«
Тема заняття: Аплікація “Акваріум”.
Мета заняття: Ознайомити учнів з інформацією про риб; навчити виготовляти аплікацію «Акваріум з рибками», удосконалювати навички роботи з папером, ножицями; розвивати дрібну моторику пальців рук, творчі здібності, уяву, спостережливість, охайність у роботі; виховувати любов до тварин, охайність, терплячість, відчуття прекрасного.
Вид заняття: комбінований урок
Обладнання: кольоровий картон, клей, ножиці, додаткові матеріали, дошка, презентація, посібник
Хід уроку
І. Організація класу, привітання.
1.Привітання
Нумо, діти, підведіться!
Всі приємно посміхніться.
Продзвенів уже дзвінок.
Починаємо урок!
Вже закінчилась перерва.
І дзвенить для нас дзвінок.
Всі зібралися у класі?
Починаємо урок!
-Добрий день, мене звати Ірина Іванівна, сьогоднішній урок Дизайну і технологій проведу вам я. Для того,щоб наш урок був вдалим,нам потрібно дотримуватися деяких легких правил:
· НЕ перебивати.
· Дотримуватися правила піднятої руки.
· Поважати один одного
· Бути активними.
2.перевірка готовності до уроку
-А зараз давайте перевіримо чи повністю ми готові до уроку, на сьогоднішньому уроці нам знадобиться клей,ножиці,кольоровий картон (демонстація кожного матеріалу).Підніміть руку в кого немає картону, клею, ножиць.
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.
-Давайте розглянемо картину
-Що ви бачите на картинці?
-Яких риб ви знаєте?
-Де можуть жити риби?
-А в кого вдома є акваріум?
-Які риби там живуть?
На картинці зображено підводний світ. Найбільш розповсюдженими рибами є карась, короп, лящ, сом і краснопірка, щука. Риби можуть жити в річках, морях,озерах,океанах,ставках.
1.Повідомлення теми
-Як ви вже могли здогадатися, сьогодні ми з вами будемо робити щось, що пов'язане з рибами, а щоб дізнатися, що саме ми будемо виконувати вам потрібно розгадати загадку
Ця хатиночка зі скла
не велика й не мала,
рибки там і там вода.
Хто хатинку ту вгада?
(акваріум)
Так,сьогодні ми з вами будемо робити аплікацію “Акваріум‘
2.Розповідь
Акваріум - це особливий вид вази або контейнера, який має скляні стінки, щоб ви могли спостерігати за рибками та іншими водними істотами. І що цікаво, акваріум - це як вікно у світ підводної природи.
У акваріумі можуть жити різні види риб Вони мають різні кольори, форми і розміри. Деякі з них плавають швидко, а інші плавають повільно. Є також рослини та декорації, які роблять акваріум схожим на природне середовище риб. Треба дбати про рибок. Годувати їх правильною їжею та доглядаємо за водою. Акваріум - це їхня домівка, і ми відповідальні за їхнє благополуччя. Спостерігати за рибками в акваріумі дуже цікаво. Ви можете спостерігати, як вони плавають, шукають їжу і взаємодіють одна з одною. Це допомагає нам краще розуміти природу і дбати про неї. Акваріум - це не тільки красивий декор для вашого дому, але і вікно до загадкового та чарівного світу водних істот.
ІІІ. Практична частина
3.Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=XqojB1we31Q
2.Інструктаж з ПТБ
-Перед початком роботи нам необхідно повторити правила з техніки безпеки
-Правила користування ножницями.
1. Під час роботи з ножицями їх слід класти зімкнутими лезами, направленими від працюючого;
2. Не залишай ножиці у відкритому вигляді;
3. Передавай ножиці тільки в закритому вигляді кільцями в сторону товариша;
4. При роботі слідкуй за пальцями лівої руки.
- Правила користування клеєм.
1. Клей треба наносити пензликом від середини до країв;
2. При потраплянні клею на одяг його слід негайно змити водою;
3. Закінчивши роботу, клей потрібно щільно закрити
4. Стежити за тим, щоб клей не потрапив до очей і рота, у разі такої ситуаціїї швидко змити все водою.
3.Пракчтична частина
-Ну що розпочнемо, я вам все покажу, а ваше завдання уважно мене слухати та повторювати, в кого не буде виходити не хвилюйтесь, я підійду вам допоможу
V.Аналіз і оцінка учнівських робіт
1.Демонстрація аплікацій.
- Зараз ті хто вже виконав і готовий продемонструвати свої роботи, запрошую до дошки.
VI.Підсумок уроку
1.Рефлексія
-Що ви сьогодні робили?
-Чи було вам важко
-Я з вами прощаюсь, всі були молодці, активно і чудово провели час і зробили чудові аплікації
VI.Прибирання робочих місць
-Ті хто вже повністю все закінчив і виконав і презентував свою роботу, обережно прибираємо все с парт і кладе на місце, щоб робоче місце на наступний урок виглядало охайно.