АЛГЕБРА 7 КЛАС
Конспект уроку.
Тема: Способи задання функції.
Мета:
навчальна:домогтися засвоєння способів задання функції, сприяти розумінню того, що одну і ту ж саму функцію можна задати різними способами, сформувати вміння знаходити значення функції за заданими аргументами і навпаки;
розвивальна:формувати вміння аналізувати інформацію,розвивати увагу, логічне мислення;
виховна:виховувати інтерес до вивчення математики, творче ставлення до справи.
Цілі:
- знати способи задання функції;
- розрізняти способи задання функції;
- вміти знаходити значення функції за заданими аргументами і навпаки.
Змістовні лінії:
Тип уроку:засвоєння нових знань.
Методи та прийоми:
Хід уроку
І. Організаційна частина.
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
Вправа 728,736.
ІІІ Актуалізація опорних знань.
Запитання для фронтальної бесіди:
ІV.Мотивація навчальної діяльності, формулювання мети і завдань уроку.
Скоро прийде весна, але в декого може виникнути бажання стати на тонкий лід. Хоча на дворі з’явиться тепле сонечко, а вода ще крижана. Ми можемо сказати чим холодніша вода тим швидше людина яка перебуває в ній втратить свідомість. А лікарі розглянувши значну кількість таких випадків вказали скільки часу при свідомості може перебувати людина при вказаній температурі води.
Температура води, °С |
Непритомність людини. |
10 |
15 хвилин |
11 |
30 хвилин |
12 |
1 година |
13 |
2 години |
14 |
3 години |
15 |
4 годин |
Ці дані можна подати у вигляді таблиці. Як ви думаєте можна таку залежність назвати функцією?
Отже у повсякденному житті людини і у науці часто зустрічаються залежності між двома величинами, які можна задати табличним способом або іншими способами. Тема нашого уроку «Способи задання функції», цілі уроку: - знати способи задання функції;
- розрізняти способи задання функції;
- вміти знаходити значення функції за заданими аргументами і навпаки.
V. Засвоєння знань.
Задавати функцію можна різними способами. У прикладах, які ми розглянули, функції задано формулами: Р = 4а; s=80t; у = . Такий спосіб задання функції є досить зручним, бо дає змогу для довільного значення аргументу знаходити відповідне значення функції, та компактним, оскільки в більшості випадків формула має короткий запис.
Задавати функцію можна і таблицею. Такий спосіб задання функції називають табличним. Приклад ми вже сьогодні розглядали на початку уроку про залежність перебування людини під водою від температури води.
Задавати функцію можна також висловленням. Такий спосіб задання функції називають описовим або словесним.
Четвертий спосіб задання функції- це графічний. Коли функція залана за допомогою графіка. Наприклад:
VІ. Формування вмінь.
Вправи: 718, 720, 722,734.
І група – вправа 730
ІІ група – вправа 731.
VІІ. Підсумок уроку.Рефлексія.
Фронтальна бесіда:
VІІ. Домашнє завдання.
Опрацювати параграф 19, розв’язати вправи:
Обов’язково – 719, на вибір 721 або 724.
Придумати функціональну залежність , задану словесним способом.