Урок "Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені. Розв'язування вправ"

Про матеріал

Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені. Розв'язування вправ

Мета: систематизувати й узагальнити знання, вміння і навички учнів з теми: розвивати вміння чітко і швидко висловлювати думку, логічно їх обґрунтовувати: виховувати самостійність, інтерес до вивчення математики, наполегливість у навчанні, почуття колективізму, взаємодовіри.

Перегляд файлу

Тема: Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені. Розв’язування вправ

Мета: систематизувати й узагальнити знання, вміння і навички учнів з теми: розвивати  вміння чітко і швидко висловлювати думку, логічно їх обґрунтовувати: виховувати самостійність, інтерес до вивчення математики, наполегливість у навчанні, почуття колективізму, взаємодовіри.

Тип уроку: урок-гра

Обладнання: картки із завданням, етапи гри, таблиця.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Сьогодні ми завершуємо вивчення теми «Квадратні корені». І наш урок проведемо у формі космічної подорожі на планету «Квадратні корені. Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені», які здійснять усі учні класу, які є членами екіпажу космічного корабля «Мрія». Центр управління польотом на чолі з учителем математики знаходиться в рідній школі.

    Стартуємо з космодрому «Рідна школа». Мета мандрівки – планета   «Квадратні корені. Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені», діставшись якої, ми побуваємо на Полі знань, відвідаємо Станцію обчислень, станемо гостями академії досліджень, прогуляємось Квітучою Лукою, відпочинемо на морі Несподіванок і перед поверненням додому відвідаємо Центр наукових досліджень.

    Але перед тим як відправитися в політ перевіримо чи ми готові до старту.

Для цього перевіримо чи заправлений наш космічний корабель пальним.

І етап. Перевірка домашнього завдання

Робота в парах. Обмінялися зошитами і перевірили виконання домашнього завдання. За кожний правильний номер – 4 бали

№ 538, 545, 562 ( додатковий)

ІІ етап. Гра «Космічна мандрівка»

Політ пройшов успішно. Вітаю вас всіх на планеті  «Квадратні корені. Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені» і запрошую на Поле знань.

1.Запитання:

  • що називається квадратним коренем;
  • що називається арифметичним квадратним коренем;
  • сформулюйте теореми про квадратний корінь з добутку, частки, степеня.

2. Встановити істинність чи хибність наступних виразів. На дошці  

   1600 =40;

 Якщо а   0, то   а  =а;

   (-123)  = -123;

Якщо а=-2, то   12-2а  =4;

  0,64 =-0,8;

   -16  =-4.

  Після змістовної прогулянки Полем знань настав час завітати на Станцію обчислень.

ІІІ етап. Станція обчислень.

А зараз дізнаємось про стан справ у галузі обчислень на цій планеті

№ 496, 510

ІV етап. Гра « Квітуча Лука». Конкурс «Ромашка»

   На Квітучій луці кожному члену екіпажу дозволяється зірвати одну пелюстку «ромашки» і виконати завдання самостійно і здати . Для виконання  цього завдання

Дається 5 хвилин.

V етап. Ми дісталися моря Несподіванок . Як добре ми змогли б тут відпочити, поплавати в теплій прозорій воді, якби  не одна несподівана прикрість – водорості, що плавають поблизу берега . Щоб їх спіймати і витягти, треба спростити вирази.

№ 509, 517 ( 1,8, 9,10)

    VІ етап. Час нашого перебування на планеті  «Квадратні корені. Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені»добігає до кінця. Програму наших спостережень, досліджень та експериментів виконано. Нам залишилося лише відвідати Центр наукових досліджень і впевнитися, що наш корабель готовий до нових стартів – усі його системи в порядку і працюють безперебійно.

Центр Наукових досліджень пропонує здійснити тестування різних систем – виконати домашнє завдання

Повторити параграф 2 пункт 11-16

Виконати № 499, 518, додатковий № 522

  ІІІ. Підсумки уроку

У формі бесіди: чи сподобалася вам подорож? Чи досягли мети уроку? Чим запам’яталася найбільше?

Оцінюється робота учнів, дякую за мандрівку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Поле знань

 

 

Станція обчислень

 

Квітуча лука

 

 

Море

Несподіванок

 

Центр наукових досліджень

 

 

 

   Як приємно дізнатися, що ти чогось навчився.

Ж Мольєр

 

docx
Додано
24 липня 2018
Переглядів
818
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку