урок проводиться в спортивному залі. Учні розділені по групах (за станом здоровя) . В кожній частині уроку наголошується про техніку безпеки життєдіяльності. Провідяться різноманітні ігри та цікаві завдання з використанням інтерактивних методів навчання.
Урок спортивних ігор. Баскетбол 8 клас
Обладнання: баскетбольні м’ячі, гімнастичні лави, фішки, магнітофон, свисток, медалі.
Тема уроку: Спортині ігри. Баскетбол.
Мета уроку:
Хід уроку
Частини уроку |
Зміст |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
П
І
Г
О
Т
О
В
Ч
А
Ч
А
С
Т
И
Н
А
13хв |
Шикування в одну шеренгу
Привітання. Ознайомити з метою уроку.
Правила техніки безпеки: -мати власну і відповідну до виду діяльності спортивну форму; -бути уважним і зосередженим під час пояснення, розповіді, показу і виконання вправ, завдань; -виконувати розминку, імітаційні та спеціальні вправи,без дозволу вчителя не починати виконання вправ і завдань; -перед уроком зняти всі прикраси, що можуть спричинити травми; -довге волосся повинне бути зібране; -нігті мають бути коротко острижені; -не кидати м’яч під ноги гравцям; -не передавати або подавати м’яч ногою; -уникати зіткнень; -не стояти під кошиком; -не штовхати в спину, не бити по руках; -не наступати на ноги.
Стройові вправи на місці: Повороти ліворуч, праворуч, кругом. Перешикування : 3,6, на місці та з однієї шеренги в три колони.
Гра на увагу.
Ходьба, її різновид : -на носка; -на п’ятка; -на внутрішній стороні стопи; -на зовнішній стороні стопи; -гусиним кроком.
Розминочний біг. Гра: «Квач з баскетбольним м’ячем».
Комплекс загально розвиваючих вправ з баскетбольним м’ячем на місці:
|
30сек
30сек
1хв
2хв
1хв
2хв по З0м по З0м по З0м по З0м по З0м
2хв
4хв
7-8 разів
6-7 разів
6-7 разів
6-7 разів
7-8 разів
7-8 разів
7-8 разів
по 10 стрибків
|
Перевірка спортивної форми. Звернути увагу на самопочуття учнів. Діти вдягнені в футболки за кольорами : біла- основна; жовта- підготовча; червона-спеціальна групи по медичним висновкам.
Чіткість та узгодженість виконання.
У колоні через середину по два в обхід залою. Проходячи під баскетбольними щитками виконати хлопок в долоні. В колону через середину по два в обхід залою. Виконувати за сигналом, під рахунок. Контролювати поставу.
Стежити за диханням. Звернути увагу на дітей з медичних груп.
Правила гри: ведучий з м’ячем повинен заквацати учнів торканням м’яча. Заквачований гравець чекає коли його розквачують – пролізанням крізь ноги, які потрібно розставити. Перемагає той, хто всіх гравців заквачував.
Взяти м’ячі. Під музичний супровід. Повторювати вправи за вчителем. Спину тримаємо рівно.
Темп повільний.
Спина пряма, дихання вільне. Лікті не згинати.
Максимально нахилитись, коліна не згинати. Лікті не згинати. Спину тримати рівно. Дихання вільне.
Максимально відриватися від підлоги.
Під час відновлення дихання пригадуємо табличку множення: вчитель запитує - два у два; сім у сім; дев’ять у дев’ять; три у три; вісім у вісім; чотири у чотири; шість у шість; п ’ять у п ’ять; Як здоров’? Діти відповідають: Всі на п ’ять. |
О
С
Н
О
В
Н
Ч
А
С
Т
И
Н
А
26хв
|
Техніка безпеки під час уроків з баскетболу «Ланцюжок».
Жонглювання баскетбольним м’ячем:
Гра: «Вибий м’яч у партнера».
Передача м’яча в парах на місці :
Передача м’яча в парах в русі приставним кроком по залу:
Ведення м’яча по лаві лівою, правою руками.
Ведення м’яча лівою, правою руками сидя на лаві.
|
1хв
4хв
2хв
5хв
5хв
5хв
4хв
|
Передаємо м’яч один одному і промовляємо техніку безпеки на уроці зі спортивних ігор, щоб ланцюжок не перервався Перешикування в колони по два. Кожний працює з м’ячем. Правою, лівою руками, до тулуба не торкатися. В.п.- присід. Спину тримати прямо. Правою, лівою руками.
Правила гри: діти стають один навпроти одного в уявному колі діаметром 2м. Кожний виконує ведення м’яча на місці і при цьому намагається вибити м’яч у противника. Перемагає той, кому вдалося вибити м’яч.
Слідкуємо за основною стійкою баскетболіста.
Передачу виконувати за траєкторією.
Тримати дистанцію.
Виконувати за командою вчителя.
Лави ставимо по діагоналі залу в кожній колоні своя. Тримаємо дистанцію. Середній темп.
В шахматному порядку. Ноги зігнуті в колінах. Спину тримаємо рівно. Дотримувати безпечної дистанції . |
З
А
К
Л
Ю
Ч
Н
А
Ч
А
С
Т
И
Н
А
6хв |
Естафети з елементами баскетболу:
Відновлення організму в ходьбі. Ходьба повільним кроком.
Рефлексія. Вправа :«Мішень»
активно брав участь було цікаво було зрозуміло довідався про нове
Виставлення оцінок. Нагородження учнів.
Домашнє завдання
Організоване залишення спортивної зали. |
3хв по 10м по 10м по 10м
по 10м
30сек
1хв
1хв
30 сек
|
В колоні по два. На відстані 10м розташовані фішки до яких потрібно доводити м’яч.
Промовка під час ходьби вчитель: «раз-два» діти: «три-чотири» вчитель :«три-чотири» діти: «раз-два»
Учні самостійно оцінюють наліпками свою діяльність на уроці за допомогою «Мішені» за 10-ти бальною системою, а саме: -чи активний був на уроці? -чи було цікаво? -чи було зрозуміло? -чи довідався про щось нове?
Нагородження учнів, які приймали участь в естафетах і зайняли призові місця. Качаємо прес: Хлопчики – 3/15 разів. Дівчатка – 3/10 разів.
В одній колоні. |
1