Урок. Тема: Оцінювання навчальних досягнень учнів з теми «Розчини»

Про матеріал
конспект містить матеріал для узагальнення й систематизації знання учнів з теми «Основні класи неорганічних сполук»; з’ясування рівня навчальних досягнень учнів з теми, розуміння основних понять, уміння використовувати їх на практиці.
Перегляд файлу

Тема: Оцінювання навчальних досягнень учнів з теми «Розчини» 

Цілі уроку: узагальнити й систематизувати знання учнів з теми «Основні класи неорганічних сполук»; з’ясувати рівень навчальних досягнень учнів з теми, розуміння основних понять, уміння використовувати їх на практиці.

Тип уроку: контролю й коригування знань, умінь і навичок.

Форми роботи: контрольна робота з використанням ІКТ(планшет)

Обладнання: періодична система хімічних елементів Д. І. Менделєєва, таблиця розчинності основ, кислот і солей.

ХІД УРОКУ

I. Організація класу 

II. Контрольна робота

Учитель розподіляє учнів за варіантами, нагадує їм зміст завдань, час виконання, правила оформлення відповідей і систему оцінювання:

• завдання 1- 6 — тестові, кожне завдання оцінюється по 0,5 бала, у сумі перші шість завдань — 3 бали;

• завдання 7- 9 оцінюються по 2 бали, разом за дев’ять правильно виконаних завдань — 9 балів;

• завдання 10 пропонується виконувати учням, які претендують на оцінку 12 балів, оцінюється в 3 бали.

Таким чином, максимальна оцінка за правильно виконану роботу становить 12 балів.

Час на виконання роботи — 40 хв. 

III. Домашнє завдання

Повторити матеріал підручника про хімічні реакції.

 

 

 

Додаток № 1

Текст завдань

1. Позначте йони, що містяться в розчині засобу для видалення накипу,

      якщо відомо, що в цьому розчині колір універсального індикаторного

      папірця змінюється на червоний:

 

А йони Гідрогену;

Б гідроксид-іони;

В хлорид-іони;

Г йони Калію.

2. Маса речовини у 200 г розчину з масовою часткою речовини 10 %:

а) 20 г;                      

б) 10 г;

в) 190 г.

3. Виберіть формули електролітів:

а) NaОH;                  

б) MgCl2;

в) CО2;                     

г) H2SО4.

4. За здатністю проводити електричний струм у розчинах речовини поділяються на типи:

а) насичені й ненасичені;

б) електроліти й неелектроліти;

в) водні й неводні.

5. Установіть відповідність.

A. Ba(ОH)2                 1. Ba2+, 2ОH-

Б. Na2SО4                  2. 2H+, SО42-

B. H2SО4                    3. 2Na+, SО42-

6. Процес електролітичної дисоціації:

а) оборотний;          

б) необоротний;

в) повільний.

7. Напишіть у іонній формі рівняння взаємодії:

а) натрій карбонату та хлоридної кислоти;

a) Na2CO3 + 2HCl → 2NaCl + H2O + CO2

2Na+ + CO32- + 2H+ + 2Cl- → 2Na+ + 2Cl- + H2O + CO2

CO32- + 2H+ → H2O + CO2

б) аргентум нітрату й барій хлориду.

б) 2AgNO3 + BaCl2 →2 AgCl↓ + Ba(NO3)2

2Ag+ + 2NO3-+ Ba2+ + 2Cl- → AgCl↓ + Ba2+ + 2NO3-   

2Ag+  + 2Cl- → AgCl↓  

8. Підберіть два молекулярні рівняння до іонного рівняння: H+ + OH- http://subject.com.ua/lesson/chemistry/9klas/9klas.files/image045.gif H2O

9. Обчисліть масову частку оцтової кислоти в розчині, одержаному в результаті розчинення 150 г кислоти у 200 г води.

10. Обчисліть масу осаду, одержаного в результаті взаємодії розчину купрум(ІІ) хлориду масою 120 г з масовою часткою солі 37,5 % і надлишку розчину натрій гідроксиду.

 

docx
Додано
13 квітня 2019
Переглядів
2364
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку