УРОК-ТРЕНІНГ Загартовування

Про матеріал

Мета

Пояснити учням важливість загартовування для покращення здоров'я; ознайомити з процедурами загартовування.

Навчальні завдання

Наприкінці заняття учні повинні вміти:

-називати процедури загартовування;

-наводити приклади деяких фізичних вправ і процедур загартовування.

Обладнання і матеріали

-підручник для 1 класу «Основи здоров'я»;

-зошит для 1 класу «Основи здоров'я»;

-аркуші паперу А4;

-олівці,;

-фломастери;

-маркери,;

-пазли.

Що підготувати заздалегідь

-малюнки з ляльками та їх одяг;

-крапельки, сніжинки, сонечка (за кількістю учасників);

-інтерактивну презентацію «Різні види загартовування».

Перегляд файлу

 

УРОК-ТРЕНІНГ

Загартовування

Мета

 Пояснити учням важливість загартовування для покращення здоров’я; ознайомити з процедурами загартовування.

Навчальні завдання

 Наприкінці заняття учні  повинні вміти:

  • називати процедури загартовування;
  • наводити приклади деяких фізичних вправ і процедур загартовування.

Обладнання і матеріали

  • підручник для 1 класу «Основи здоров’я»;
  • зошит для 1 класу «Основи здоров’я»;
  • аркуші паперу А4;
  • олівці,;
  • фломастери;
  • маркери,;
  • пазли.

Що підготувати заздалегідь

  • малюнки з ляльками та їх одяг;
  • крапельки, сніжинки, сонечка (за кількістю учасників);
  • інтерактивну презентацію «Різні види загартовування».

 

Орієнтовна структура тренінгу

№ з/п

Зміст уроку

Кількість годин

1

Вступна частина

5 хв.

2

Основна частина

15 хв.

3

Практична частина

12 хв.

4

Зворотний зв’язок

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ХІД УРОКУ-ТРЕНІНГУ

 Вступна частина

1. Знайомство « Асоціація»

Учні називають своє ім’я і розповідають з ким вони себе асоціюють.

2. Правила  тренінгу

- Вчитель : “  Які правила, на вашу думку найважливіші? Чому”?   (Відповіді дітей)

Основна частина

1. Міні-лекція

На уроці ми будемо вивчати цікаве слово ЗАГАРТОВУВАННЯ. Що воно означає? Навіщо потрібно загартовування?

 « Щоб  не хворіти, треба загартовувати свій організм: ходити босоніж, обливатися холодною водою, загорати і в річці купатися».

А зараз ми розглянемо у підручнику на сторінці 46 малюнки з зображенням тваринок і визначимо: які тварини люблять спеку, які бояться холоду.

2. Робота в групах

Учні об’єднання учнів  у 4  - и групи (осінь, зима, весна, літо)

« Одягни ляльку» за порою року. ( на столах розкладені силуети ляльок і одяг для них).

Завдання групам:

 треба обрати той одяг який підходить до пори року і одягнути ляльку.

Прочитати віршик з підручника сторінка 48 і допомогти хлопчикові обрати одяг відповідно до погоди. Пояснити значення прислів’я « В усьому треба знати міру»

3.Робота з зошитами

Учні самостійно у зошиті на сторінці 29 обирають одяг для прогулянки відповідно до погоди.

4. Руханка

Оголошуючи слова, учні імітують рухи:

Плавай, плавай, лебедонько,

По синьому морю,

Рости, рости , тополеньку,

Все в гору та вгору!

Віточками нахилися,

Водиці напитися,

Спочинь собі, моя люба,

Та й більш не журися.

Практична частина

1. Робота в   групах

Об’єднання учнів у 3- и групи ( сніжинки, крапельки, сонечка)

Завдання для груп: намалювати плакат за допомогою малюнків у підручнику сторінка 47.:

1 –а група – процедури зимового загартовування

2 –а група  - процедури літнього загартовування

3 –я група  - процедури незалежно від пори року

Захист робіт.

2. Інтерактивна презентація

Хто із сонцем, вітром і водою дружить, той від недугу не тужить.

Показати учням різні види загартовування на мультімедіа.

Заключна частина

1.Зворотний зв'язок

Продовжити фразу « На уроці я дізнався (лася)…»

2. Прощання

Вправа « Потиснути руку сусідові.»

 


 

docx
Додано
10 травня 2018
Переглядів
1191
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку