Урок математики для 1 класу з використанням геометричного матеріалу, елементами природознавства. Використано метод "Мозковий штурм" під час розв'язування задачі, "Мікрофон" під час фронтального опитування, самостійна робота на індивідуальних картках.
Тема: Складання таблиць додавання і віднімання числа 4. Задачі на знаходження остачі.
Мета: формувати уміння складати таблиці додавання і віднімання числа 4; вчити користуватися нею, удосконалювати навички розвʼязування математичних виразів; повторити назви компонентів дій додавання і віднімання продовжувати роботу над розвʼязуванням задач на знаходження остачі; формувати вміння застосовувати математичне мовлення; розвивати пізнавальний інтерес, уміння долати труднощі; виховувати акуратність, дисциплінованість; викликати почуття відповідальності, співчуття; виховувати у дітей любов до тварин, повагу до людей.
Обладнання: мультимедійна дошка, проектор, індивідуальні картки, карта подорожі, лист.
Хід уроку:
Ι. Організаційний момент
1. Привітання.
2. Мотивація навчальної діяльності, створення психологічного настрою
- Сьогодні урок математики у нас буде незвичайний. Ви любите подорожувати?
- Тоді я пропоную здійснити подорож на узбережжя Антарктиди. Антарктида – це суворий край, постійно вкритий величезними льодовиками. Температура повітря в деяких місцях досягає 90 градусів морозу. Навіть металеві речі ламаються в цих умовах, не витримуючи холодів. Лише на узбережжі цього суворого краю мешкають тварини, що харчуються рибою, якої багато в океані. Це такі тварини як, білі ведмеді (слайд), моржі (слайд), тюлені (слайд), пінгвіни (слайд).
(стук у двері)
«Любі учні 1-Б класу! Допоможіть, будь ласка, знайти моїх друзів. Вони пішли гуляти до забороненого місця «Льодяної печери» і загубились. Допоможіть їх знайти. Ведмідь Борис.»
ΙΙ. Актуалізація опорних знань.
(слайд)
Гра «Мікрофон»
ΙΙΙ. Вивчення нового матеріалу.
(Складання таблиці за допомогою слайду)
1+4=
2+4=
…..
16+4=
(Ці вирази діти записують)
ΙV. Закріплення вивченого матеріалу
(№4 підручник)
V. Фізкультхвилинка.
VΙ. Розвʼязування задач.
(з використанням методу «Мозковий штурм»)
Ось ми і звільнили Гену. Прямуємо тепер до «Засніженої ковдри задач» під якою ми знайдемо тюленя – Аркашу.
На літніх канікулах Петрикові потрібно було прочитати 16 оповідань, 7 оповідань він вже прочитав. Скільки оповідань залишилось прочитати Петрикові?
І ми звільняємо Аркашу.
VΙΙ. Робота з геометричним матеріалом.
І звільняємо останнього друга ведмедика.
Тепер вони разом будуть гратися і постараються більше не губитися.
VΙΙΙ. Самостійна робота на картках.
доданок |
10 |
7 |
9 |
14 |
10 |
6 |
доданок |
5 |
4 |
4 |
2 |
10 |
4 |
сума |
|
|
|
|
|
|
А – 10
У –13
Д – 15
Ж –16
Р – 11
Б –20
ΙX. Підсумок уроку.