Лексична тема: Професії. Поштар.
Мета: Формувати правильну вимову звука [ч], вчити чути і виділяти його у словах та співвідносити з буквою ч. Вчити ділити слова на склади. Розвивати навички звукового та звукобуквенного аналізу слів. Розвивати фонематичний слух, логічне мислення, зорову та слухову пам'ять, увагу. Розвивати діалогічне мовлення. Формувати уявлення про необхідність та користь праці дорослих. Розвивати артикуляційну, загальну та дрібну моторику. Стимулювати бажання говорити правильно. Виховувати зацікавленість до заняття, посидючість, уміння слухати, зосередженість, товариські взаємовідносини.
Клас перший Вчитель: Дігтяр М.С.
Тема: Склад. Складотворна роль голосних звуків. Звук [ч], букв Чч.
Лексична тема: Професії. Поштар.
Мета: Формувати правильну вимову звука [ч], вчити чути і виділяти його у словах та співвідносити з буквою ч. Вчити ділити слова на склади. Розвивати навички звукового та звукобуквенного аналізу слів. Розвивати фонематичний слух, логічне мислення, зорову та слухову пам’ять, увагу. Розвивати діалогічне мовлення. Формувати уявлення про необхідність та користь праці дорослих. Розвивати артикуляційну, загальну та дрібну моторику. Стимулювати бажання говорити правильно. Виховувати зацікавленість до заняття, посидючість, уміння слухати, зосередженість, товариські взаємовідносини.
Мовний матеріал: чай, чад, чайка, число, читач, човен, чоботар, чоло, чорногуз, дача, качан, ткач, працювати, розносити, отримувати, опускати, поштар, пошта, посилка, лист, газета, журнал.
Обладнання: Набір дидактичного матеріалу до теми, картинки для виконання артикуляційних вправ, зошити, ручки, олівці, розмальовки.
Хід заняття
1.Організаційний момент.
чай |
чад |
чайка |
число |
читач |
човен |
чоботар |
чоло |
Я купив чорне чорнило.
Я читав читанку.
Я дав чорногузу рибку.
Я купила червоні чоботи.
Я катався на човні.
Я рвав черешню.
Хто розносить нам листи,
Телеграми і газети?
Ой, важка у нього ноша!
Діти, хто він? /листоноша/
Ча-ча-ча, поштар іде.
Се-се-се, листи несе.
чай |
чад |
чайка |
число |
читач |
човен |
чоботар |
чоло |
Я купив чорне чорнило. Я читав читанку. Я дав чорногузу рибку. Я купила червоні чоботи. Я катався на човні. Я рвав черешню.
|
ч |
Я купив чорне чорнило. Я читав читанку. Я дав чорногузу рибку. Я купила червоні чоботи. Я катався на човні. Я рвав черешню.
|
ч |
Я купив чорне чорнило. Я читав читанку. Я дав чорногузу рибку. Я купила червоні чоботи. Я катався на човні. Я рвав черешню.
|
ч |
Я купив чорне чорнило. Я читав читанку. Я дав чорногузу рибку. Я купила червоні чоботи. Я катався на човні. Я рвав черешню.
|
ч |
Я купив чорне чорнило. Я читав читанку. Я дав чорногузу рибку. Я купила червоні чоботи. Я катався на човні. Я рвав черешню.
|
ч |
Я купив чорне чорнило. Я читав читанку. Я дав чорногузу рибку. Я купила червоні чоботи. Я катався на човні. Я рвав черешню.
|
ч |