5 липня о 18:00Вебінар: «Щоденні-3» та «Щоденні-5»: незамінна частина уроку в Новій українській школі

Урок "Тотожні перетворення раціональних виразів. Самостійна робота."

Про матеріал
Тема уроку. Тотожні перетворення раціональних виразів. Самостійна робота. Мета.  закріпити знання учнів про алгоритми тотожних перетво¬рень раціональних виразів, способи перетворення відношення двох дробових виразів та про схеми застосування властивостей арифметич¬них дій під час перетворення раціональних виразів;  сформувати вміння застосовувати тотожні перетворення раціональних виразів до розв'язування задач;  розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу;  виховувати зосередженість, скрупульозність, наполегливість. Тип уроку: застосування знань і вмінь. Обладнання. Підручник (Г.П.Бевз), картки із завданнями.
Перегляд файлу

Дата: ___/___/___                                     Клас:  8                                  Предмет: алгебра

 

Тема уроку. Тотожні перетворення раціональних виразів. Самостійна робота.

Мета.

  • закріпити знання учнів про алгоритми тотожних перетво­рень раціональних виразів, способи перетворення відношення двох дробових виразів та про схеми застосування властивостей арифметич­них дій під час перетворення раціональних виразів;
  • сформувати вміння застосовувати тотожні перетворення раціональних виразів до розв'язування задач;
  • розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу;
  • виховувати зосередженість, скрупульозність, наполегливість.

Тип уроку: застосування знань і вмінь.

Обладнання. Підручник (Г.П.Бевз), картки  із завданнями.

Хід уроку

I. Організаційний етап

II. Перевірка домашнього завдання

Перевірку виконання вправ домашнього завдання учитель здійснює за зразком.

III. Формулювання мети і завдань уроку

Учитель повідомляє учням мету і завдання уроку

IV. Актуалізація опорних знань та вмінь

Гра «Мікрофон»

Запитання

  1. Як формулюється основна властивість дробу?
  2. Що відбудеться зі знаком дробу, якщо замінити знак його чисель­ника; знаменника; чисельника і знаменника?
  3. Як додати дроби з однаковими знаменниками?
  4. Як виконати віднімання дробів з однаковими знаменниками?
  5. Як додати дроби з різними знаменниками? Розкажіть на прикладі дробів:

а) і ; б) і .

  1. Як виконати множення двох дробів?
  2. Яке, ви знаєте правило піднесення дробу до степеня?
  3. Сформулюйте правило ділення дробів.

 

V. Формування вмінь

Виконання тестових завдань

Виконання письмових вправ

Робота з підручником: __________________________________________

 

VI. Підсумки уроку

Самостійна робота

Варіант 1

Варіант 2

  1. Виконайте дії:

а) ;

б)

а) ;

б)

2 . Знайдіть значення виразу:

 

Відповіді на самостійну роботу

Варіант 1

№1:  а) ;  б) а.    № 2: -8

Варіант 2

№ 1: а) ;  б) а. № 2: - 1,6

 

VII. Домашнє завдання

Повторити ________  №__________________________

 

docx
До підручника
Алгебра 8 клас (Бевз Г.П., Бевз В.Г.)
До уроку
§ 8. Перетворення раціональних виразів
Додано
19 листопада 2019
Переглядів
2353
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку