Урок трудового навчання з теми: Об'ємні вироби із природних матеріалів. Виготовлення виробів із каштанів «весела гусениця» для 1 класу
Підготувала:
вчитель початкових класів
Чоботар Таміла Юріївна
Урок трудового навчання з теми: Об’ємні вироби із природних матеріалів. Виготовлення виробів із каштанів «весела гусениця».
Підготувала:
вчитель початкових класів
Чоботар Таміла Юріївна
Мета: ознайомити учнів із природним матеріалом — каштанами; навчити з’єднувати окремі деталі у готовий виріб за допомогою пластиліну; розвивати творчість, фантазію; виховувати любов до природи, бажання створювати вироби з природного матеріалу.
Обладнання: демонстраційний матеріал: зразки виробів, виготовлених із природних матеріалів; для індивідуального користування —– каштани, пластилін, картон.
Хід уроку
І. Організація класу
ІІ . Актуалізація опорних знань
ІІ . Повідомлення теми та мети уроку
— Сьогодні ми працюватимемо з об’ємними природними матеріалами, навчимося виготовляти фігурки гусениці.
ІV. Робота над темою уроку
— Зараз послухайте віршик та скажіть, про яку він пору року.
Вітер дерева гойдає,
Колише він їх та хитає.
Листя з дерев опадають,
У вирій птахи відлітають.
— А чому птахи відлітають у вирій?
• На дереві я родився в кожусі, кожух розірвався, я на землю впав. (Каштан)
Робота з посібником
— Подивіться на зразки. Для скріплення окремих деталей у готовий виріб ми будемо користуватися пластиліном.
Учитель нагадує дітям правила роботи з пластиліном, а також з природним матеріалом.
V. Інструктаж
Ну, а тепер — до роботи!
Візьміть із собою правило:
Видумуй, пробуй, твори!
Розум, фантазію ти прояви!
VІ. Практична робота
Учні самостійно обирають природні матеріали для виготовлення окремих деталей і розпочинають виготовлення «веселої гусенички».
Фізкультхвилинка
Горобця не до науки, —
Ох, давно вже терплять муки!
Затекли і ніжка, й крила,
Горобчиха зве до діла:
— Ану, славні малюки,
Стали струнко, як грибки,
Крила вгору піднімайте,
Ними добре помахайте,
Головою покрутіть,
Навкруг себе оберніться,
Швидше, швидше, не лініться!
Стане легко й добре враз!
Відпочили всі? Гаразд!
Учні продовжують виконання роботи. Вчитель стежить за правильністю скріплення окремих деталей, за необхідності надає допомогу.
VІІ . Підсумок уроку
Аналізуючи роботи, вчитель звертає увагу учнів на творчий підхід до виконання завдання. Визначаються найкращі роботи, які відбираються на виставку.
VІІ . Прибирання робочих місць
Джерела: інтернет-ресурси