Урок "Структура сучасної екології та її місце в системі наук"

Про матеріал

Тема: Структура сучасної екології та її місце в системі наук

Мета:

Освітня: проаналізувати структуру сучасної екології, визна­чити її місце в системі наук;

Розвиваюча: розвивати навички практичного застосування одержаних теоретич­них знань;

Виховна: виховувати розуміння впливу людини на майбутнє всієї планети.

Обладнання й матеріали: підручник, робочий зошит

Тип уроку: комбінований

Перегляд файлу

Урок 11 клас

Екологія

 

Тема: Структура сучасної екології та її місце в системі наук

 

Мета:

Освітня: проаналізувати структуру сучасної екології, визна­чити її місце в системі наук;

Розвиваюча: розвивати навички практичного застосування одержаних теоретич­них    знань;

Виховна: виховувати розуміння впливу людини на майбутнє всієї планети.

Обладнання й матеріали:  підручник, робочий зошит

Тип уроку: комбінований

ХІД  УРОКУ

І. Організаційний момент

Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку.

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання й актуалізація опор­них знань учнів

  1. Що таке екологія?
  2. Які методи використовує екологія?
  3. Які основні завдання вирішує екологія?
  4. Які екологічні чинники вам відомі?

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Повідомлення теми і мети уроку

 

ІV. Вивчення нового матеріалу

Існують декілька класифікацій структури загальної (біологічної) екології залежно від напрямку вивчення об’єктів.

Аутекологія – вивчає пристосованість популяцій до факторів навколишнього середовища.
 

Синекологія – вивчає угрупування різних видів організмів та їх взаємодію.
 

Демекологія – це вчення про популяцію.

 

 

V. Узагальнення та систематизація знань

  1. Які розділи екології існують?
  2. Що вивчає демекологія?
  3. Що вивчає аутекологія?
  4. Яке місце займає екологія в системі наук?

 

  1. Визначте розділи екології, що вивчають:

а) взаємовідносини між тваринами і рослинами в лісі ………………………………

б) Чорне море ………………..

в) популяцію хруща …………………

г) вплив недостатньої кількості вологи на польові рослини ……………………..

д) забруднення повітря у місті великою кількістю автотранспорту ………………………..

е) перетворення болота на ліс ………………………..

 

VІ. Підведення підсумків уроку

Обговорення та виставлення оцінок

 

ІV. Надання та пояснення домашнього завдання.

Опр. §3

doc
До підручника
Екологія (рівень стандарту, академічний рівень) 11 клас (Царик Л.П., Царик П.Л., Вітенко І.М.)
Додано
28 серпня 2018
Переглядів
2410
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку