Урок.Тема. "Осінні враження.П. Чайковський «Осіння пісня». Н. Май «Кап-кап»

Про матеріал
Музичне мистецтво Клас 2 Конспект складений відповідно до програми О.Я. Савченко за підручником О. Калініченко, Л. Арістової, Київ, Видавничий дім «Осввіта»., 2019.
Перегляд файлу

Музичне мистецтво

Клас 2

Конспект складений відповідно до програми О.Я. Савченко за підручником О. Калініченко, Л. Арістової, Київ, Видавничий дім «Осввіта»., 2019.

Тема уроку. Осінні враження.

Основні поняття:ритм, тривалості нот – восьма, четвертна, половинна, ціла.                                                                                            П. Чайковський «Осіння пісня».                                                                                                                                                                                                                Музика і слова Н. Май «Кап-кап» - розучування.                                                                                                                                       Імпровізація на ДМІ

Очікувані результати. співати вокальні вправи, дитячі пісні у відповідному настрої, характері, темпі, динаміці;

дотримуватися правил співу (постава, дихання, інтонація)

виконувати пісні «у ролях», відтворюючи образ мімікою, пластикою, виразним інтонуванням; добирати реквізит;

відтворювати прості ритмічні послідовності (створені з половинних, четвертних та восьмих тривалостей);

обирати тембр інструменту (трикутники, бубни, барабан, сопілка, ксилофон тощо) для передачі відповідного образу;

грати в ансамблі прості композиції (трикутники, бубни, барабан, сопілка (за умови дотримання гігієни користування), ксилофон тощо);

імпровізувати голосом (музичні, мовленнєві інтонації), на музичних інструментах;

орієнтуватися в поняттях музичної грамоти (нота, нотний стан, звук, тривалості (ціла, половинна, чверть, восьма), метр, розмір), мати уявлення про запис нотного тексту).

 

Обладнання. Силуети ноток і крапельок дощу, хмарки, королеви Осені; ілюстрації із зображенням дощу;

запис «Осінньої пісні» П.Чайковського; цеглинки LEGO

презентація «Тривалості нот»(матеріал з інтернету)

 

Освітні галузі. Природнича, мистецька.

                                                Перебіг уроку

І. Налаштування. Музичне вітання.

Загадка.

Всі рослини на Землі –

І великі, і малі

Люблять літо, люблять осінь,

Взимку міцно-міцно сплять.

Ну, а як весна прийде,

Забуяє всюди зелень,

Заквітує густий гай

І полиє з неба просинь –

Теплий дощик-дивограй.

 

Покажіть цеглинками, які пори року згадуються у загадці. В якому порядку вони згадуються? Побудуйте вежу з цеглинок.

(Літо – червона

Осінь – оранжева

Зима – синя

Весна – зелена)

В гостях у королеви Осені.

  • Яка пора року зараз? Залиште цеглинку.
  • Полями, лісами, містами і селами тихо йде осінь… (Зображення королеви Осені) Листочки кружляють і виконують свій танець, а вітерець співає пісню. Інколи накрапає дощик…

Перегляд мультфільму «Пори року»

 

ІІ. Слухання музики. П.Чайковський «Осіння пісня».

1.Бесіда.

Який танок виконує королева Осінь – швидкий чи повільний?

Яку мелодію вітру ви уявляєте – сумну чи веселу?

Чи може музика розповісти нам про осінь?

2.Слухання музики «Осіння пісня»

Гра «Обери нотку».

Учні діляться на групи, обирають силует нотки із запитанням на зворотному боці.

-Якою є щойно прослухана вами музика – вокальною чи інструментальною?

-Чому цей твір назвали піснею?

-На якому інструменті його виконують?

-Про що може розповісти ця музика, якщо мелодію заспівати зі словами?

3.Скласти коротеньку казку за цією мелодією.

4.Ритиічні вправи. Робота з ДМІ.

-А тепер осінню казку створіть за допомогою звуків. Оберіть музичний інструмент і передайте за допомогою нього пісню осені.

5.Знайомство з тривалістю нот (за силуетними нотками)

Ціла

Половинна

Четвертна

Восьма

Поняття ритм.  Самостійне опрацювання за матеріалом підручника ( с. 18)

ІІІ. Вокально-хорова робота.

1.Розспівування.

2.Розучування пісні  Н.Май «Кап-кап».

Гра «Доповни пісню»

Хмарка …

В небі …

Раптом …

І почувся …

Дощик …

Він …

У вікно …

3.Виконання пісні.

4.Танцювально-ритмічні вправи.

-Уявіть, що пішов дощик. Ви чуєте його музику? Пострибаймо під дощиком! Вигадайте мелодію і  проплескайте  ритм дощу (ритмічний рисунок із крапельок у підручнику).

5. Опрацювання матеріалу підручника.

Ілюстрація до пісні.

-Що зображено на ілюстрації?

-Який настрій у дітей?

-Чи може дощик бути веселим?

-Які фарби переважають?

-Які відтінки дозволяють зробити сірий колір веселим?

IV. Підсумок уроку.

Вихід з класу під мелодію пісні «Кап-кап»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 лютого 2020
Переглядів
2416
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку