Урок."Трикутник та його елементи"

Про матеріал

Трикутник і його елементи Види трикутників 7 клас. Геометрія Мерзляк А.Г, Полонський В.Б. Якір М.С. «Геометрія». 7клас.2015р.. Анотація: Пропонований матеріал призначений для вчителів, які працюють у 7 класі за новою програмою.»Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» (авт. М. Бурда, Ю. Мальований, Є. Нелін, Д. Номіровський, А. Паньков, Н. Тарасенкова, М. Чемерис, М. Якір). Робота містить презентацію, яка може бути використана при вивченні теми «Трикутник і його елементи Види трикутників».Мерзляк А.Г, Полонський В.Б. Якір М.С. «Геометрія». 7клас.2015р.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Методична розробка уроку геометрії (7 клас )на тему:

 

 

 

 

Трикутник і його елементи

 

Вчитель вищої кваліфікаційної

категорії Сирота Любов Іванівна

 

 

 

 

2016р

 

Тема: Трикутник та його елементи

Мета:

 засвоєння учнями змісту означення, назв елементів та властивості        сторін трикутника вироблення в учнів умінь: відтворювати означення трикутника, на готовому рисунку розпізнавати трикутники та називати їх елементи, виконувати зображення трикутника за даною умовою та розв’язувати задачі, розвивати логічне мислення, уяву, увагу, кмітливість; розвивати творчі здібності;

Виховувати наполегливість, культуру усного та писемного мовлення,     інтерес до навчання..

Тип уроку: засвоєння знань, вироблення вмінь.

Обладнання: набір демонстраційного креслярського приладдя, мультимедійна презентація

Хід уроку

І. Організаційний етап  

ІІ Актуалізація опорних знань і вмінь учнів   

Усні   вправи

Дайте відповідь на запитання:
1.Які ви знаєте найпростіші геометричні фігури на площині?
2 Назвіть пряму, промінь, відрізок, точки. Як вони позначаються?
 

 

 

3.Позначте три точки на одній
прямій.

4. Яка фігура утворилася?
5. Яка властивість розміщення
точок на одній прямій?
6.Позначте три точки, які не лежать на одній   прямій та з′єднайте їх послідовно відрізками. Яка фігура утворилася?

 ІІ. Формулювання мети і завдань уроку.

Согодні на уроці ми розширемо свої знання про трикутник, його елементи. Ознайомимось з властивостями  сторін та кутів рівних трикутників, будемо розв’язувати задачі з даної теми.

ІІІ Мотивація навчальної діяльності учнів

 З давніх часів трикутник вважався символом дощової хмари або й самого дощу У християнській міфології трикутник символізував святу Трійцю. Він міг символізувати воду, дощову хмару, богиню неба. Трикутник з основою внизу символізує вогонь і потяг до небесних сил. Трикутник з вершиною внизу символізує воду Два такі трикутники при накладанні один на одного утворюють шестикутну зірку - символ людської душі.                                                                                                                                                                                                                                                                                  

  IV. Засвоєння нових знань 

                 1 Спробуйте дати означення трикутника.

                Трикутник - це геметрична фігура, яка складається з трьох точок,

           які не лежать на одній прямій, та трьох відрізків, які їх послідовно

       сполучають. Точки називають вершинами, а відрізки – сторонами

 

 

Трикутник з вершинами A, B, і C позначається     ( читають: «трикутник АВС», або САВ   «трикутник САВ»,  або     ВАС «трикутник ВАС»  Кути ВАС, АВС, ВСА називають кутами  трикутника АВС ( або А (кут А),  В (кут В), С (кут С))

1.Де в житті зустрічаються різні  моделі трикутників?

2. Про які  цікаві назви трикутників в житті ви чули? (слайд 5)

Астрономія  Трикутник — сузір'я

Трикутник — спіральна галактика

Трикутник — музичний інструмент

Драматичний трикутник — психосоціальна модель взаємодії людини в транзактному аналізі.

Трикутник — один зі способів передачі черги ходу в шахах.              Математика

Трикутник Паскаля

Трикутник Кеплера — прямокутний трикутник довжини сторін якого знаходяться в геометричній прогресії.

Єгипетський трикутник— прямокутний трикутник зі співвідношенням сторін 3:4:5.

Сферичний трикутник — геометрична фігура на поверхні сфери

Географія Трикутник  Бермудський — аномальна територія в Атлантичному океані (слайд6)

 

 

 

 

 

 

 

1.Як ви вважаєте, що називають периметром трикутника? Знайдіть означення в підручнику  на стор. 56

2.Побудуйте довільний трикутник, позначте його буквами, виміряйте сторони  та знайдіть периметр  Виконайте самостійно:
3.На стор 56 знайдіть означення гострокутного, прямокутного та тупокутного трикутника
4. Побудуйте трикутники. Позначте їх буквами та підпишіть.

5.Як ви вважаєте, що називають периметром трикутника ? Знайдіть означення в підручнику  на стор. 56.

6. Побудуйте довільний трикутник, позначте його буквами, виміряйте сторони  та знайдіть периметр

7.За малюнком запишіть умову та  розв’яжіть задачу. (слайд7)

6.Вправа № 140(слайд8)

Сторони  трикутника  відносяться  як  5:7:11, а сума найбільшої і найменшої сторони дорівнює 80см. Обчисліть периметр трикутника.

Розвязок

1.Познач через х коефіцієнт пропорційності

2. За відношенням запишіть довжини сторін

3.Враховуючи, що сума найбільшої та найменшої  сторони трикутника дорівнює 80см, складіть рівняння та розв’яжіть його.

VII. Підсумки уроку  

1.Що називається трикутником?

2.Як позначають сторони? кути?

3.Що таке кути трикутника?

VIII. Домашнє завдання    

§ 2, п.7,стор.56  №138, 141, відповіді на запитання 1-4

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Борщевська Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Сирота Любовь
Додано
30 липня 2018
Переглядів
3719
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку