Урок та Презентація "Зовнішність"

Про матеріал
Розробка уроку та презентація з англійської мови для учнів 4 класу на тему "Зовнішність"
Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Мета уроку: Практична: розширювати навички усного мовлення з використанням вивченої лексики, мовних зразків; формувати навички монологічного мовлення на рівні речення; удосконалювати навичку учнів вживання “has got, have got” в усному мовленні на рівні фрази. Освітня: поглиблювати знання учнів про особливості англійської мови. Розвиваюча: розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів; розвивати фонетичний слух, довільну увагу і пам’ять при слуханні; розвивати навички усного мовлення на основі діалогу за темою. Виховна: виховувати культуру спілкування, цілеспрямованість, інтерес до вивчення іноземної мови.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Станція “ Знайомство ”

Номер слайду 5

Станція “ Фонетична ”Game «Find the sound [p]»

Номер слайду 6

С т а н ц і я «П о в т о р е н н яс л і в "

Номер слайду 7

Номер слайду 8

LGE1

Номер слайду 9

Номер слайду 10

LGNOESE12

Номер слайду 11

Номер слайду 12

LDAGHENOESE123

Номер слайду 13

Номер слайду 14

LDAGHENODRESHOULESE1234

Номер слайду 15

Номер слайду 16

LDAGHENODRESHOULESEEO1234 T5

Номер слайду 17

Номер слайду 18

LAGHENODRESHOULESEEOHOOTT12346 T5 D

Номер слайду 19

Номер слайду 20

LDAGHENODRESHOULESEEOHOOTTTFOO123467 T5

Номер слайду 21

Номер слайду 22

LDAGHENODRESHOULESEEOHOOTTHTFOORIA123468 T57

Номер слайду 23

Номер слайду 24

LDAGHENODRESHOULYESEEOHOOTTHTFOORIA13468 T579

Номер слайду 25

Номер слайду 26

LDAGHENODRESHOULYESEMEOHOOHTUTHTFOORIA12346810 T597

Номер слайду 27

Номер слайду 28

LAGHENODNARESHOULYESEMEOHOTOHTUTHTFOORIA123467810 D5911

Номер слайду 29

Номер слайду 30

LDAGHENODNARESHOULYESEMEOHOTOHTUTHTFOORIAAM123467810125911

Номер слайду 31

Номер слайду 32

LDAGHENODNARESHOULYESEMEOHOOHTUTHTFOORIAAMRA123467101213 T5911

Номер слайду 33

Номер слайду 34

LDAGHENODNARESHOULYESEMEOHOKCOHTUTHTFOORIAAMRA123467810121314 T5911

Номер слайду 35

Номер слайду 36

LDAGHENODNARESHOULYESEMEOHOKCOHTUTHTEEFOORIAAMRA12346781012131415 T5911

Номер слайду 37

Станція“ Граматична "

Номер слайду 38

I have got…He has got…She has got…We have got…They have got…

Номер слайду 39

I have got10102 He has got2 She has got. They have got

Номер слайду 40

Станція “Відпочинкова "

Номер слайду 41

Станція “ Пошукова "

Номер слайду 42

L E G L R T A ET F E E T Q P GN T O E H D E SS R T H E A D YJ E D I A R M SF I N G E R V W

Номер слайду 43

L E G L R T A E LEG

Номер слайду 44

L E G L R T A ET F E E T Q P GN T O E H D E SS R T H E A D YJ E D I A R M SF I N G E R V W

Номер слайду 45

N T O E H D E S TOE

Номер слайду 46

L E G L R T A ET F E E T Q P GN T O E H D E SS R T H E A D YJ E D I A R M SF I N G E R V W

Номер слайду 47

S R T H E A D Y HEAD

Номер слайду 48

L E G L R T A ET F E E T Q P GN T O E H D E SS R T H E A D YJ E D I A R M SF I N G E R V W

Номер слайду 49

F I N G E R V W FINGER

Номер слайду 50

L E G L R T A ET F E E T Q P GN T O E H D E SS R T H E A D YJ E D I A R M SF I N G E R V W

Номер слайду 51

J E D I A R M S ARM

Номер слайду 52

L E G L R T A ET F E E T Q P GN T O E H D E SS R T H E A D YJ E D I A R M SF I N G E R V W

Номер слайду 53

T F E E T Q P G FEET

Номер слайду 54

L E G L R T A E LEGT F E E T Q P G FEETN T O E H D E S TOES R T H E A D Y HEADJ E D I A R M S ARMF I N G E R V W FINGER

Номер слайду 55

Станція “ Веселкова "

Номер слайду 56

Станція " Здоров’я "

Номер слайду 57

Homework57321524864178

Номер слайду 58

Станція " Поетична "

Номер слайду 59

Thank you for your work!

Номер слайду 60

The lesson is over. Good bye!

Перегляд файлу

Урок в 2 класі

 

Тема: Зовнішність

Підтема: Частини тіла

Мета:

Практична: 

-  розширювати навички усного мовлення з використанням  вивченої  лексики, мовних зразків;

 -  формувати навички монологічного мовлення на рівні речення;

 - удосконалити навичку учнів вживання ГС «has got, have got» в   усному мовленні на рівні фрази.

Освітня:

- поглиблювати знання учнів про особливості англійської мови;

- закріпити вивчений лексичний матеріал, формувати навички усного             мовлення.

Розвиваюча:

-розвивати мовну здогадку та мовленнєву реакцію учнів;

-розвивати фонематичний слух, довільну увагу і пам'ять при слуханні;

-розвивати навички усного мовлення на основі діалогу за темою.

Виховна:      

 -виховувати культуру спілкування, цілеспрямованість, інтерес до вивчення іноземної мови.

Обладнання:  тематичні картки, проектор, комп’ютер, кольорові олівці

 

                                               ХІД  УРОКУ

 

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
  1. Привітання.

T: Good morning  everyone!

Ps: Good morning

T: Are you ready for a brand new day?

Ps: Yes.

T: Very good, my dear…

Ps: Good morning.

T: Sit down, please. На сьогоднішній урок до нас хочуть завітати казкові герої, але вони загубилися на зупинках по яких ми подорожуватимемо і будемо їм допомагати вчити нові слова, писати їх, навчимо їх описувати зовнішність, а також будемо виховувати дружність. Do you want to have new friends? Чи хочете ви мати нових друзів? Then let’s start our lesson!

  1. Повідомлення теми та мети уроку

T:  Тема нашого уроку "Частини тіла". Наприкінці уроку ви повинні назвати частини вашого тіла. Сьогодні ми будемо співати пісні, ми будемо говорити по-англійськи, і зробимо деякі вправи ... Ви повинні не тільки слухати, але і чути мене.

  1. Уведення в іншомовну атмосферу

T – We know all the colours and animals. Ми вже з вами вивчили        кольори і тварин. Давайте пригадаємо їх.

T – Now look at the blackboard, please.

  • What is it? (на інтерактивній дошці з’являються тварини, діти називають їх та колір)

S1 – It’s a zebra.

T – What colour is it?

S1 – It’s blue.

  1. Мовленнєва зарядка.

T:  Ми вирушаємо в подорож і перша наша станція станція  «ЗНАЙОМСТВО» і тут нашої допомоги чекає новий друг, він хоче з вами познайомитись, ми повинні допомогти йому в цьому. It is teddy- bear

  • Hello. My name is Teddy. What is your name?.....

T: Беремо нашого нового друга і продовжуємо нашу подорож.

  1. Фонетична зарядка

Game «Find the sound [p]»

T: Зараз ми зупиняємось на ФОЕТИЧНІЙ станції і тут ми можемо зустріти Буратіно. Він знайшов листа і в ньому потрібно знайти слова із звуком [p], а він не вміє. Let's help him.OK?

Ch: OK.

T: Well. Тоді почувши слово із звуком [p] сплесніть в долоні. Аге you ready? Ви готові?

Ch: Yes, of course.

  T: Pen,  ten, lip, ball, hips, leg, pet, cat, pencil, rabbit, red, pig, map, clap, nose, body, pig, lesson, hand, pink.

T: Very good. Now repeat after me words with a sound [p]. Pen, lip, hips, pet, pencil, pig, map, clap, pig, pink.

ІІ. Основна частина уроку.

  1. Повторення лексики.

T: Wonderful.   Ми прибули на станцію  ПОВТОРЕННЯ СЛІВ.  Тут ми зустріли Кота у Чоботях і нам потрібно допомогти йому розгадати кросворд. Let’s  help  him? OK?

Ps: OK

T: What is it?

Ps: It is…

  1. Вживання  граматики

Т: Наступна станція «ГРАМАТИЧНА». Тут загубився маленький Гномик, бо він не вміє описати свою зовнішність. Для цього нам треба використати дієслово Have got «мати».

T: «Have got» ми кажемо, коли хочемо сказати, що я щось маю, а якщо ми кажемо, що він, вона або воно щось має, то нам потрібно «have got» замінити на «has got».

Т: Давайте з вами повторимо нове слово «я маю». Please, look at the blackboard and say.

 Нарешті ми можемо описати зовнішність Гномика. Скажіть будь ласка що він має.

  1. Фізкультхвилинка

Т: OK. Тепер ми зупинимось на Станції ВІДПОЧИНКОВІ». Do you like to relax? Чи любите ви відпочивати?

 Ch: Yes, of course.

T: Клоун хотів відпочити, але він не може вивчити фізкультхвилинку. Давайте покажемо як ми вміємо відпочивати

  1. Словникова гра «Знайди словo»

T: Наступна наша станція «ПОШУКОВА» і тут нашої допомоги потребує Незнайко, бо він ще досі не знає слів. А ми знаємо, правда? Maybe we help him? Можливо ми йому допоможемо?

 

L  E  G  L  R  T  A  E

N  T  O  E  H  D  E  S

S  R  T  H  E  A  D  Y

F  I  N  G  E  R  V  W

J  E  D  I  A  R  M  S

T  F  E  E  T  Q  P  G

 

LEG

TOE

HEAD

FINGER

ARM

FEET

T: Excellent. Look at the board, please. It’s time for a game – word search.

Find the words in the table and circle them, please. (на дошці зображено кросворд, діти підходять, шукають слова та обводять їх, можна використати інтерактивну дошку)

 

 

  1. Аудіювання тексту.

T:  Do you like to colour  pictures? Ви любите кольорові картинки? Ми прибули на станцію «ВЕСЕЛКОВУ» і ми повинні допомогти Лисичці розмалювати…., а кого саме ви зараз дізнаєтесь.

Who is this? Так, правильно – це є Лунтік.  Ви повинні слухати текст і розмалювати вашого Лунтіка відповідно до інструкцій. Are you ready? Ти готовий? Lets start. Давайте почнемо

Listen and colour Luntik

Luntik has got blue eyes and black nose. It has got red cheeks and pink  ears . Luntik has got pink hands and  brown legs.

  1. Рольова гра «At the doctors»

T: Наступна наша станція  «ЗДОРОВЯ» . На цій станції ми повинні допомогти Лікарю Айболиту  лікувати  дітей.

Хлопчик1:  Good morning doctor. My leg – I can not jump.

Лікар : Well…

Хлопчик1: Oh, doctor, thank you ! My legs ! I can jump ! Hop , hop, hop, good bye!

Лікар: Very good, good bye!

 

Дівчинка1: Good morning doctor.

Лікар:Good morning, how are you?

Дівчинка1: I am bad. My hands – I can not clap.

Лікар: Well, well. That’s  all.

Дівчинка: Thanks a lot. I can clap. Fine.

Лікар: Good luck!

 

Хлопчик2: Good morning. Doctor, help me.

Лікар: Good morning,what….

Хлопчик2: My eyes – I can not see my friends.

Лікар: Let me see..

Хлопчик2: Wow, I am very glad, thanks. I can see my friends.

Лікар:Good bye.

  1. Заключна частина уроку
  1. Домашнє завдання

T: -Well, children.  На домашнє завдання вам потрібно розгадати кросворд.

  1. Підведення підсумків уроку

T:   Ми закінчимо нашу подорож на ПОЕТИЧНІЙ станції і останнім нашим другом буде Сорока-Білобока, нам потрібно допомогти їй відгадати загадки. Help his. Are you ready?

При будь-якій  погоді,

Турбуюсь я про тіло … body

Від  плеча до ніг! Все- сам,

Руку називаю … arm.

Допоможе мені завжди friend.

Руку ми ж  назвали …hand

А щоб «не розбити глек»

Ногу ми  назвали …leg.

Правди, друзі, ніде діти

Палець по-англійськи … finger.

В коліні ногу ти  зігни

Коліно по-англійськи … knee.

Від заборонених конфет

Розболілась сильно … head

За погане, що затієм,

Ми отримаєм по … ear

T – Very good job. We have got friends. They are very happy. Ми сьогодні з вами знайшли нових друзів. Вони дуже задоволені нашою  допомогою. Do you like the lesson?

Ss – Yes.

T – Excellent! Казкові герої вам вдячні за допомогу і за вашу хорошу працю залишили вам нагороди.  Софійка, Марійка  you worked perfect! Олег, Влад – well done!  

Your work is very good today! Stand up, please. The lesson is over. Good bye, children! Thank you for the lesson.

Ps.: Good-bye teacher! Thank you for the lesson, too.

 

1

 

zip
Додано
28 липня 2019
Переглядів
895
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку