Урок. "Степенева функція"

Про матеріал
Відкритий урок. Урок містить багато цікавих завдань. Мета:• систематизація та узагальнення матеріалу з теми “ Степенева функція ”, застосування набутих знань до розв'язування задач, зокрема до розв'язування тестових вправ із ЗНО; сприяння формуванню і розвитку системних знань, самостійності у виборі форм і методів роботи
Перегляд файлу

 

Тема уроку:    Степенева функція

 

Мета уроку: 

  • систематизація та узагальнення матеріалу з теми “ Степенева функція ”, застосування набутих знань до розв'язування задач, зокрема до розв'язування тестових вправ із ЗНО; сприяння формуванню і розвитку системних знань, самостійності у виборі форм і методів роботи;
  • розвиток творчої активності та логічного мислення;
  • виховання комунікативних якостей в процесі колективної роботи; виховання патріотичності.

Тип уроку:     комбінований урок.

Обладнання: комп’ютер, мультимедійна дошка, роздаткові картки.

 

 

                                                         Хід уроку

 

І   Організаційна частина

Перевірка присутніх та готовність учнів до уроку

 

«Вважай нещасним той день чи той час, в якому ти не засвоїв нічого, нічого не додав до своєї освіти»

Ян Амос Каменський

У –  успіх...

Р –  радість...

О –  обдарованість...

          К –  компетентність...

 

ІІ   Перевірка домашнього завдання

  1. Перевірити домашнє завдання в зошитах учнів.

 

  1. Одним із пунктів домашнього завдання було розв’язати рівняння. Зіставивши по порядку етапи розв’язання з клітинками таблиці, з відповідних букв можна скласти слово. Яке це слово?

(проектується на дошку)

 

 

 

3.Хвилинка історії.(Доповідь учня)

 

 

 III Актуалізація і корекція опорних знань.

1.Задача на увагу.

 Для того, щоб добре працювати на занятті, потрібний відповідний настрій. Почнемо з задачі на увагу. Дивимось і запам’ятовуємо.

Декілька секунд учні  дивляться на рисунок на слайді , а потім відповідають на запитання:

  1. Перерахувати всі корені, які ви бачили.
  2. У якій геометричній фігурі розміщений? Обчисліть.
  3. Квадратний корінь з якого числа знаходиться у квадраті?
  4. Обчисліть.
  5. Обчисліть.
  6.  У якій геометричній фігурі він розміщений?

 

2. Бесіда (принцип «Мікрофону»):

 

 Вчитель: Повторимо основні формули степеневої функції.

3.Гра «Влучний стрілець»

Запропоновано дев’ять  завдань і дано дев’ять відповідей. Учні на місцях підбирають правильну відповідь. Самоперевірка(1 відповідь 0,5 балів)

 Відповіді: 14,28,37,49,51,63,72,86,95.

 

 

IV Повідомлення теми, мети, завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності.

 

  1. Мотивація навчальної діяльності.


 

Матеріальна єдність світу виявляється у взаємозв’язку різних процесів, що відбуваються у природі. Залежність шляху від часу, залежність площі квадрата від довжини сторони.

        Поняття степенева функція є важливим поняттям курсу алгебри і початків аналізу, бо її властивості застосовують для розв’язування практичних задач, коли потрібно обчислювати параметри електричного кола змінного струму. Тому, ми сьогодні згадаємо і узагальнемо відомості про степеневу функцію.

 

2. Повідомлення теми.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          

 

 

 

 

V Сприймання й усвідомлення учнями фактичного матеріалу, осмислення зв’язків і залежностей між елементами виучуваного.

 

1.Розв’язування тестових завдань першого рівня ЗНО.

(Розв’язування тестових завдань першого рівня ЗНО. Вибрати одну вірну відповідь.Самоперевірка 1 правильна відповідь 1 бал).

 

 

 

Відповідь: 1) Д, 2) В, 3) Г, 4) В, 5) Б,6) А.

 

 

 

  1. Робота в групах.

 Розв’яжіть рівняння:

 

(Учитель розділяє клас на групи і пропонує розв’язати рівняння)

 


 

 

 

 

 

IV Узагальнення і систематизація знань.

  1.  (Одночасно двоє учнів розв’язують вправи біля дошки)

Подайте вираз у вигляді степеня:

                

2. Учень біля дошки відновлює порядок перетворень, прикріплюючи кнопками листочки.

 ; 
 

 

 

 

 

 

 

VІ Підсумок уроку

 

 

 

 VIІ Домашнє завдання.

 

 

 

Ян Амос Каменський казав: «Вважай нещасним той день чи той час, в якому ти не засвоїв нічого, нічого не додав до своєї освіти». І я сподіваюся, що сьогоднішнє заняття і день, не був для вас нещасним і загубленим, тому що кожен з вас забрав з собою, щось нове, невідоме, цікаве, пізнавальне.

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Алгебра, Розробки уроків
Додано
7 грудня 2020
Переглядів
941
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку