Тема: Стовпчикові діаграми.
Мета: продовжувати вчити учнів з видами діаграм; вчити креслити стовпчикові діаграми; корекція та розвиток обчислювальних навичок, точності, моторики руки; виховувати позитивне ставлення до предмету, дружні взаємини.
Обладнання: Лінійка, олівець, табл. «Види діаграм».
Хід уроку
І Вступна частина
1. Організаційний момент
Гра «Хто уважніший?»
1 клітинка вліво (Л-1)
2 клітинки вгору (В-2)
1 клітинка вправо (П-1)
2 клітинки вгору (В-2)
1 клітинка вправо (П-1)
4 клітинки униз (Н-4)
П-2, В-1, П-1, Н-3, Л-6, В-1, П-2, В-1
ІІ Основна частина
1. Перевірка д/з.
- Що називається діаграмами?
- Яка діаграма називається лінійною?
2. Актуалізація опорних знань учнів
3. Повідомлення теми та мети уроку
4. Пояснення нового матеріалу.
При побудові стовпчикових діаграм, як і при побудові лінійних, треба вибрати умовну одиницю. Наприклад, кількість усіх учнів можна позначити прямокутником («стовпчиком»), довжина якого 16 кліток або 8 см (ширина довільна). У цьому разі кількість хлопчиків позначають прямокутником, довжина якого 12 кліток або 6 см; кількість дівчаток – прямокутником, довжина якого 4 клітки або 2 см.
5. Закріплення
Завдання 903с.157
6. Самостійна робота.
І,ІІ гр.. – Завдання 905с.158
ІІІ гр.. – Завдання 904с.157
ІІІ Заключна частина
1. Повідомлення та пояснення д/з
І, ІІ груп – Завдання 907 с.158
ІІІ група – Завдання 901с.157
2. Підведення підсумків і оцінювання учнів.