Урок Тема:"Характер людини"

Про матеріал

Урок містить корисні та цікаві завдання. За допомогою цієї розробки уроку ви зможете детальніше познайомити дітей з поняттям "характер". На уроці вчительознайомлює дітей з позитивними рисами та негативними рисами характеру,допомогає дітям виявити позитивні риси характеру,та знайти вирішення негативним рисам характеру

Перегляд файлу

Тема: Характер людини

Мета: навчати учнів визначати риси свого характеру; розвивати вміння порівнювати, аналізувати, узагальнювати; сприяти пізнанню себе, своїх рис характеру.

Методи та прийоми: вправа «Налаштування на урок»,бесіда,розповідь,гра «Чаріний стілець»,вправа «Самооцінка», «Риси характеру».

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

Обладнання: підручник,презентація,ноутбук.

Здоров’язберігаючі  технології: фізкультхвилинка

Література: Гнатюк О.В.  Основи здоров’я 3 клас

                                              Хід уроку

I.  ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Добрий день ,діти, мене звати Катерина Олексіївна.

Вправа «Налаштування на урок»

Я пропоную вам налаштуватися на урок. Покладіть ручки на парту, заплющить очі та повторюйте за мною
Я зможу сьогодні добре працювати на уроці.

 У мене вийде!

 Я бажаю всім однокласникам успіхів на сьогоднішньому уроці.

У кожного з вас н парті лежить клаптик паперу.Візьміть ручки та намалюйте смайлик,з яким настроєм ви прийшли сьогодні на урок

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

  Назвіть позитивні та негативні риси характеру людини. Які з них є у вас, а які ви хочете виховати в себе?

  Які риси характеру ви найбільше цінуєте у людях? Чому?

  Психологи налічують близько півтори тисячі рис особистості, за якими можна характеризувати людину.

Неосяжний і різноманітний світ, у якому ми живемо. Він ставить перед людиною безліч загадок. Найбільшу загадку сформулювали ще давні греки, написавши на одному зі своїх храмів: «Пізнай самого себе». І людина пізнає.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

  Сьогодні на уроці ви зможете більше дізнатися про себе як особистість.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛ

1. Читання оповідання Іллі Бутмана «Боягуз»

БОЯГУЗ

Жили-були двоє друзів — Ромчик і Дмитрик. Ромчик був боягузом, а Дмитрик — хоробрим хлопчиком. Якось друзі почули крик дівчинки, яка тонула в річці. Боязкий Ромчик так злякався за дівчинку, що кинувся її рятувати. А хоробрий Дмитрик, який ні за себе, ні за інших не боявся, пішов собі далі.

Повертаючись зі школи, Ромчик завжди боявся, що мамі, яка втомилася на роботі, доведеться прибирати квартиру, і тому сам мив за собою посуд. А Дмитрик не знав страху і ніколи мамі не допомагав.

  І чого ти завжди боїшся! — казав Дмитрик.— Бери приклад з мене. Ось я бачив сьогодні, як хлопчики ображали дівчинку, але це мене анітрішки не злякало.

  Хто з хлопчиків уважав себе хоробрим?

  А кого з них ви вважаєте хоробрим?

  Чи правильно оцінювали себе Ромчик і Дмитрик? Доведіть свою думку.

2. Розповідь матеріалу

— Що таке самооцінка?

  Самооцінка — це те, як люди оцінюють себе. Буває занижена, завищена і реалістична самооцінка.

— Що таке занижена самооцінка?

Занижена самооцінка — це коли людина вважає себе гіршою за інших, завжди зменшує свої здібності й досягнення.

 

— Що таке завищена самооцінка?

Завищена самооцінка — це коли людина незаслужено звеличує себе, перебільшує власні досягнення, а успіхи інших не помічає або применшує.

— Що таке реалістична самооцінка?

Реалістична самооцінка — це коли людина ставиться до себе так само добре, як і до інших. Вона не перебільшує і не зменшує своїх здобутків. Це допомагає їй почуватися впевнено і вказує напрям для розвитку.

Запам’ятайте! Реалістична самооцінка допомагає почуватися впевнено і вказує напрям для розвитку.

3. Фізкультхвилинка

  1. . УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Рольова гра «Чарівний стілець».

Учні називають риси характеру дитини, що сидить на «чарівному стільці». «Чарівний стілець» не має висвітлювати негативні якості.

Робота в зошиті.

1.Погляньте на впр 1. Вам потрібно  з поданих рис характеру утворити антонимічні пари.

2Вправа «Самооцінка»(впр.2)

— Самооцінка відіграє важливу роль у самовихованні, у становленні характеру. Людина вчиться свідомо керувати своєю поведінкою, виховувати в собі позитивні і стримувати негативні риси характеру. Тож давайте з вами запишемо всі позитивні риси харпктеру які притаманні вам.

3. Вправа «Риси характеру»

— Протягом 5 хв напишіть якнайбільше рис характеру, що, на вашу думку, необхідні успішній людині (писати краще у стовпчик).

Після закінчення часу кожен учасник по черзі (по колу) називає одну з рис. Після того, як була названа риса, учасники відзначають, чи записана вона в кого-небудь. Якщо так, позначають цю рису у своїх записах певним знаком, аби не повторювати інших.

Після перерахування всіх рис у ході спільного обговорення визначають найбільш важливі риси характеру успішної людини.

5. Робота в групах

— Уявіть магазин, де ви можете обміняти одну рису свого характеру на іншу. По черзі скажіть, що ви хотіли б віддати, а що замість цього придбати у такому магазині.

6. Погляньте на вправу  4

Давайте визначемо  негативну рису характеру яку б ви хотіли позбутися та напишемо, яким саме шляхом ви будете її позбуватися. Запам’ятайте! Виховуйте у собі риси характеру, що зміцнюють здоров’я: працьовитість, чуйність, щирість, чесність.

7.Вправа «кошик для сміття»

— Напишіть на аркуші паперу рису характеру, якої б ви хотіли позбутися.

Підійдіть до торбинки для сміття, зіжмакайте папірець і викиньте його в торбинку. Можете назвати вголос рису, яка вам заважає.

V. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

— Як ви розумієте прислів’я «Не кажи — не вмію, а кажи — навчусь»?

— Чи можна вдосконалити характер?

 

docx
Додано
18 квітня 2018
Переглядів
7191
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку