ТЕМА. АРХІТЕКТУРА СВІТУ.
Перлини готики. Взірці архітектури бароко. Модерн в архітектурі. Культова арабо-мусульманська архітектура. Храми Індії. Храми Далекого Сходу.
Мета: розглянути умови розвитку європейської та східної архітектури, ознайомити з стилями, напрямами архітектури світу; оцінити рівень навчальних знань учнів, отриманих під час вивчення теми «Архітектура світу»; формувати вміння характеризувати стилі й напрями архітектури світу, порівнювати їх характерні особливості; розвивати аналітичне мислення, художній смак; активізувати пам’ять учнів; виховувати інтерес та необхідність спілкування з мистецтвом.
Оснащення: підручник «Художня культура, 11кл.» авт. Назаренко Н.В. та інш., видав. «Оберіг», 2011р.; власна презентація «Найрозумніший мистецтвознавець» - гра-конкурс.
Обладнання: проектор, комп’ютер.
Тип уроку: комбінований
Форма проведення уроку: інтелектуальна гра
Хід уроку:
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань у формі бесіди за запитаннями
-. Що таке мистецтво? Можна до нього віднести архітектуру? Що означає термін «архітектура»? Що ми називаємо «стилем»? і так далі.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Сьогодні на уроці ми з вами дізнаємося більше про архітектуру, стилі, напрямки, познайомимося з найкращими зразками архітектури, поринемо у чарівний світ мистецтва.
ІV. Самостійна робота учнів (10 хв.)
Прошу розділитися на 2 (або 3-4) команди, щоб зіграти у інтелектуальну гру «Найрозумніший мистецтвознавець». Для гри необхідно підготуватися: прочитати за підручником тему «Архітектура світу», розглянути уважно фотоілюстрації до неї.
ІV. Закріплення знань.
І так, починаємо інтелектуальну гру «Найрозумніший мистецтвознавець» (умови гри в презентації).
VІ. Підведення підсумків.
Визначення переможців. Аналіз роботи учнів на уроці. Виставлення оцінок.
VІІ. Домашнє завдання.
Підготувати інформацію на теми: «Скульптура», «Чарівність античної скульптури», «Мікеланджело Буанаротті».