Підсумковий урок - мандрівка з теми футбол у 8 класі

Про матеріал

Серед багаточисленних видів спорту, які культивуються у системі фі­зичного виховання України, футбол займає одне з провідних місць. Важко назвати інший вид спорту, який міг би змагатися з ним у популярності.
Доступність цієї гри, простота інвентаря й обладнання, величезна емо­ційність ігрових ситуацій, необхідність проявлення волі і мужності при по­доланні дій суперників роблять футбол як вид спорту цінним засобом фізичного виховання. Футбол дозволяє без великих матеріальних затрат досягти високого ступеня фізичної підготовленості та розвивати швидкість, силу, витривалість, спритність і багато інших рухових якостей, виховувати сміливість, дисциплінованість

Вашій увазі пропонується розробка підсумкового уроку-мандрівки з теми футбол у 8 класі «Футбольними містами України»

Перегляд файлу

 

 

ТЕМА. Урок – подорож «Футбольними містами України» ( підсумковий урок з теми «Футбол» у 8 класі)

МЕТА:

  • удосконалити уміння і навички учнів у веденні м’яча внутрішньою стороною стопи; передачі м’яча «щічкою»; зупинки м’яча підошвою;
  • повторити удари по м’ячу  на точність у русі;
  • розвивати швидкісно – силові якості учнів; спритність, координацію рухів;
  • виховувати дисциплінованість, відповідальність, потребу у фізичному вдосконаленні; позитивне ставлення до занять фізичною культурою.

ОБЛАДНАННЯ:  проектор, екран, мультимедійна презентація; м’ячі, фішки.

МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: спортивна зала.

ХІД УРОКУ

Зміст

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І.Підготовча частина уроку

1.Організований вхід учнів до спортивної зали

2.Шикування, рапорт

3. Повідомлення теми та мети уроку

Вступне слово вчителя

     - Доброго дня, діти! Сьогодні ми проведемо незвичайний урок. Це буде подорож  футбольними містами України. Під час мандрівки удосконалюватимемо ваші уміння і навички у веденні м’яча внутрішньою стороною стопи, а також, передачі м’яча «щічкою», зупинки м’яча підошвою; закріпимо уміння виконувати удари по м’ячу на точність у русі.

      Пам’ятайте про правила безпеки на уроці:

- тримати дистанцію під час виконання вправ та виконувати їх за свистком ;

- не штовхатися, бути доброзичливим;

- про погане самопочуття або травму повідомляти учителя.

      Щоб перевірити вашу готовність до  роботи на уроці виміряємо частоту сердечних скорочень, тобто, пульс. (Учні знаходять пульс; виміряють)

       А тепер помножте результат на 6 і повідомте мені. ( Учні повідомляють)

      Все гаразд! Всі готові!

     На останньому уроці ви отримали домашнє завдання :  підготувати повідомлення про стадіони України. Так як ми мешкаємо в Миколаївській області, обласним центром якої є місто Миколаїв, то й мандрівку розпочнемо саме  звідси. Хто знайшов інформацію про стадіон Миколаєва і бажає виступити?

( Відповідь учня)

- Молодець! Дякую! Отож, вирушаймо!

4. Виконання  стройових вправ

а) крок вперед руш;

б) ліворуч, праворуч, кругом;

в) на перший – другий розрахуйсь;

г) в дві шеренги шикуйсь( другі номери роблять крок назад і вправо);

д) ліворуч, праворуч, кругом:

е) в одну шеренгу шикуйсь( другі номери роблять крок вліво і вперед);

є) крок назад руш.

- Клас! Праворуч! В обхід  залою за направляючим кроком руш!

а) руки на пояс -  ходьба на носочках;

б) руки за голову – ходьба на п’ятах;

в) руки на пояс – ходьба на зовнішній стороні стопи;

г) руки на поясі – перекат з п’ятки на носок;

д) руки на поясі – напівприсід; 

е) руки за голову – присід;

є) звичайний крок;

ж) бігові вправи;

з) ходьба : руки вгору «вдих» - «видих».

Перешикування з колони по одному в колону по чотири.

5. Виконання  загальнорозвивальних вправ

Вчитель.

- Молодці! Працювали старанно!

А тепер необхідно виміряти частоту сердечних скорочень після фізичних навантажень.( Учні знаходять пульс; виміряють. Норма – до 150 ударів). Помножте результат на 6 і повідомте мені. ( Учні повідомляють)

 - Результати дають нам можливість продовжувати мандрівку.

- Завдяки вашій наполегливості, старанню ми дісталися Львова. Хто має бажання розповісти про стадіон у місті Лева? ( Відповідь учня)

 - Дякую за змістовне повідомлення. А зараз нам необхідно перетнути Україну і спробувати опинитися у Донецьку. Але це стане можливим за умови чіткого виконання вами завдання, дотримуючись моїх рекомендацій.

- Готові продовжувати?

10 хв.

1 хв.

1 хв.

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 сек

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв. 20с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв. 20с

 

 

 

 

 

10 сек

Перевірити наявність форми. Звернути увагу на готовність до уроку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звернути увагу на т/б 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тримати дистанцію 2-3 кроки

Спину тримати рівною, голову - піднятою

 

 

 

Спину тримати рівною, голову - піднятою

ІІ. Основна частина уроку

  1. Виконання бігових вправ

Вчитель.

  • У процесі виконання цієї вправи ми розвиватимемо спритність, координацію рухів, уміння працювати у групі. Помічники, допоможіть, будь ласка, розкласти інвентар.

 

  • Шикуйсь у дві колони! Виконуємо вправу за свистком!  ( повторюють двічі)

 

  • Шеренги! Помінялись місцями! Виконуємо вправу за свистком!  ( повторюють двічі)

 

Вчитель.

  • Молодці! Злагоджено працювали! Чітко виконували завдання!

Саме ваш високий рівень навченості і наполегливість допомогли нам потрапити до Донецька. Хто розповість про стадіон у цьому місті?  ( Відповідь учня)

  • Спасибі за цікаву інформацію! Ну а нам час вирушати до столиці нашої держави – міста Києва. Мандруємо далі?

2.Ведення м’яча внутрішньою стороною стопи.

Вчитель.

- За свистком шикуємось в одну колону. Помічники допомагають мені розкласти інвентар( м’ячі, фішки).  

- Потім за свистком виконуємо ведення м’яча внутрішньою стороною стопи.

- Готові? Почали!

( Виконавши завдання, помічники складають м’ячі у мішок).

Вчитель.

  • Гарно попрацювали! Справжні спортсмени!

  А тепер необхідно виміряти частоту сердечних скорочень після фізичних навантажень.( Учні знаходять пульс; виміряють. Норма – до 150 ударів). Помножте результат на 6 і повідомте мені. ( Учні повідомляють)

- Все гаразд! Всі можуть мандрувати далі!

Вчитель.

  • От ми і прибули до столиці нашої держави – міста Києва. Саме тут розташована найбільша спортивна арена – спортивний комплекс «Олімпійський». Чи підготував хтось повідомлення про цю спортивну споруду? ( Відповідь учня)
  • Нам є чим пишатися, адже не кожна європейська країна має такий стадіон! 

Час уроку дуже швидко спливає, тому ми вже повертатимемось додому, бо, як кажуть:                   «В гостях добре, а вдома краще». Проте шлях цей довгий, тому нам необхідно виконати ще декілька завдань.

  1. Удари по м’ячу на точність у русі з кінцевим ударом на точність.

- Не забуваємо, що завдання виконуємо за свистком. Помічники, допоможіть, будь ласка, розкласти інвентар( м’ячі ).  

Вчитель.

  • Молодці! Всі старанно виконували! А давайте поглянемо на карту, де ми з вами зараз знаходимось? Це сусідня з нами Дніпропетровська область, а саме, місто Дніпропетровськ. А хто з вас знає, чи є стадіон у цьому місті? ( Відповідь учня)
  • Молодець ! Дуже добре, що ти цікавишся футболом і поділився з нами цією інформацією.

4. Передачі м’яча у русі; його зупинки підошвою.   

  • Діти, щоб повернутися до Миколаєва, нам необхідно удосконалити вміння і навички у передачі м’яча у русі; його зупинки підошвою. Помічники зараз підготують інвентар( м’ячі ).
  • Гарно попрацювали! Майбутні зірки українського футболу!

  А тепер необхідно виміряти частоту сердечних скорочень після фізичних навантажень.( Учні знаходять пульс; виміряють. Норма – до 150 ударів). Помножте результат на 6 і повідомте мені. ( Учні повідомляють)

  Вчитель.

  • Наша подорож, діти, добігла кінця. Ми повернулися до Миколаєва. Сьогодні ви всі були молодці! Я відчув гордість за кожного з вас, бо бачив, як ви наполегливо виконували всі завдання, з яким задоволенням ви мандрували футбольними містами України.
  • А зараз ми можемо відпочити і розслабитись! 

ІІІ. Заключна частина уроку.

1.Виконання вправ на відновлення дихання:

а) руки за голову – лікті назад : один-два – «вдих»; три-чотири – «видих»

2.Шикування в одну шеренгу.

3.Оцінювання учнів.

4.Домашнє завдання.

 

5.Організований вихід зі спортивної зали.

30 хв.

7 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

5 хв.

1 хв.

 

 

1 хв.

 

1 хв.

1 хв.

 

 

1 хв.

 

 

 

 

 

 

Ознайомлення та демонстрація

 Звернути увагу на т/б 

 

 

 

 

Звернути увагу на т/б 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

М’яч тримати біля себе, не відпускати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За свистком

 

 

Удари по м’ячу на точність; кросворд на тему: «Футбол».

 

 

 

doc
Додано
7 грудня 2018
Переглядів
556
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку