Урок: "Склад. Складотворна роль голосних звуків. Звук [ч], букв Чч"

Про матеріал

Лексична тема: Професії. Поштар.

Мета: Формувати правильну вимову звука [ч], вчити чути і виділяти його у словах та співвідносити з буквою ч. Вчити ділити слова на склади. Розвивати навички звукового та звукобуквенного аналізу слів. Розвивати фонематичний слух, логічне мислення, зорову та слухову пам'ять, увагу. Розвивати діалогічне мовлення. Формувати уявлення про необхідність та користь праці дорослих. Розвивати артикуляційну, загальну та дрібну моторику. Стимулювати бажання говорити правильно. Виховувати зацікавленість до заняття, посидючість, уміння слухати, зосередженість, товариські взаємовідносини.

Перегляд файлу

Клас перший                     Вчитель: Дігтяр М.С.

 

Тема: Склад. Складотворна роль голосних звуків. Звук [ч], букв Чч.

 

Лексична тема: Професії. Поштар.

Мета: Формувати правильну вимову звука [ч], вчити чути і виділяти його у словах та співвідносити з буквою ч. Вчити ділити слова на склади. Розвивати навички  звукового та звукобуквенного аналізу слів. Розвивати фонематичний слух, логічне мислення, зорову та слухову пам’ять, увагу. Розвивати діалогічне мовлення. Формувати уявлення про необхідність та користь праці дорослих. Розвивати артикуляційну, загальну та дрібну моторику. Стимулювати бажання говорити правильно. Виховувати зацікавленість до заняття, посидючість, уміння слухати, зосередженість, товариські взаємовідносини.

Мовний матеріал: чай, чад, чайка, число, читач, човен, чоботар, чоло, чорногуз, дача, качан, ткач, працювати, розносити, отримувати, опускати, поштар, пошта, посилка, лист, газета, журнал.

Обладнання: Набір дидактичного матеріалу до теми, картинки для виконання артикуляційних вправ, зошити, ручки, олівці, розмальовки.

 

Хід заняття

1.Організаційний момент.

  1. Повідомлення мети заняття.
  2. Логопедична зарядка. Артикуляційних вправ «Грибок. Барабан. Гармошка.» з опорою на картинку.
  3. Виразно промовити звуки [ч] у словах:

чай

чад

чайка

число

читач

човен

чоботар

чоло

 

  1. Поділ цих слів на склади.
  2. Визначення місцезнаходження звука [ч] у словах: дача, качан, дівчинка, хлопчик, глечик, каченя, ніч, гачок, ключ, ткач.
  3. Звукобуквенний аналіз слів: чайка, учень.
  4. Читання речень.

Я купив чорне чорнило.

Я читав читанку.

Я дав чорногузу рибку.

Я купила червоні чоботи.

Я катався на човні.

Я рвав черешню.

  1. Пальчикова гра «Сходинки».
  2.          Відгадування загадки.

Хто розносить нам листи,

Телеграми і газети?

Ой, важка у нього ноша!

Діти, хто він? /листоноша/

  1.          Рухлива хвилинка.

Ча-ча-ча, поштар іде.

Се-се-се, листи несе.

  1.          Обговорення  сюжетної картинки, де поштар розносить листи. Побудова речень за картинкою. Складіть речення про персонажа на картинці. Чим відрізняється слово від речення? Що він робить? У що вдягнений? Хто перший бажає?
  2.          Письмо: списати 5 слів з буквою ч.
  3.          Об’єктивне оцінювання роботи дітей на уроці. Підведення підсумків. Про що говорили на уроці? Заохочення найпрацьовитіших учнів. Давайте пригадаємо чистомовку, яку ми сьогодні з вами вчили.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

чай

чад

чайка

число

читач

човен

чоботар

чоло

 

Я купив чорне чорнило.

Я читав читанку.

Я дав чорногузу рибку.

Я купила червоні чоботи.

Я катався на човні.

Я рвав черешню.

 

ч

Я купив чорне чорнило.

Я читав читанку.

Я дав чорногузу рибку.

Я купила червоні чоботи.

Я катався на човні.

Я рвав черешню.

 

ч

Я купив чорне чорнило.

Я читав читанку.

Я дав чорногузу рибку.

Я купила червоні чоботи.

Я катався на човні.

Я рвав черешню.

 

ч

Я купив чорне чорнило.

Я читав читанку.

Я дав чорногузу рибку.

Я купила червоні чоботи.

Я катався на човні.

Я рвав черешню.

 

ч

Я купив чорне чорнило.

Я читав читанку.

Я дав чорногузу рибку.

Я купила червоні чоботи.

Я катався на човні.

Я рвав черешню.

 

ч

Я купив чорне чорнило.

Я читав читанку.

Я дав чорногузу рибку.

Я купила червоні чоботи.

Я катався на човні.

Я рвав черешню.

 

ч

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
11 січня 2019
Переглядів
662
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку