Урок. Створення аплікації "Акваріум".

Про матеріал
Дизайн і технології. Урок проведений на тему " Акваріум". На уроці діти познайомилися з підводним світом, з різними видами риб.
Перегляд файлу

                                                         «

 

Тема заняття: Аплікація “Акваріум”.

Мета заняття:    Ознайомити учнів з інформацією про риб; навчити виготовляти аплікацію «Акваріум з рибками», удосконалювати навички роботи з папером, ножицями; розвивати дрібну моторику пальців рук, творчі здібності, уяву, спостережливість, охайність у роботі; виховувати любов до тварин, охайність, терплячість, відчуття прекрасного.

 

Вид заняття: комбінований урок

         

Обладнання: кольоровий  картон, клей, ножиці, додаткові матеріали, дошка, презентація, посібник

 

                                                      Хід уроку

І. Організація класу, привітання.

1.Привітання

Нумо, діти, підведіться!

Всі приємно посміхніться.

Продзвенів уже дзвінок.

Починаємо урок!

Вже закінчилась перерва.

 І дзвенить для нас дзвінок.

 Всі зібралися у класі?

 Починаємо урок!

-Добрий день, мене звати Ірина Іванівна, сьогоднішній урок Дизайну і технологій проведу вам я. Для того,щоб наш урок був вдалим,нам потрібно дотримуватися деяких легких правил:

·        НЕ перебивати.

·        Дотримуватися правила піднятої руки.

·        Поважати один одного

·        Бути активними.

2.перевірка готовності до уроку

         -А зараз давайте перевіримо чи повністю ми готові до уроку, на сьогоднішньому уроці нам знадобиться клей,ножиці,кольоровий картон (демонстація кожного матеріалу).Підніміть руку в кого немає картону, клею, ножиць.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

-Давайте розглянемо  картину

 

-Що ви бачите на картинці?

-Яких риб ви знаєте?

-Де можуть жити риби?

-А в кого вдома є акваріум?

-Які риби там живуть?

 На картинці зображено підводний світ. Найбільш розповсюдженими рибами  є  карась, короп, лящ, сом і краснопірка, щука. Риби можуть жити в річках, морях,озерах,океанах,ставках.

1.Повідомлення теми

-Як ви вже могли здогадатися, сьогодні ми з вами будемо робити щось, що пов'язане з рибами, а щоб дізнатися, що саме ми будемо виконувати вам потрібно розгадати загадку

Ця хатиночка зі скла

не велика й не мала,

рибки там і там вода.

Хто хатинку ту вгада?

 (акваріум)

Так,сьогодні ми з вами будемо робити аплікацію “Акваріум‘

2.Розповідь

Акваріум - це особливий вид вази або контейнера, який має скляні стінки, щоб ви могли спостерігати за рибками та іншими водними істотами. І що цікаво, акваріум - це як вікно у світ підводної природи.

У акваріумі можуть жити  різні види риб Вони мають різні кольори, форми і розміри. Деякі з них плавають швидко, а інші плавають повільно. Є також рослини та декорації, які роблять акваріум схожим на природне середовище риб. Треба дбати про рибок. Годувати їх правильною їжею та доглядаємо за водою. Акваріум - це їхня домівка, і ми відповідальні за їхнє благополуччя. Спостерігати за рибками в акваріумі дуже цікаво. Ви можете спостерігати, як вони плавають, шукають їжу і взаємодіють одна з одною. Це допомагає нам краще розуміти природу і дбати про неї. Акваріум - це не тільки красивий декор для вашого дому, але і вікно до загадкового та чарівного світу водних істот.

ІІІ. Практична частина

3.Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=XqojB1we31Q

2.Інструктаж з ПТБ

-Перед початком роботи нам необхідно повторити правила з техніки безпеки

  -Правила користування ножницями.

1.     Під час роботи з ножицями їх слід класти зімкнутими лезами, направленими від працюючого;

2.     Не залишай ножиці у відкритому вигляді;

3.     Передавай ножиці тільки в закритому вигляді кільцями в сторону товариша;

4.     При роботі слідкуй за пальцями лівої руки.

  - Правила користування клеєм.

1.     Клей треба наносити пензликом від середини до країв;

2.     При потраплянні клею на одяг його слід негайно змити водою;

3.     Закінчивши роботу, клей потрібно щільно закрити

4.     Стежити за тим, щоб клей не потрапив до очей і рота, у разі такої ситуаціїї швидко змити все водою.

3.Пракчтична частина

-Ну що розпочнемо, я вам все покажу, а ваше завдання уважно мене слухати та повторювати, в кого не буде виходити не хвилюйтесь, я підійду вам допоможу

 

V.Аналіз і оцінка учнівських робіт

1.Демонстрація аплікацій.

-  Зараз ті хто вже виконав і готовий продемонструвати свої роботи, запрошую до дошки.

VI.Підсумок уроку

1.Рефлексія

 

-Що ви сьогодні робили?

-Чи було вам важко

-Я з вами прощаюсь, всі були молодці, активно і чудово провели час і зробили чудові аплікації   

VI.Прибирання робочих місць

 -Ті хто вже повністю все закінчив і виконав і презентував свою роботу, обережно прибираємо все с парт і кладе на місце, щоб робоче місце на наступний урок виглядало охайно.

 

 

docx
Додано
4 листопада
Переглядів
174
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку