Серед багаточисленних видів спорту, які культивуються у системі фізичного виховання України, футбол займає одне з провідних місць. Важко назвати інший вид спорту, який міг би змагатися з ним у популярності.
Доступність цієї гри, простота інвентаря й обладнання, величезна емоційність ігрових ситуацій, необхідність проявлення волі і мужності при подоланні дій суперників роблять футбол як вид спорту цінним засобом фізичного виховання. Футбол дозволяє без великих матеріальних затрат досягти високого ступеня фізичної підготовленості та розвивати швидкість, силу, витривалість, спритність і багато інших рухових якостей, виховувати сміливість, дисциплінованість
Вашій увазі пропонується розробка підсумкового уроку-мандрівки з теми футбол у 8 класі «Футбольними містами України»
ТЕМА. Урок – подорож «Футбольними містами України» ( підсумковий урок з теми «Футбол» у 8 класі)
МЕТА:
ОБЛАДНАННЯ: проектор, екран, мультимедійна презентація; м’ячі, фішки.
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: спортивна зала.
ХІД УРОКУ
Зміст |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І.Підготовча частина уроку 1.Організований вхід учнів до спортивної зали 2.Шикування, рапорт 3. Повідомлення теми та мети уроку Вступне слово вчителя - Доброго дня, діти! Сьогодні ми проведемо незвичайний урок. Це буде подорож футбольними містами України. Під час мандрівки удосконалюватимемо ваші уміння і навички у веденні м’яча внутрішньою стороною стопи, а також, передачі м’яча «щічкою», зупинки м’яча підошвою; закріпимо уміння виконувати удари по м’ячу на точність у русі. Пам’ятайте про правила безпеки на уроці: - тримати дистанцію під час виконання вправ та виконувати їх за свистком ; - не штовхатися, бути доброзичливим; - про погане самопочуття або травму повідомляти учителя. Щоб перевірити вашу готовність до роботи на уроці виміряємо частоту сердечних скорочень, тобто, пульс. (Учні знаходять пульс; виміряють) А тепер помножте результат на 6 і повідомте мені. ( Учні повідомляють) Все гаразд! Всі готові! На останньому уроці ви отримали домашнє завдання : підготувати повідомлення про стадіони України. Так як ми мешкаємо в Миколаївській області, обласним центром якої є місто Миколаїв, то й мандрівку розпочнемо саме звідси. Хто знайшов інформацію про стадіон Миколаєва і бажає виступити? ( Відповідь учня) - Молодець! Дякую! Отож, вирушаймо! 4. Виконання стройових вправ а) крок вперед руш; б) ліворуч, праворуч, кругом; в) на перший – другий розрахуйсь; г) в дві шеренги шикуйсь( другі номери роблять крок назад і вправо); д) ліворуч, праворуч, кругом: е) в одну шеренгу шикуйсь( другі номери роблять крок вліво і вперед); є) крок назад руш. - Клас! Праворуч! В обхід залою за направляючим кроком руш! а) руки на пояс - ходьба на носочках; б) руки за голову – ходьба на п’ятах; в) руки на пояс – ходьба на зовнішній стороні стопи; г) руки на поясі – перекат з п’ятки на носок; д) руки на поясі – напівприсід; е) руки за голову – присід; є) звичайний крок; ж) бігові вправи; з) ходьба : руки вгору «вдих» - «видих». Перешикування з колони по одному в колону по чотири. 5. Виконання загальнорозвивальних вправ Вчитель. - Молодці! Працювали старанно! А тепер необхідно виміряти частоту сердечних скорочень після фізичних навантажень.( Учні знаходять пульс; виміряють. Норма – до 150 ударів). Помножте результат на 6 і повідомте мені. ( Учні повідомляють) - Результати дають нам можливість продовжувати мандрівку. - Завдяки вашій наполегливості, старанню ми дісталися Львова. Хто має бажання розповісти про стадіон у місті Лева? ( Відповідь учня) - Дякую за змістовне повідомлення. А зараз нам необхідно перетнути Україну і спробувати опинитися у Донецьку. Але це стане можливим за умови чіткого виконання вами завдання, дотримуючись моїх рекомендацій. - Готові продовжувати? |
10 хв. 1 хв. 1 хв. 3 хв.
10 сек
2 хв. 20с
2 хв. 20с
10 сек |
Перевірити наявність форми. Звернути увагу на готовність до уроку.
Звернути увагу на т/б
Тримати дистанцію 2-3 кроки Спину тримати рівною, голову - піднятою
Спину тримати рівною, голову - піднятою |
ІІ. Основна частина уроку
Вчитель.
Вчитель.
Саме ваш високий рівень навченості і наполегливість допомогли нам потрапити до Донецька. Хто розповість про стадіон у цьому місті? ( Відповідь учня)
2.Ведення м’яча внутрішньою стороною стопи. Вчитель. - За свистком шикуємось в одну колону. Помічники допомагають мені розкласти інвентар( м’ячі, фішки). - Потім за свистком виконуємо ведення м’яча внутрішньою стороною стопи. - Готові? Почали! ( Виконавши завдання, помічники складають м’ячі у мішок). Вчитель.
А тепер необхідно виміряти частоту сердечних скорочень після фізичних навантажень.( Учні знаходять пульс; виміряють. Норма – до 150 ударів). Помножте результат на 6 і повідомте мені. ( Учні повідомляють) - Все гаразд! Всі можуть мандрувати далі! Вчитель.
Час уроку дуже швидко спливає, тому ми вже повертатимемось додому, бо, як кажуть: «В гостях добре, а вдома краще». Проте шлях цей довгий, тому нам необхідно виконати ще декілька завдань.
- Не забуваємо, що завдання виконуємо за свистком. Помічники, допоможіть, будь ласка, розкласти інвентар( м’ячі ). Вчитель.
4. Передачі м’яча у русі; його зупинки підошвою.
А тепер необхідно виміряти частоту сердечних скорочень після фізичних навантажень.( Учні знаходять пульс; виміряють. Норма – до 150 ударів). Помножте результат на 6 і повідомте мені. ( Учні повідомляють) Вчитель.
ІІІ. Заключна частина уроку. 1.Виконання вправ на відновлення дихання: а) руки за голову – лікті назад : один-два – «вдих»; три-чотири – «видих» 2.Шикування в одну шеренгу. 3.Оцінювання учнів. 4.Домашнє завдання.
5.Організований вихід зі спортивної зали. |
30 хв. 7 хв.
7 хв.
7 хв.
7 хв.
2 хв.
5 хв. 1 хв.
1 хв.
1 хв. 1 хв.
1 хв. |
Ознайомлення та демонстрація Звернути увагу на т/б
Звернути увагу на т/б
М’яч тримати біля себе, не відпускати
За свистком
Удари по м’ячу на точність; кросворд на тему: «Футбол».
|