Урок "Світ живої природи. Що необхідно організмам для життя?"

Про матеріал
Ознайомлення учнів з умовами, необхідними для життя: світлом, теплом, повітрям, водою і живленням для життя. Формувати уявлення про потребу в сонячному теплі й світлі, повітрі, воді та живленні для рослин, тварин і людей. Розвивати спостережливість і дослідницький інтерес в процесі вивчення умов, необхідних для життя.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Урок з предмету  «Я досліджую світ»

з теми: Світ живої природи. Що необхідно організмам для життя?

 

 

 

 

Виконала

учитель початкових класів

Миколаївського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №11

Новогродівської міської ради Донецької області

О.М. Димитрова

 

 

 

 

с. Миколаївка

 

Урок з Я досліджую світ 1 клас

Тема. Світ живої природи. Що необхідно організмам для життя?

Мета:

  • формування предметних компетентностей: формувати в учнів уявлення про умови необхідні для життя рослин; розвивати спостережливість і кмітливість, вміння робити висновки і доводити свою думку; закріпити уявлення учнів про тіла живої і неживої природи, вміння виділяти їх серед інших; формувати потребу в пізнанні природи, виховувати бажання пізнавати навколишній світ.
  • Формування ключових компетентностей: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; компетентності в природничих науках і технологіях.

Обладнання: малюнки Сонця, Води, Повітря та Землі, картки, мікрофон, цеглинки LEGO.

Тип уроку: КОМБІНОВАНИЙ.

Хід уроку

І. Вступна частина

1. Організаційних момент

Другу руку простягни,

Посмішку усім покажи!

Добрий ранок! Добрий день!

Наш урок ми розпочнем.

2. Актуалізація опорних знань

Вправа «Злови тіла природи»

  • Послухайте вірш дуже уважно. І коли почуєте слово, що називає тіло природи, то ставите одну цеглинку лего, а потім ми перевіримо, скільки цеглинок ви маєте.

Журавлі над лугом линуть рівним клином.

Будь природі другом, будь природі сином.

Знай бо – це не мода, це – потреба,

Нас віта природа синім небом.

Йтиму садом, полем, а чи лугом

Буду я природі вірним другом.

Побажаю дереву і пташці,

Щоб жили у мирі й щасті.

Метелика ловити я не буду.

Він квітка неба, хай живе собі.

Хай крильцями барвистими тріпоче,

Щоб радісно було мені й тобі.

  • Ви зловилитакі тіла природи: небо, дерево, пташка, метелик. Отже, у вас повинно бути 4 цеглинки.
  • А яке слово у цьому ряді зайве? (Небо)
  • Чому? (Бо належить до неживої природи)

3. Повідомлення теми і мети уроку

- Сьогодні ми з вами дізнаємося більше про живу природу, що ж необхідно організмам, для живої природи, для життя.

ІІ. Основна частина.

  1. Фронтальна бесіда.

Хто і що належить до живої природи?Як можна іншими словами назвати «організм»? Якіспільніознакимаютьусіживіістоти? Чи рухаються рослини?

  1. Актуалізація опорних знань учнів.

(Завдання для учнів)

Треба зєднати стрілочками слова. Як рухаються тварини?

                      Ведмідь          стрибає

                      Лисиця           поволі бреде

                      Зайчик            іде

                      Білочка           пливе

                      Сойка              повзе

                       Вуж                бігає

                      Щука               літає   

 Закінчіть речення. Рослини належать до живої природи, тому що вони…

 

  1. Вправа «Фантастичні гіпотези»
  • Давайте пофантазуємо і уявимо.

«Якби не було б Сонечка…»

«Якби не було б Повітря…»

«Якби не було б Води…»

«Якби не було б Грунту…»

  1. Фізкультхвилинка

Тут трава росте висока ,

Тут стежинонька вузька.

Вище руки, вище ноги —

Не проста у нас дорога.

А тепер ідемо боком —

Із підскоком, із підскоком.

Походили на носочках,

А тоді на п'ятах.

Випростали добре спини

І звели лопатки.

  1. Розповідь вчителя
  • Послухайте казку про чарівників, без яких неможливе наше життя.

Дуже давно, коли ще не було людей на нашій планеті, жили чарівники, яких звали Вода, Повітря та Земля. Вода наповнювала океани, моря, річки і давала життя всім організмам. Повітря піднімало крапельки води та надувало хмарки, які давали дощик. Земля дякувала за таку щедрість Воді та Повітрю і давала життя рослинам. Сонечко милувалося роботою свої чарівників та допомагало їм творити добро та красу.

  1. Робота з підручником с. 109-110
  2. Робота в парах

(На кожну парту вчитель дає малюнок, де намальоване дерево, тварина і людина. Треба домалювати те, що необхідно для життя цих організмів.)

  1. Вправа «Що кому потрібно»

Результат пошуку зображень за запитом "метелик вектор"

Результат пошуку зображень за запитом "шоколад вектор"

Результат пошуку зображень за запитом "кот вектор"

Результат пошуку зображень за запитом "цветок вектор"

Результат пошуку зображень за запитом "трактор вектор"

Пов’язане зображення

Результат пошуку зображень за запитом "риба вектор"

Результат пошуку зображень за запитом "чашка вектор"

Результат пошуку зображень за запитом "подсолнух вектор"

Результат пошуку зображень за запитом "нож вектор"

Результат пошуку зображень за запитом "сонце вектор"

Результат пошуку зображень за запитом "тучка вектор"

Результат пошуку зображень за запитом "капля воды вектор"

Результат пошуку зображень за запитом "грунт вектор"

Результат пошуку зображень за запитом "ветер вектор"

 

  • Обведіть зеленим кольором предмети, яким потрібні сонце, вода, грунт, повітря.

ІІІ. Підсумок уроку

Вправа «Мікрофон»

«Я дізнався, що…»

«Я запам’ятав, що…»

1

 

docx
Додано
2 листопада 2021
Переглядів
1029
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку