Урок "Семестрова контрольна робота з української мови у 7 класі".

Про матеріал

Завдання для семестрової контрольної роботи складено подібно до формату ЗНО. Завдання 1-8 мають по чотири варіанти відповідей, серед яких лише одна правильна і оцінюються по 0,5 бала. Завдання 9-11 мають по п'ять варіантів відповідей, серед яких кілька правильних, і оцінюються по 1 балу. Позиції 12-14 мають на меті виконання поданих завдань і також оцінюються по 1 балу. Завдання 15 передбачає морфологічний розбір дієслів, за ньогоучень може отримати 2 бали.

Перегляд файлу

Семестрова контрольна робота № 1 з української мови у 7 класі

Завдання 1-8 мають по чотири варіанти відповідей, серед яких лише ОДНА ПРАВИЛЬНА. Оберіть правильну відповідь. По 0,5 бала (4 бали)

1.  Неправильно утворено слово

А стимулювати        Б вислуховувати      В дискутирувати      Г лідирувати

2. Дієслово у формі наказового способу вжито в рядку

А говорімо правильно        Б швидше переходимо       В понесли до майстерні

Г  усім стояти струнко         Д подякуємо господарям

3. Граматичну помилку допущено в словосполученні

А завдати горя         Б вибачте мене         В навчатися малювання       Г  відповідно до закону

4. Правильно утворено форму третьої особи множини від дієслова

А мріяти – мріять     Б молоти – мелять   В солити – солють    Г бігти – біжуть       Д ловити – ловлять

Прочитайте текст і виконайте завдання 5–8.

(1) Минали дні, а дощів, так довго очікуваних, не/було. (2) Не/лише сонце, але й усе небо палало дихало спекою. (3) Степи поступово втрачали свої яскраві барви, свою весняну моложаву свіжість. (4) Повітря […] наскрізь сухе, не/випадала навіть роса на світанку. (5) Із-за обрію тихо виткнувся ріжечок ледве помітної синьої хмари, що не/забаром уже закрив собою величезний сектор неба.

5. На місці пропуску в четвертому реченні має бути слово

А є  Б бути     В являлося    Г було

6. Безособове дієслово вжито в реченні

А  першому    Б  другому     В  четвертому   Г  п’ятому 

7. Пунктуаційну помилку допущено в реченні

А першому               Б  другому      В четвертому            Г п’ятому

8. Разом з не треба писати слово

А не/було  Б не/лише     В не/випадала Г не/забаром 

Завдання 9-11 мають по п’ять варіанти відповідей, серед яких  КІЛЬКА ПРАВИЛЬНИХ. Оберіть правильні відповіді. По 1  балу (3 бали)

9. Якими із названих способів не утворюються дієслова

А префіксальним   Б суфіксальним  В префіксально-суфіксальним  Г  безафіксним Д складання

10. У яких  рядках всі дієслова пишуться із м’яким знаком

А смієт…ся, умиваєт…ся, підносиш…ся    Б співаєт…ся, трудиш…ся, носит…ся

В лінуєт…ся, тренуєт…ся, милуєт…ся    Г осипаєт…ся, одягаєш…ся, лікуєт…ся

Д сподіваєт…ся, роздягаєт…ся, укриваєт…ся

11. У яких рядках всі дієслова пишуться  з  не разом

А не/писати, не/долюблювати, не/мати     Б не/вгавати, не/навидіти, не/хтувати

В не/рахувати, не/добачати, не/співати      Г не/зчутися, не/написати, не/волити

Д не/волити, не/зчутися, не/притомніти

Завдання 12-14 мають на меті виконання поданих завдань. По 1 балу (3 бали)

12. Від поданих дієслів неозначеної форми утворіть дієслова теперішнього часу І особи однини, підкресліть приголосні, що чергуються.

В’язати, носити,  крикнути,  садити, мовити, громити.

13. За допомогою префіксів від-, над-, од-, під-, перед-, роз-, ви-, з- утворіть усі можливі дієслова з іншим відтінком.

Сунути,  топтати, бачити.

14. Уставте пропущені літери та розкрийте дужки, вибравши потрібну літеру чи правильне написання.

Сотні літ нас ро…тинали, та (не)побороли, бо (не)вмерла (У,у)країна і (не)вмре (ні)коли. Учітес…, ч…тайте, і чужому навчайтес…, й свого (не)цурайтес… .

15. Зробіть розбір двох дієслів (одного із першого речення, а другого з наступного) як частини мови  (2 бали).

docx
Додано
1 січня 2022
Переглядів
411
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку