Урок повинен сформувати в учнів раціональне ставлення до оточуючого середовища, сформувати стійкий розвиток учнів. Формування стійкого вміння і навичок поняття стандартного числа на уроці тісно переплітається з негативним впливом пластику на довкілля
Стандартний вигляд числа.
Мета: домогтися засвоєння змісту понять; сформувати вміння застосовувати вивчені поняття для означення запису числа у стандартному вигляді та запису даного числа у стандартному вигляді й вивчення його порядку; виховувати раціональне ставлення до оточуючого середовища.
Тип уроку: засвоєння та формування вмінь.
Наочність та обладнання : опорний конспект «Стандартний вигляд числа» .
Підручник Алгебра. Мерзляк Гімназія
Хід уроку.
Перевірка домашнього завдання здійснюється вибірково.
0,1*35 120: 10
10*0.35 120: 100
100*0.35 120: 1000
0.01*0.35 120:10000
2. Знайдіть значення виразу:
(1.1)2 (1.1) -2
5. Засвоєння знань за опорним конспектом.
6.Формування вмінь.
Вкажіть стандартний вигляд і порядок числа:
№ 245 – на дошці
№ 246 – на закритій дошці.
№ 248 – самостійно.
Задача.
Кожен виготовлений предмет має свій вантаж відходів, які німецькі вчені назвали «екологічним рюкзаком». Так, наприклад , золота обручка на пальці вагою 10 г має екологічний рюкзак в 3.5 т відходів, 1 т вугілля – 3.5 т відходів, 1 т міді - 420 т відходів. Обчисліть екологічний рюкзак для 1 кг золота, 1 кг вугілля, 1 кг міді. Запишіть в стандартному вигляді, вкажіть порядок числа
Гра « Вірю – не вірю «.
Чи віриш ти,що
Старшокласниця із Маріуполя розробила і захищала в Америці і Нідерландах науковий проект стосовно утилізації поліетилену за допомогою личинок жуків.
7. Домашнє завдання .
Вивчити 8 , виконати №№ 247,249,261
8. Підсумок уроку. Узагальнення
Запишіть в стандартному вигляді: