Урок. Sport. My Favourite kind of sport.

Про матеріал
Мета: формувати навички аудіювання, монологічного і діалогічного мовлення, навички роботи з діалогом-зразком; активізувати навички вивченого лексичного матеріалу в усному мовленні; введення нових лексичних одиниць та граматичних конструкцій, практикувати їх в усному та писемному мовленні; розвивати вміння розпитувати співрозмовника і відповідати на його питання; розвивати навички читання, усного мовлення, логічне мислення та зорову пам'ять, розвивати інтерес до вивчення англійської мови; виховувати бажання займатися спортом та вести здоровий спосіб життя, виховувати культуру організації дозвілля.
Перегляд файлу

 

Класс: 7

Тема уроку: Спорт. Мій улюблений вид спорта. Спортивне оснащення.

Тип урока: Комбінований

Мета: формувати  навички аудіювання,  монологічного і діалогічного мовлення, навички роботи з діалогом-зразком; активізувати навички вивченого лексичного матеріалу в усному мовленні; введення нових лексичних  одиниць та граматичних конструкцій, практикувати їх в усному та писемному  мовленні; розвивати вміння розпитувати співрозмовника і відповідати на його питання; розвивати навички читання, усного мовлення, логічне мислення та зорову пам'ять, розвивати інтерес до вивчення англійської мови; виховувати  бажання займатися  спортом та вести здоровий спосіб життя, виховувати культуру організації дозвілля.

 

Обладнання:

 

  1. Медіапроектор
  2. Презентація в Power  Point
  3. Тематичні картинки
  4. Раздатковий матеріал
  5. Підручники Next Move 2, Alla Nesvit English 7

 

Хід уроку:

I Організаційний момент

1)Greeting.

There is the bell. It’s time to start. Good morning, students. Take your seats, please.  How are all today? I hope you are fine.

P: We are fine, thank you. And you?

T: What day, date is it today? What do you think about the weather? What winter free time activities do you know? What is your favourite?

II Warming up

During our last lessons we discussed different kinds of sport. So let’s revise them with a help of our bumping game. Like usually you will play in pairs. The first pair will come to the blackboard and you will say the English word and pupils should find a picture trying to bump it as quickly as possible. I’ve got two slapsticks. Who wants be the first pair?

 

 

III Основний етап

  1. Повідомлення теми уроку

So, let’s begin

Today we continue the topic “Sport”. Look at the blackboard. There is a famous expression by Roman poet Juvenile. I’d like to take this phrase as a moto of our lesson. Can you translate it.

A sound mind in a sound body

How do you understand it?( 1.healthy body leads to the mental health. 2.I think it’s about harmonious development of the human body and spirit.)

This statement encourage us to lead health way of life. 

So children what we are going to talk about? Right you are, about sport and heathy style and  about your favourite kind of sport. During our lesson we are go to discuss new grammar structures and learn some new interesting words. We are going to practice our speaking, reading, listening and writing skills. 

Well children what should we do to be strong and healthy?

P: We should go in for sport, eat healthy food, work out, lead an active life, be always active, don’t eat a lot of sweets and stay less next to your gadgets and computer, avoid stressful situations.

T: Sport plays an important role in our life. Everyone who wants to be healthy and keep fit should go in for sports. There is a good English proverb: “If we are healthy, we are wealthy”

 

  1.  Провірка д.з.

I’d like to start with checking up your homework. Your task was to learn uses of verbs do-go-play with the sport words. I’d like to check up your knowledge.  I am giving you worksheets with this task and you have only 3-4 min to do it. Then you swap your sheets and check up your partner’s   work. So let’s start. Time is up.

 And now look at the screen and checking up it. Maybe you will find some mistakes.

A.Nesvit ex.2p.110 ( slide4)

  1. Exercise spot ( фізкультпауза)

I think you are tired. Let’s have a rest. Stand up, dear.

you have already known this activity! Let’s start.

   

 4)  Вивчення нового матеріалу

1. Введення граматичного матеріалу( слайд 6-8)

T: As  the topic of our lesson is “my favourite kind of sport” we should know how to talk about our preferences. In English there is a special structure.

Listen my examples and try to guide this grammar  structure.

T: Write down these verbs in your vocabularies.

Let’s give our own examples using this structure.

 

2. Controlled practice ( slide 9)

Open your books on p.13. ex 9

Make sentences with the verbs in the - ing form

 

3. Freer practice. Listening and speaking ( slide 10)

Listen to the dialog and put the verbs in a correct form.

What about you? In pairs, ask and answer.

1 What sport do/don’t you like doing?

2 Do you mind losing a competition or a game? Work with your partner to make your own dialog.

 

  1. Speaking ( slide 11-15)

I know that some students in your class go in for different kinds of sport professionally and as we talk about our favourite sport you have a great chance to tell us about it. Yesterday you send me some photos to make this presentation.

But can I be the first?

   My favourite sport is cycling. I have a good mountain bike and ride it mostly in summer and sometimes in spring and autumn. I like cycling because it gives me freedom and fills me energy. I like to explore new places. I ride across the fields and in the forest. Cycling develops all my muscles and lungs. I ride my bike nearly every day on holidays when the weather is fine. I hope to ride longer distances this year. I advise everyone to buy a bicycle and ride it as much as possible. You will never regret it! Who likes cycling too?

 

Pupil 1 Skiing

Pupil 2 Wrestling

Pupil 3 Swimming

Pupil 4 Table tennis

 

T: Thanks , my dear for you stories. That’s great that  you have got a sport hobby and I think that for some of you it maybe  become a future profession.

  1. Вивчення нового лексичного матеріалу.
  1. Введення складових іменників ( sport equipment)

T: as we’re talking about sport you should know that almost every kind of sport needs a special equipment. Today we are going to learn some of them. Look at  ex.1p.13.

Match the pictures to these compound nouns. ( складові іменники) Then listen, check and repeat.( прослухали та перевірили)

  1. Speaking practice. ( slide)
  2. Ex.2, 3 p.13

III. Підведення підсумків.  Рефлексія.

T: So, dear, during our lesson we were listening, speaking and reading about sport. We have revised different kinds of sports and sport equipment words.  Iam sure  you understand the importance of sport and   healthy life style.

What did you like most of all?

( на экране выражения)

It was interesting for me to know…..

I liked most of all…

I remembered such words as…

I like  and fully satisfied  with our lesson. You worked very hard, I am very grateful to you. We have done everything I planned.  Your marks are

Домашнє завдання : average and advanced levels.

 

Самоаналіз

Дата уроку: 03.02.2021

Предмет Англійська мова

Класс 7А

Тема уроку: Спорт. Мій улюблений вид спортe. Спортивне оснащення.

Тип урокe: Комбінований

Мета: формувати  навички аудіювання,  монологічного і діалогічного мовлення, навички роботи з діалогом-зразком; активізувати навички вивченого лексичного матеріалу в усному мовленні; введення нових лексичних  одиниць та граматичних конструкцій, практикувати їх в усному та писемному  мовленні; розвивати вміння розпитувати співрозмовника і відповідати на його питання; розвивати навички читання, усного мовлення, логічне мислення та зорову пам'ять, розвивати інтерес до вивчення англійської мови; виховувати  бажання займатися  спортом та вести здоровий спосіб життя, виховувати культуру організації дозвілля.

 

Обладнання:

 

1.Медіапроектор

2.Презентація в Power  Point

3.Тематичні картинки

4.Раздатковий матеріал

5.Підручники Next Move 2, Alla Nesvit English 7

1.Урок побудований на англійській мові на базі класно-урочної лексики із залученням додаткового навчального матеріалу, є 7м у модулі «Спорт. Ігри». На попередніх уроках учні вже вивчили багато слів з різних видів спорту, пригадали граматичні контрукції в Present Simple, ознайомились з видами спорту, які входять до Олімпійських ігор. На наступних уроках учні продовжать розмову про здоровий спосіб життя, про видатних спортсменів та їх досягнення в спорті.

2.Урок є комбінованим. На уроці було повторення вже вивченого матеріалу та вивчення нової граматичної структури та лексичних одиниць.

3.  Більшість учнів 7 А класу мають достатній рівень знань з англійської мови, декілька учнів мають високий та середній рівні. Деякі учні захоплюються вивченням англійської. В основному діти в цьому класі допиливі, активні та зацікавлені. Тому плануючи цей урок, намагалась створити   різноманітні цікаві завдання, змінюючи види діяльності.

4. За мету ставила: формувати  навички аудіювання,  монологічного і діалогічного мовлення, навички роботи з діалогом-зразком; активізувати навички вивченого лексичного матеріалу в усному мовленні; введення нових лексичних  одиниць та граматичних конструкцій, практикувати їх в усному та писемному  мовленні; розвивати вміння розпитувати співрозмовника і відповідати на його питання; розвивати навички читання, усного мовлення, логічне мислення та зорову пам'ять, розвивати інтерес до вивчення англійської мови; виховувати  бажання займатися  спортом та вести здоровий спосіб життя, виховувати культуру організації дозвілля.

Пріоритетом на уроці було розвиток комунікативних здібностей учнів.

В ході уроку формувалися навички аудіювання з опорою на діалог - зразок, говоріння (монологічне та діалогічне мовлення) з використанням заданих мовних ситуацій, удосконалювалися і контролювалися лексичні та граматичні навички, навички читання. Введений мовної матеріал (лексичний) відповідав віку учнів, їх інтересам, ступені навчання.

Для активізації мовного  та граматичного матеріалу в усному мовленні, я використовувала різні форми роботи: фронтальну, групова, створювала мовні ситуації, що стимулюють спілкування і підвищують інтерес учнів до заданої теми. Намагалась враховувати  виховні можливості навчального матеріалу.

В ході уроку я спиралась на наступні принципи:

- свідомості і активності;

- доступності;

- врахування індивідуальних особливостей учнів та ін.

 5. Вважаю що тривалість етапів уроку виправдана, перехід від одного етапу до іншого здійснюється відповідно до логіки. Структура уроку відповідає методичним рекомендаціям.

6.Зміст уроку був продуманим і логічним, він включав етапи по розвитку різних видів діяльності: письма, читання, говоріння і аудіювання. Були використані різноманітні методи: репродуктивний (питально-відповідний), словесно-репродуктивний, частково-пошуковий, самостійна робота.

7.На уроці знайшли застосування різні форми роботи: парна, індивідуальна, навчальна розмова, навчальна гра.

На етапі вивчення граматичного матеріалу використала метод an inductive approach.( індуктивний підхід) Тобто  я підвела учнів до формування цього граматичного правила надавши декілька прикладів. А на етапі засвоєння  використала  Presentation-Practice-Production / Представлення-Практика-Продукування. Цей підхід передбачає представлення нової лексики чи граматики (нових лексичних чи граматичних функцій), потім практика їх вживання у контрольованих умовах( Controlled practice) та останній етап – вільне використання вивченого (in freer or free conditions). У цьому методі, як і в деяких інших, граматичні та лексичні функції є найважливішою частиною мови. Типовими видами роботи є ситуативне використання вивченої лексики чи рольові ігри.( діалоги)

Task-based learning/навчання, що базується на завданнях. Мова вивчається через використання. Види роботи у класі орієнтовані на виконання певних завдань – під час їх виконання, учні навчаються взаємодіяти.

8-9. Науроці застосувала індивідуальний, диференційованого підходу, з урахуванням їх вікових особливостей, зокрема, при організації робіт з аудіювання та говоріння. Кожен учень був активним учасником роботи на уроці і мав можливість висловитися і проявити себе в тому чи іншому виді діяльності.

10. Використання наочного матеріалу (слайди, картки з лексикою, проекти, підготовлені учнями)   допомогло швидко і точно визначити тему урокусамими учнями. Вважаю, що дуже велике значення для підтримки інтересу і розвитку мотивації учнів до вивчення мови відіграє використання мультимедійного проектора (перегляд презентації). Все це допомогло урізноманітнити діяльність  на уроці. Розвивалися навички комунікативної компетенції. Діти вчилися уважно слухати і ввічливо реагувати на мову і поведінку однокласників (під час роботи, відповідаючи на запитання вчителя і однокласників).

11.На уроці   дотримувалась санітарних норм: чергування видів роботи, проведення фізкультхвилинки для зняття напруги і втоми.

12.Урок проходив в позитивній, активної обстановці, в якій поєднувалися емоційний настрій і практична частина роботи. Він був тісно пов'язаний з життям і є  дуже актуальним, оскільки питаннями спорту та здорового способу життя хвилює багатьох підлітків.

 Розвивала вміння учнів планувати, прогнозувати і оцінювати результати своєї діяльності. Учні зробили само оцінювання та взаємо оцінювання одного із завдань. В кінці уроку було вироблено оцінювання учнів, підведення підсумків уроку і формування навичок рефлексії.

Домашнє завдання було різнорівневе, враховуючи індивідуальні здібності дітей.

 

Таким чином, в результаті спільної ретельно продуманої і чітко організованої діяльності, я разом з учнями досягла виконання поставлених цілей і завдань. Даний урок став важливим етапом в системі уроків по формуванню комунікативної компетенції учнів в таких видах мовленнєвої діяльності як аудіювання, говоріння і читання.

doc
Додано
7 березня 2021
Переглядів
610
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку