Урок
Тема: вступ. Шкільне життя
Підтема: повторення. Літні подорожі
Цілі: повторити та активізувати лексичні одиниці теми, граматичні структури «Теперішній доконаний» та «Минулий неозначений», практикувати читання та обговорення тематичного тексту;
на кінець уроку учні мають вживати вивчені лексичні одиниці та граматичні структури на рівні речення, складати розповіді за темою.
Обладнання: вправи , тести підручника, граматичні таблиці «Теперішній доконаний», «Минулий неозначений», розмовні вирази «As a matter of fact», “It’s interesting to say/add/admit ”
Перебіг уроку
І.Оголошення теми, мети:
ІІ. Основна частина.
2.1. Фонетичні вправи. Впр.ІІ, с.4. (аудіювання, читання, обговорення).
2.2. Мовленнєві вправи. Впр1, с.4. (look and say where children travelled n summer. Where did you travel in summer?)
2.3. Повторення граматики: теперішній доконаний та минулий неозначений.
2.4. Говоріння. (учні складають тематичні речення за таблицею впр.2, с. 5).
(Key: 1. b; 2.d ; 3. a; 4. e; 5. c; 6. f ).
2.5. Читання. Вправа 1, с.5-6.
2.5.1. Опрацювання лексичних одиниць:
sightseeing, accomplish, adore, experienced, participate.
2.5.2. Ознайомлення з інструкцією до вправи 1, с.5.
2.5.3. Читання тексту по ролях.
2.5.4. Перевірка розуміння за інструкцією. (traveling is always exciting. The more you travel, the more you learn. )
2.5.5. Обговорення прочитаного. Впр. 2. с.6.
(1. ... to visit London; 2. yes; 3. Ann is…; 4. she taught Canadian girls to embroider in Ukranian style; 5. singing and cooking; 6. at her granny’s place in Belarus).
2.5.6. Складання розповіді про уявну подорож за набором фраз впр. Va, c. 6.(спонукати учнів вживати розмовні вирази).
Домашнє завдання:
1) вивчити слова впр.1, с.5, скласти з ними речення (п.);
2) вивчити правила утворення та вживання теперішнього доконаного та минулого неозначеного часу;
3) вправа Va, c. 6 (скласти і вивчити, уміти презентувати).
ІІІ. Заключна частина. Підведення підсумків. Коментар оцінок.