Урок "Травлення в ротовій порожнині"

Про матеріал

Самоаналіз уроку

1.Тема мого уроку була Травлення в ротовій порожнині

2.Тип уроку – узагальнення знань

3.Урок відповідає програмі, він пов'язаний з попередніми, оскільки продовжується вивчення травної системи

4.В класі присутні 9 учнів з яких 3 учні з високим рівнем знань, 2- з середнім і 4 з низьким рівнем знань тому відповідно були завдання з різним рівнем тяжкості

5.Мета уроку – триєдина, були поставлення завдання

6.Форми роботи- групова, індивідуальна, фронтальна, робота в парах поєднання яких допомогло в ефективній організації навчальної діяльності

7.Методи роботи – бесіда,

a.розповідь

b.наочний метод . Робота проходила з участю учителя

8.Основний етап уроку узагальнення знань учнів з цією метою були використанні різні види контролю: усний, письмовий,фронтальний

9.Урок пов'язаний з хімією, медициною, охороною безпеки життєдіяльності

10. Час був розподілений по етапах уроку не зовсім раціонально, оскільки багато часу пішло на етап……

11. Оцінювання учнів провела в кінці уроку, були проаналізовані їх відповіді

12. Всі поставленні завдання не вдалося реалізувати, оскільки діти були не дуже активними, не завжди брали участь щоб висловитися

13. Домашнє завдання було задане, також є творче завдання

14. На наступні уроки я маю більше продумувати свій план роботи з учнями, враховуючи ці недоліки. Загалом урок був проведений на середньому рівні

Перегляд файлу

 

Самоаналіз уроку

  1. Тема мого уроку була Травлення в ротовій порожнині
  2.      Тип уроку – узагальнення знань
  3.      Урок відповідає програмі, він пов’язаний з попередніми, оскільки продовжується вивчення травної системи
  4.      В класі присутні 9 учнів з яких 3 учні з високим рівнем знань, 2- з середнім і 4 з низьким рівнем знань тому відповідно були завдання з різним рівнем тяжкості
  5.      Мета уроку – триєдина, були поставлення завдання
  6.      Форми роботи- групова, індивідуальна, фронтальна, робота в парах поєднання яких допомогло в ефективній організації навчальної діяльності
  7.      Методи роботи – бесіда,
    1.                               розповідь
    2.                              наочний метод . Робота проходила з участю учителя
  8.      Основний етап уроку узагальнення знань учнів з цією метою були використанні різні види контролю: усний, письмовий,фронтальний
  9.      Урок пов’язаний з хімією, медициною, охороною безпеки життєдіяльності
  10. Час був розподілений по етапах уроку не зовсім раціонально, оскільки багато часу пішло на етап……
  11. Оцінювання учнів провела в кінці уроку, були проаналізовані їх відповіді
  12. Всі поставленні завдання не вдалося реалізувати, оскільки діти були не дуже активними, не завжди брали участь щоб висловитися
  13. Домашнє завдання було задане, також є творче завдання
  14. На наступні уроки я маю більше продумувати свій план роботи з учнями, враховуючи ці недоліки. Загалом урок був проведений на середньому рівні

 

 

doc
До підручника
Біологія 8 клас (Матяш Н.Ю., Остапченко Л.І., Пасічніченко О.М., Балан П.Г.)
Додано
19 жовтня 2018
Переглядів
764
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку