Урок. Тема. Розвиток уявлень про те, що слово служить для назви предметів, якості, дій, визначення кількості. Вимова і написання слова диван.

Про матеріал
План-конспект уроку на заявлену тему, мета якого - розширити знання учнів про те. що слова можуть називати предмети, ознаки, дії; вчити самостійно добирати слова, що відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить?; збагачувати словниковий запас слів; розвивати мовлення учнів; виховувати інтерес до вивчення мови.
Перегляд файлу

 

Тема. Розвиток уявлень про те, що слово служить для назви предметів, якості, дій, визначення кількості. Вимова і написання слова диван.

Мета. Розширити знання учнів про те. що слова можуть називати
предмети, ознаки, дії; вчити самостійно добирати слова, що
відповідають на питання хто? що? який? яка? яке? які? що
робить?; збагачувати словниковий запас слів; розвивати мовлення учнів; виховувати інтерес до вивчення мови.

 

Засоби навчання. Картки з завданням, смайлики, фото дивана.

Тип уроку. Комбінований

                                  

                                         Перебіг уроку

І. Вступна частина.

1. Організація класу.

Добрий день, дорогі друзі!

Добрий день!

На вас чекає гарний день.

Бачу, всі веселі і здорові

До уроку всі готові!

 

Вправа "Вітання". 

Діти стоять у колі, кожен з учнів називає своє ім’я так, як йому подобається, щоб його називали; говорить слова-вітання, „ввічливі слова”.

 

ІІ. Основна частина.

1.Актуалізація опорних знань.

  • Гра «Запиши слово»

 

 

 

 

 

 

 

Запиши в першій клітинці Д, А – перед Н, в останній клітинці – Н, И – перед В, у третій клітинці – В.   диван

 

  • Робота в групах.

 І група

Завдання: знайти у тлумачному словнику значення слова диван.

Диван – великі м’які меблі для сидіння і лежання.

 ІІ група

Завдання: вправа «Сенкан»

 Іменник. Диван.

Прикметник. Великий, зручний, м’який.

Дієслово. Розкладається, стоїть, купили.

Речення. У кімнаті стоїть старовинний диван.

Висновок. Меблі.

Діти презентують свої роботи.

  • Каліграфічна хвилинка.

 Дд див ва ан диван диванчик

 

2. Мотивація навчальної діяльності.

- Сьогодні на уроці  дізнаємось, для чого служать слова, будемо вчитися добирати слова, які відповідають на різні питання.

 

3. Оголошення теми та завдань уроку.

4. Сприймання та усвідомлення учнями нового матеріалу.

  • Гра «Оплески»

Хто згоден з моєю думкою, плесніть один раз.

Хто не згоден – два рази.

  • Ми розмовляємо укаїнською мовою.
  • Мова складається із букв.
  • Слова можуть передати думки та почуття.
  • Словом можна назвати предмет, ознаку, дію.
  • Всі слова мають однакове значення.
  • Значення слова – це той зміст, який вклали в нього люди.
  • Що краще ми знаємо і розуміємо значення слова. То краще ми пізнаємо навколишній світ.

-Поміркуйте над тим, чи впевнені ви, що кожне слово має своє значення. Доведіть свою думку.

 

5. Закріплення нових знань у процесі практичної діяльності.

 

  • Робота в парах.

Робота на картках

  Виписати  у перший стовпчик слова, що називають предмети, у другий – слова, називають ознаку предмета, в третій – слова, що називають дію предмета.

 Світить,  сонце, червоний, малює, олівець, маленьке, яскраве, козенятко, стрибає.

 

  • Самостійна робота.

До поданих слів добери назви ознак та назви дій.

Зима (яка?)                       пташка (що робить?)

Сніг (який?)                     річка (що робить?)

Ялинка (яка?)                  сонце (що робить?)

День (який?)                    зайчик (що робить?)

 

ІІІ Заключна частина

Прийом «Потяг»

На дошці  намальований потяг, вагони це аркуші паперу у вигляді «кишеньок». Кожен вагон символізує окремий тип завдань, які виконувались на уроці.

- По черзі опустіть малюнок усміхненого обличчя в той вагончик, який вказує на завдання, яке було найцікавіше виконувати, а сумне – в той, де завдання було нецікавим.

 

  

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 січня 2023
Переглядів
431
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку