18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Урок "Словосполучення. Речення"

Про матеріал
Контрольна робота містить 6 різнорівневих завдань з теми словосполучення та речення. Робота має на меті перевірити вміння учнів виписувати з речення словосполучення, визначати вид речення за метою висловлювання, робити синтаксичний розбір речень та словосполучень.
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми «Синтаксис. Словосполучення. Речення»

І варіант

  1. Випишіть лише  словосполучення. Визначте головне та залежне слово (1б)

Гарна погода; сніг і вітер; біля моря; снігова королева; директор школи; весна прийшла.

  1. Випишіть спонукальні речення. Підкресліть граматичну основу (1б)

 З вирію прилетіли додому лебеді. А чи знайдуть вони  поїсти? На дворі ще холодно, іде сніг. Лебеді щоранку облітають навколо ставка. Не даймо загинути цим красивим птахам. Насипте понад берегом зерна. «Їжте, лебедята, чекайте тепла!»

  1.  Випишіть з речення усі можливі словосполучення. Зробіть синтаксичний розбір одного словосполучення (2б)

Струмінь вітру доносив запах річкової криги. (Є. Гуцало)

  1. Запишіть речення,  замість крапок поставте потрібні за змістом слова, Підкресліть їх, відповідно до синтаксичної ролі. (2б)

Нарешті прийшла … весна. Дерева одягнулись у нове, красиве … .

…. Заспівали пташки у лісі. Вони … зраділи приходу весни.

  1. Зробіть повний синтаксичний розбір речення (3б)

 Постать великого Лося чітко вималювалася в удосвітніх сутінках. Є. Гуцало)

     6 .  Напишіть міні-твір «Весна прийшла», використовуючи різні за метою висловлювання та емоційним забарвленням речення. (3б)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ варіант

1. Випишіть лише  словосполучення. Визначте головне та залежне слово (1б)

Весела дітвора; батько й мати; навколо школи; зелена трава;ідуть дощі; квітка з лісу.

2. Випишіть спонукальні речення. Підкресліть граматичну основу (1б)

 Нарешті прилетіли з вирію пташки. А чи знайдуть вони собі поїсти? Цього року весна припізнилася. На полях ще лежить сніг. Не даймо загинути цим птахам. Зробіть годівнички. Насипте в них зерна. «Їжте, пташечки, чекайте тепла!»

3.  Випишіть з речення усі можливі словосполучення. Зробіть синтаксичний розбір одного словосполучення (2б)

 Струмінь вітру доносив запах річкової криги (Є. Гуцало)

4. Запишіть речення,  замість крапок поставте потрібні за змістом слова, Підкресліть їх, відповідно до синтаксичної ролі. (2б)

Нарешті прийшла … весна. Дерева одягнулись у нове, красиве … .

…. Заспівали пташки у лісі. Вони … зраділи приходу весни.

5. Зробіть повний синтаксичний розбір речення (3б)

Перед оком Чепіжного на воді тихенько кипів осінній дощ . (Микола Вінграновський)

     6 .  Напишіть міні-твір «Весна прийшла», використовуючи різні за метою висловлювання та емоційним забарвленням речення. (3б)

docx
Додано
24 березня
Переглядів
798
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку