Тема уроку: Степенева функція
Мета уроку:
Тип уроку: комбінований урок.
Обладнання: комп’ютер, мультимедійна дошка, роздаткові картки.
Хід уроку
І Організаційна частина
Перевірка присутніх та готовність учнів до уроку
«Вважай нещасним той день чи той час, в якому ти не засвоїв нічого, нічого не додав до своєї освіти»
Ян Амос Каменський
У – успіх...
Р – радість...
О – обдарованість...
К – компетентність...
ІІ Перевірка домашнього завдання
(проектується на дошку)
3.Хвилинка історії.(Доповідь учня)
III Актуалізація і корекція опорних знань.
1.Задача на увагу.
Для того, щоб добре працювати на занятті, потрібний відповідний настрій. Почнемо з задачі на увагу. Дивимось і запам’ятовуємо.
Декілька секунд учні дивляться на рисунок на слайді , а потім відповідають на запитання:
2. Бесіда (принцип «Мікрофону»):
Вчитель: Повторимо основні формули степеневої функції.
3.Гра «Влучний стрілець»
Запропоновано дев’ять завдань і дано дев’ять відповідей. Учні на місцях підбирають правильну відповідь. Самоперевірка(1 відповідь 0,5 балів)
Відповіді: 14,28,37,49,51,63,72,86,95.
IV Повідомлення теми, мети, завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності.
Матеріальна єдність світу виявляється у взаємозв’язку різних процесів, що відбуваються у природі. Залежність шляху від часу, залежність площі квадрата від довжини сторони.
Поняття степенева функція є важливим поняттям курсу алгебри і початків аналізу, бо її властивості застосовують для розв’язування практичних задач, коли потрібно обчислювати параметри електричного кола змінного струму. Тому, ми сьогодні згадаємо і узагальнемо відомості про степеневу функцію.
2. Повідомлення теми.
V Сприймання й усвідомлення учнями фактичного матеріалу, осмислення зв’язків і залежностей між елементами виучуваного.
1.Розв’язування тестових завдань першого рівня ЗНО.
(Розв’язування тестових завдань першого рівня ЗНО. Вибрати одну вірну відповідь.Самоперевірка 1 правильна відповідь 1 бал).
Відповідь: 1) Д, 2) В, 3) Г, 4) В, 5) Б,6) А.
Розв’яжіть рівняння:
(Учитель розділяє клас на групи і пропонує розв’язати рівняння)
IV Узагальнення і систематизація знань.
Подайте вираз у вигляді степеня:
2. Учень біля дошки відновлює порядок перетворень, прикріплюючи кнопками листочки.
; ; ; ;
VІ Підсумок уроку
VIІ Домашнє завдання.
Ян Амос Каменський казав: «Вважай нещасним той день чи той час, в якому ти не засвоїв нічого, нічого не додав до своєї освіти». І я сподіваюся, що сьогоднішнє заняття і день, не був для вас нещасним і загубленим, тому що кожен з вас забрав з собою, щось нове, невідоме, цікаве, пізнавальне.