Урок з предмету «Я досліджую світ»
з теми: Світ живої природи. Що необхідно організмам для життя?
Виконала
учитель початкових класів
Миколаївського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №11
Новогродівської міської ради Донецької області
О.М. Димитрова
с. Миколаївка
Урок з Я досліджую світ 1 клас
Тема. Світ живої природи. Що необхідно організмам для життя?
Мета:
Обладнання: малюнки Сонця, Води, Повітря та Землі, картки, мікрофон, цеглинки LEGO.
Тип уроку: КОМБІНОВАНИЙ.
Хід уроку
І. Вступна частина
1. Організаційних момент
Другу руку простягни,
Посмішку усім покажи!
Добрий ранок! Добрий день!
Наш урок ми розпочнем.
2. Актуалізація опорних знань
Вправа «Злови тіла природи»
Журавлі над лугом линуть рівним клином.
Будь природі другом, будь природі сином.
Знай бо – це не мода, це – потреба,
Нас віта природа синім небом.
Йтиму садом, полем, а чи лугом
Буду я природі вірним другом.
Побажаю дереву і пташці,
Щоб жили у мирі й щасті.
Метелика ловити я не буду.
Він квітка неба, хай живе собі.
Хай крильцями барвистими тріпоче,
Щоб радісно було мені й тобі.
3. Повідомлення теми і мети уроку
- Сьогодні ми з вами дізнаємося більше про живу природу, що ж необхідно організмам, для живої природи, для життя.
ІІ. Основна частина.
Хто і що належить до живої природи?Як можна іншими словами назвати «організм»? Якіспільніознакимаютьусіживіістоти? Чи рухаються рослини?
(Завдання для учнів)
Треба зєднати стрілочками слова. Як рухаються тварини?
Ведмідь стрибає
Лисиця поволі бреде
Зайчик іде
Білочка пливе
Сойка повзе
Вуж бігає
Щука літає
Закінчіть речення. Рослини належать до живої природи, тому що вони…
«Якби не було б Сонечка…»
«Якби не було б Повітря…»
«Якби не було б Води…»
«Якби не було б Грунту…»
Тут трава росте висока ,
Тут стежинонька вузька.
Вище руки, вище ноги —
Не проста у нас дорога.
А тепер ідемо боком —
Із підскоком, із підскоком.
Походили на носочках,
А тоді на п'ятах.
Випростали добре спини
І звели лопатки.
Дуже давно, коли ще не було людей на нашій планеті, жили чарівники, яких звали Вода, Повітря та Земля. Вода наповнювала океани, моря, річки і давала життя всім організмам. Повітря піднімало крапельки води та надувало хмарки, які давали дощик. Земля дякувала за таку щедрість Воді та Повітрю і давала життя рослинам. Сонечко милувалося роботою свої чарівників та допомагало їм творити добро та красу.
(На кожну парту вчитель дає малюнок, де намальоване дерево, тварина і людина. Треба домалювати те, що необхідно для життя цих організмів.)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Підсумок уроку
Вправа «Мікрофон»
«Я дізнався, що…»
«Я запам’ятав, що…»
1