КВЕСТ. "Моє пізнання - мій успіх!"

Про матеріал
Квест для учнів 8 -11 класів. Таку форму роботи можна використовувати як кейс-пакет для оцінювання знань з предметів: хімія, валеологія, історія, математика, біологія, матеріалознавство, історія. Для проведення квесту достатньо роздрукувати матеріал, розрізати на фрагменти і вручити вчителям-колегам, які будуть залучені. Вчителі геогарафії, економіки, інформатики, обслуговуючої праці, біологи та ін, можуть оцінити в бесіді учня на окремій "станції" , де вони будуть вручати наступні завдання. По закінченню квесту вчитель отримує відповідь в режимі сповіщення на мобільний телефон. Також ваші колеги можуть паралельно оцінити учня на своїй "станції". Наближається тепла пора року і учням важко всидіти в класних кімнатах. Поєднуйте руханку, навчання і розваги. Цінуйте свій час. Успіхів Вам , шановні колеги :))
Перегляд файлу

Квест  чекає!!!

Ви найкращі, найрозумніші, найуспішніші. You know your assignments, let's go!

CO2 + H2O? +O2 .

Ця речовина є сировиною для синтезу (утворення) харчового продукту. Цей продукт використовує кухар для зменшення кислого смаку салатів. (наступне завдання отримати у кухаря)

…………………………………………………………………………………………………..

Цей харчовий продукт входить до складу відомої української страви, назва якої МОЛОЧНИЙ КИСІЛЬ. Складіть список необхідних інгредієнтів для приготування  молочного кисілю. В цьому списку є одна неорганічна речовина, яку називають рідким мінералом. (наступне завдання отримати у вчителя географії)

……………………………………………………………..

Розрахуйте масову частку ( у відсотках) рідкого мінералу в суміші, яку можна отримати змішуванням 18 г рідкого мінералу та 180 г речовини, яка необхідна кухарю для зменшення кислого смаку страв та приготування десертів. Числова відповідь є порядковим номером елемента. Цей елемент входить до складу покриття сучасної пательні ТЕФАЛЬ. Знайдіть формулу речовини, що входить до складу покриття пательні (скористайтеся мережею інтернет, в бібліотеці)  (наступне завдання отримати у вчителя інформатики, бібліотекаря)

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Порахуйте кількість атомів Карбону в молекулі речовини, яка покриває поверхню пательні та помножте її на 68. Знайдіть формулу сульфату, який має таку ж відносну молекулярну масу. Додайте дві молекули води та отримайте формулу речовини. Ця речовина відіграла дуже важливу роль у Кримській війні 1855 року. Яке відношення мав до цієї речовини видатний хірург Микола Іванович ПИРОГОВ? Яке відношення до цієї речовини має будівельник на фінальному етапі обробки стін? (наступне  завдання отримати у вчителя обслуговуючої праці , шкільного будівельника)

……………………………………………………………………………………………….

Уточніть назву речовини у медпрацівника школи. Знайдіть відносну молекулярну масу цієї речовини (кристалогідрату). Знайдіть суму всіх цифр в цьому числі. До отриманого числа додайте кількість областей України (включаючи КРИМ). Потім до отриманого додайте порядковий номер Аргону. Отримана сума є порядковим номером у Періодичній системі елементу, який входить до складу лікарського засобу. (наступне завдання отримати у медпрацівника)

……………………………………………………………………………………………

Який відсоток цієї речовини є в складі лікувального засобу (розчину)? Запам’ятайте цю цифру.

Як змінить свій колір цей засіб, якщо його додати до української страви МОЛОЧНИЙ КИСІЛЬ або до хліба?

Знайдіть число-відповідь : масова частка речовини (%) в лікарському засобі + відносна молекулярна маса розчинника цього засобу + кількість атомів в невідомій речовині (CO2 + H2O? + O2) + рік народження М.ПИРОГОВА+ число з марки українсько - саудівського легкого транспортного літака – відносна молекулярну масу  амоніаку=2000

Надсилайте у вайбер ! ЧЕКАЮ! Вкажіть відповідь ПАРОЛЬ: КОЛІР ЛІКАРСЬКОГО ЗАСОБУ В МОЛОЧНОМУ КИСІЛІ ТА ОТРИМАНА СУМА. Успіху! )

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 9 клас, Інші матеріали
Додано
17 квітня 2019
Переглядів
870
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку