Урок "Тема. Театр Гра «Пальчиковий театр» Практична робота: виготовлення гри, вирізання персонажів та деталей сцени"

Про матеріал
Конспект уроку з дизайну і технологій за альбомом-посібником "Маленький трудівничок" за програмою О. Савченко. Рекомендовано для вчителів 1 класу, у якому навчається дитина з ООП.
Перегляд файлу

Дизайн і технології

1 клас

Тема. Театр Гра «Пальчиковий театр»

Практична робота: виготовлення гри, вирізання персонажів та деталей сцени.

Мета уроку: дати загальне уявлення про види театрів і, зокрема, про пальчиковий театр. Ознайомити із значенням пальчикового театру. Вдосконалювати вміння працювати з ножицями. Розвивати просторову уяву, мислення, фантазію, пізнавальний інтерес. Виховувати акуратність, посидючість, дружність та єдність у класі.

 

Мета уроку для учня з ООП: дати загальне уявлення про види театрів і, зокрема, про пальчиковий театр. Ознайомити із значенням пальчикового театру. Вдосконалювати вміння працювати з ножицями (з допомогою вчителя та асистента). Залучати до активної роботи в класі. Розвивати просторову уяву, мислення, фантазію, пізнавальний інтерес. Виховувати акуратність, посидючість, дружність та єдність у класі.

 


 


Обладнання: робочий зошит, ножиці, клей, серветки,  LEGO-цеглинки; мультимедійний комплект

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

Хід уроку

Робота з дитиною з ООП

І.  Організаційний момент

  •          Чи все необхідне для роботи приготували?

Голова, щоб слухати.

Вуха – щоб чути.

Очі – щоб бачити.

Руки – щоб піднімати.

Серце – щоб відчувати.

ІІ.  Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

  1. Бесіда
  •          Чи знаєте ви, які є види театру? (Драматичний, музичний, оперний, комедійний, ляльковий).
  •          Сьогодні я вас познайомлю з пальчиковим театром. Цей вид театру називають ще домашнім, коли сцену можна зробити зі стільця, коробки тощо. Такий театр роблять батьки для своїх маленький діток. Його герої вдягаються на пальчики і артисти їх озвучують.
  1. Перегляд відеоматеріалу «Пальчиковий театр». https://www.youtube.com/watch?v=u8BHTNOrY_Q
  2.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Перевірка усвідомлення переглянутого матеріалу . Дати відповіді на запитання за змістом переглянутого матеріалу.
  •          Які бувають театри?
  1. Перегляд відеоматеріалу Шарля Перро «Червона Шапочка». https://www.youtube.com/watch?v=Q94yB1eqCp8
  2. Коротка бесіда за змістом казки

IV. Фізкультхвилинка з LEGO-цеглинками

V. Послідовність виконання. Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=W-u5GKc0VXc

 

 Повторення правил безпеки з ножицями.

 

Самостійна робота над створенням лялькового театру

1. Виріжте зі с.25 деталь сцени та намальованих персонажів (фото 1).

2. Ножицями виріжте отвори для пальчиків

 (фото 2).

3. Щоб деталь сцени була більш цупкою, можна  приклеїти її на картон та вирізати (фото 3).

4. Розподілимо ролі між акторами. Виставу можна розпочати.

5. Розігрування вистави.

VII. Підсумок уроку. Рефлексія

  •          Хто на уроці працював із задоволенням – підніміть червону цеглинку?
  •          Хто сумував – зелену цеглинку?
  •          Хто дізнався щось нове – жовту цеглинку?

 

VIII. Прибирання робочого місця

 

Перевірити готовність дитини до уроку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за тим, як учень переглядає відео.

 

 

3. Перевірка усвідомлення переглянутого матеріалу. Дати відповіді на запитання за змістом переглянутого матеріалу.

 

Отримати зворотній зв’язок за змістом казки

Залучати учня до фізкульхвилинки

 

Отримати зворотній зв’язок щодо правил користування ножицями

 

Учень працює самостійно. За потреби – допомога вчителя та асистента

 

 

 

 

 

 

Залучити учня до участі у розігруванні вистави

 

 

 

 

 

 

 

 

Спонукати учня до самостійного прибирання робочого місця

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
1 грудня
Переглядів
94
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку