Урок "Таблиця множення числа 5. Розв'язування задач.

Про матеріал
Розробка уроку математики на вивчення таблиці множення числа 5 з використанням інтерактивних вправ.
Перегляд файлу

Тема: Таблиця множення числа 5.

            Розв'язування задач.

   Мета: ознайомити учнів з таблицею множення числа 5,

закріплювати обчислювальні  навички,удосконалювати

вміння  розв'язувати задачі ,

розвивати логічне мислення, швидкість у

виконанні завдань ,культуру математичного мовлення,

виховувати пізнавальний інтерес до вивчення

математики.

Обладнання: таблиця множення числа 5, картки для індивідуальної

                         роботи, схеми задач, палички Кюізенера.

Тип уроку: комбінований урок

              ХІД УРОКУ

Організація класу. Очікування.

1.Створення позитивного настрою.

● Давайте поглянемо один  на одного ,посміхнемося. Хай на нашому уроці панує атмосфера доброзичливості, взаєморозуміння та успіху.

2.Очікування:

●Яким хочете, щоб був урок?

Працюємо під девізом:

Міркуємо - швидко!

Відповідаємо - правильно!

Лічимо - точно!

Пишемо - гарно!

Перевірка рівня засвоєння змісту навчального матеріалу.

1.Перевірка домашнього завдання(фронтально)

2.Гра "Математичний тандем".

Робота в парах. Перевірка вичених таблиць множення і ділення.Один учень запитує,а другий учень записує відповіді. Потім обмінюються ролями.

3.Гра "Хто швидше?".

Вирази записані на магнітній дошці.

● Хто обчислить найбільше виразів за одну хвилину? Записуємо тільки відповіді.

20:4-2=       3*9+5=       14+4*7=

4*8+13=       27:3*4=      (28-18):2=

9:3*4=        (22+14):4=   2*8+18   

18:3+43=      60-27:3=     51-4*6=

4.Самостійна робота учнів(картки для індивідуальної роботи).

Актуалізація опорних знань.

1."Мозковий штурм"

●Як називаються числа при множенні?

●Як збільшити число у кілька разів?

●Як зменшити число у кілька разів?

●Що ми отримаємо при множення на 1?А при діленні будь-якого числа на 1?

●Як знайти невідомий множник?

●Як знайти невідоме ділене?

●Як знайти невідомий дільник?

2.Усний рахунок.

Лічба п'ятірками від 0 до 50 і навпаки.

3.Каліграфічна хвилинка.

●Нову тему почнемо без зупинки з каліграфічної хвилинки.

●Назвіть непарне число,що більше за 3 але менше за 7.

●Здогадалися, що це за число?(5)

●Запишіть цифру п'ять у формі квадрата зі стороною 5 клітинок.

4.Математичний диктант:

●знайти добуток чисел 4 і 7;

●знайти добуток чисел 3 і 9;

●знайти частку чисел 32 і 4;

●знайти суму чисел 16 і 7;

●знайти різницю чисел 51 і 24;

●збільшити 4 у 9 разів;

●зменшити 18 у 3 рази ;

●зменшити 28 у 4 рази;

Повідомлення теми і мети уроку.

Вивчення нового матеріалу.

1.Складання таблиці множення числа 5.

2.Робота з таблицею множення числа 5.

Фізкультхвилинка

Розвиток математичних знань.

1.Обчислення виразів.

●Виконання  №738 ст.122 за підручником Ф.М.Рівкінд,Л.В.Оляницька

   Коментоване обчислення виразів.

●Виконання №739 ст.122 за підручником Ф.М.Рівкінд,Л.В.Оляницька

Порівняння виразів

1 рядок - виконує варіант

2 рядок – виконує варіант

2.Розв'язування задач.

●Виконання Задачі №741 ст.122 за підручником Ф.М.Рівкінд,Л.В.Оляницька.

Складання короткого запису умови задачі.

            Розв'язання         

1)5*4=20(к.)- у Артема;

2)5*5=25(к.)-у брата;

3)20+25=45(к.)

Відповідь:45 копійок у двох братів разом.

●Самостійна робота над задачею (за схемою)

2.Робота з геометричним матеріалом.

Вправи з паличками Кюізенера.

Підсумок уроку. Рефлексія.

● Сьогодні я дізнався...

● Було цікаво...

● Було складно...

● Я зрозумів, що...

● Тепер я зможу...

● Я навчився...

● У мене вийшло...

● Я зміг...

Домашнє завдання.

№742,задача №743 ст.122 за підручником Ф.М.Рівкінд,Л.В.Оляницька, повторити таблицю множення числа 5.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. колодій світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 лютого 2019
Переглядів
4448
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку