Урок : "Складання речень за малюнками. Слова із буквосполученням -ьо-"

Про матеріал

Лексична тема: Меблі. Посуд.

Мета: Вчити чути і впізнавати у словах буквосполучення -ьо-. Вчити складати речення за малюнками. Розвивати навички звукового та звукобуквенного аналізу слів. Розвивати фонематичний слух, логічне мислення, зорову та слухову пам'ять, увагу. Формувати та розширювати уявлення про меблі та посуд. Розвивати діалогічне мовлення. Розвивати артикуляційну, загальну та дрібну моторику. Виховувати бажання говорити правильно.

Перегляд файлу

Клас перший                     Вчитель: Дігтяр М.С.

 

Тема: Складання речень за малюнками. Слова із буквосполученням -ьо-.

  

Лексична тема: Меблі. Посуд.

Мета: Вчити чути і впізнавати у словах буквосполучення -ьо-. Вчити складати речення за малюнками. Розвивати навички звукового та звукобуквенного аналізу слів. Розвивати фонематичний слух, логічне мислення, зорову та слухову пам’ять, увагу. Формувати та розширювати уявлення про меблі та посуд. Розвивати діалогічне мовлення. Розвивати артикуляційну, загальну та дрібну моторику. Виховувати бажання говорити правильно.

Мовний матеріал: кольорова, бадьорий, чотирьох, льон, сльози, сьомий, намальований, льодовий, працьовитий, льотчик, дзьоб, дьоготь, Льоня.

Обладнання: Набір дидактичного матеріалу до теми, картинки для виконання артикуляційних вправ, зошити, ручки.

 

Хід заняття

1.Організаційний момент.

  1. Повідомлення мети заняття.

М’який знак і буква о
подружилися давно.
Де в словах вони з’являються –
м’яко звуки вимовляються.

  1. Логопедична зарядка. Артикуляційних вправ «Цукерка. Годинник. Гойдалка» з опорою на картинку.
  2. Читання. Знайти слова зі сполученням -ьо-. Переказ змісту. 

Кольорова йшла собі корова,   

А за нею полечком   

Кольоро-водонечка.   

Кольорова дівчинка, 

Кольорово-сонечко.  

Он де хата у ліску,   

Ходить сонце по даху:  

Золота діброва —

різнокольорова.( Б. Чепурко)
 

  1. Підкреслити у словах буквосполучення -ьо-: йорж, бадьорий, чотирьох, майонез, район, льон, сльози, йому, сьомий, знайомий, намальований, льодовий, працьовитий, підйом, серйозний, льотчик, дзьоб, Соловйов, дьоготь, вйокнув, Льоня, гайок, район, бойовий.
  2. Поділ цих слів на склади для переносу.
  3. Звукобуквенний аналіз слів: дзьоб, бадьорий.
  4. Рухлива хвилинка.

Льо-льо-льо, бадьорий Льоня.

Сьо-сьо-сьомий день у полі.

  1. Складання речень за малюнками про меблі.
  2.          Пальчикова гра «Сходинки».
  3.          Відгадування загадки.

За ліском, за праліском

Синенький вогонь горить. (льон)

  1.          Письмо. Списування з дошки слів: бадьорий, чотирьох, льон, сльози, сьомий.
  2.          Об’єктивне оцінювання роботи дітей на уроці. Підведення підсумків. Про що говорили на уроці? Заохочення найпрацьовитіших учнів. Давайте пригадаємо чистомовку, яку ми сьогодні з вами вчили.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Йорж, бадьорий, чотирьох, майонез, район, льон, сльози, йому, сьомий, знайомий, намальований, льодовий, працьовитий, підйом, серйозний, льотчик, дзьоб, Соловйов, дьоготь, вйокнув, Льоня, гайок, район, бойовий.

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
11 січня 2019
Переглядів
4091
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку