжіть речення: «Орфограма – це …».

А чітка рекомендація для певного написання

Б  написання, яке здійснюється на основі правил

В  розділ мовознавства, який вивчає правила передавання усного мовлення на письмі

Г  розділ науки про мову, що вивчає правильну вимову слів

10. Укажіть рядок спільнокореневих слів.

А  лікувати, лікар, ліктьовий, лікарня                Б  вулиця, вуличка, вуличний, провулок

В  струна, струнний, струнко, стрункість     Г  корінь, коріння, кора, кореневий

11. Укажіть слово з нульовим закінченням.

А  прочитати    Б  пролісок       В пюре        Г вгору

12. У якому рядку всі слова відповідають такій морфемній будові: префікс, корінь, суфікс, закінчення?

А  провулок, вибірково, легенький              Б  засніжений, налетіти, священний

В  весняний, похмуро, винахід                    Г  прибережний, безмежний, обручка

Завдання 13-18 мають на меті перевірку практичного застосування знань. (По 1 балу, 6 б.).

13. Подані слова розберіть за будовою.

 

Вітрище,  кіно, приколотий,  перелісок.

14. Складіть і запишіть 3 речення із словом «коса» з різним значенням.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________     

15. Зробіть звуковий запис поданих слів.

Щітка _____________________________

Єнот ______________________________

Розумний _________________________

Колосся ___________________________                                                                                  

16. Зробіть фонетичний розбір слів: буквар, зимівля.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

17. Згрупуйте і запишіть слова із спільними коренями. Зберігання, берег, рука, ручка, прибережний, віз, берегти, безрукий, береговий,  везти,  підвозити, вода, везіння,  водяний, збереження, водити надводний.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

18. Запишіть слова, вставляючи пропущені букви.

 

 Пос…редині, кор…дор,  т…л…фон, бе…пека, …формувати,  ро…палити,  пш…ниця, ос…ні, миш…ня, оч…рет.

 

 

docx
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
2963
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку