Урок в межах загальношкільного STEAM-проєкту «Подорож Україною». 1 клас
Тема. Подорожуємо Україною. Сім чудес Батьківщини
Форма проведення: дистанційна.
Міжпредметна інтеграція: я досліджую світ, українська мова.
Очікувані результати
- Представляє загальні відомості про Україну;
- цікавиться історією своєї країни;
- розповідає про власні почуття та емоції від прослуханого та побаченого;
- уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи гідність інших;
- підтримує аргументами власні думки або спростовує їх;
- поповнює власний словниковий запас;
- обговорює зміст і форму простого медіаматеріалу, виявляє очевидні ідеї у ньому;
- надає допомогу тим, хто її потребує, і висловлює вдячність за підтримку;
- пояснює на основі власного досвіду, чому якась інформація зацікавила.
Обладнання і матеріали
Персональні ПК/смартфони, фломастери, аркуші паперу, табличка з назвою обласного центру.
Медіаресурси
№ з/п |
Назва ресурсу |
Посилання |
1 |
Анна Мороз - Любіть Україну (сл. і муз. Н. Май) |
|
2 |
ЯДС "Я - МАНДРІВНИК" Подорожуємо Україною. 7 чудес України |
|
3 |
Я досліджую світ. Подорожуємо Україною (презентація) |
|
4 |
Ігрова вправа. Найбільші міста України. Діаграма з мітками |
Інформація для вчителя
Проєкт. 7 чудес України - https://7chudes.in.ua/nomination/7-chudes/
ПоМандруй. 7 Чудес України – ви певні що їх знаєте? - https://www.pomandrui.com.ua/7chudes/
Орієнтовні матеріали до уроку
Хід уроку |
Матеріали |
|
( Діти вибирають слова вітання і промовляють їх, звертаючись до всіх однокласників і уявних друзів-іноземців). |
|
|
(Робимо танцювальні рухи під музику)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вчитель декламує вірш Платона Воронька. Діти виконують рухи. Облітав журавель Сто морів, сто земель, Облітав, обходив, Крила, ноги натрудив. Ми спитали журавля: — Де найкращая земля? — Журавель відповідає: — Краще рідної немає! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|