Тема. Складання й розв'язування прикладів на додавання. Послідовність чисел у межах. 9. Розпізнавання многокутників. Написання цифр
Мета. Закріплювати вміння порівнювати числа на основі знання властивостей натурального ряду чисел; вчити складати приклади на додавання на основі складу числа. Розвивати увагу, виховувати охайність.
Обладнання. Демонстраційний матеріал «Таблиці з математики за 1клас», лічильний матеріал, індивідуальний лічильний матеріал.
Хід уроку
1+1 2+1 3+1 4+2 6+3
3+2, …7, 5.., 4+1, (4і1), 8збільшити на 1., 3і3, 5і2
5, 6, 6, 5, 5, 9, 6, 7.
Горобець і три синиці
Он летять до годівниці.
Скільки птахів, підкажіть,
Будуть вдячні за обід. (4)
— Як утворюється число 4? А ще?
Ось до класу на урок
Залетіло 6 сорок,
Дві пізніше прибуло.
Скільки всіх птахів було? (8)
— Як утворилося число 8? А ще?
Біля річки на галявці
Знайшли моркву сірі зайці,
П'ять морквинок – це немало.
Три принесли. Скільки стало? (8)
6. Робота з геометричним матеріалом.
□ - 5
◊ - 3 ?