Лексична тема: Меблі. Посуд.
Мета: Вчити чути і впізнавати у словах буквосполучення -ьо-. Вчити складати речення за малюнками. Розвивати навички звукового та звукобуквенного аналізу слів. Розвивати фонематичний слух, логічне мислення, зорову та слухову пам'ять, увагу. Формувати та розширювати уявлення про меблі та посуд. Розвивати діалогічне мовлення. Розвивати артикуляційну, загальну та дрібну моторику. Виховувати бажання говорити правильно.
Клас перший Вчитель: Дігтяр М.С.
Тема: Складання речень за малюнками. Слова із буквосполученням -ьо-.
Лексична тема: Меблі. Посуд.
Мета: Вчити чути і впізнавати у словах буквосполучення -ьо-. Вчити складати речення за малюнками. Розвивати навички звукового та звукобуквенного аналізу слів. Розвивати фонематичний слух, логічне мислення, зорову та слухову пам’ять, увагу. Формувати та розширювати уявлення про меблі та посуд. Розвивати діалогічне мовлення. Розвивати артикуляційну, загальну та дрібну моторику. Виховувати бажання говорити правильно.
Мовний матеріал: кольорова, бадьорий, чотирьох, льон, сльози, сьомий, намальований, льодовий, працьовитий, льотчик, дзьоб, дьоготь, Льоня.
Обладнання: Набір дидактичного матеріалу до теми, картинки для виконання артикуляційних вправ, зошити, ручки.
Хід заняття
1.Організаційний момент.
М’який знак і буква о
подружилися давно.
Де в словах вони з’являються –
м’яко звуки вимовляються.
Кольорова йшла собі корова,
А за нею полечком
Кольоро-водонечка.
Кольорова дівчинка,
Кольорово-сонечко.
Он де хата у ліску,
Ходить сонце по даху:
Золота діброва —
різнокольорова.( Б. Чепурко)
Льо-льо-льо, бадьорий Льоня.
Сьо-сьо-сьомий день у полі.
За ліском, за праліском
Синенький вогонь горить. (льон)
Йорж, бадьорий, чотирьох, майонез, район, льон, сльози, йому, сьомий, знайомий, намальований, льодовий, працьовитий, підйом, серйозний, льотчик, дзьоб, Соловйов, дьоготь, вйокнув, Льоня, гайок, район, бойовий.