20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Урок трудового навчання з теми: Об’ємні вироби із природних матеріалів. Виготовлення виробів із каштанів «весела гусениця».

Про матеріал

Урок трудового навчання з теми: Об'ємні вироби із природних матеріалів. Виготовлення виробів із каштанів «весела гусениця» для 1 класу

Підготувала:

вчитель початкових класів

Чоботар Таміла Юріївна

Перегляд файлу

Урок трудового навчання з теми: Об’ємні вироби із природних матеріалів. Виготовлення виробів із каштанів «весела гусениця».

Підготувала:

вчитель початкових класів

Чоботар Таміла Юріївна

Мета: ознайомити учнів із природним матеріалом — каштанами; навчити з’єднувати окремі деталі у готовий виріб за допомогою пластиліну; розвивати творчість, фантазію; виховувати любов до природи, бажання створювати вироби з природного матеріалу.

Обладнання: демонстраційний матеріал: зразки виробів, виготовлених із природних матеріалів;  для індивідуального користування —–  каштани, пластилін, картон.

Хід уроку

І. Організація класу

ІІ . Актуалізація опорних знань

ІІ . Повідомлення теми та мети уроку

— Сьогодні ми працюватимемо з об’ємними природними матеріалами, навчимося виготовляти фігурки гусениці.

ІV. Робота над темою уроку

— Зараз послухайте віршик та скажіть, про яку він пору року.

Вітер дерева гойдає,

Колише він їх та хитає.

Листя з дерев опадають,

У вирій птахи відлітають.

— А чому птахи відлітають у вирій?

• На дереві я родився в кожусі, кожух розірвався, я на землю впав. (Каштан)

Робота з посібником 

— Подивіться на зразки. Для скріплення окремих деталей у готовий виріб ми будемо користуватися пластиліном.

Учитель нагадує дітям правила роботи з пластиліном, а також з природним матеріалом.

V. Інструктаж

Ну, а тепер — до роботи!

Візьміть із собою правило:

Видумуй, пробуй, твори!

Розум, фантазію ти прояви!

VІ. Практична робота

Учні самостійно обирають природні матеріали для виготовлення окремих деталей  і розпочинають виготовлення «веселої гусенички».

Фізкультхвилинка

Горобця не до науки, —

Ох, давно вже терплять муки!

Затекли і ніжка, й крила,

Горобчиха зве до діла:

— Ану, славні малюки,

Стали струнко, як грибки,

Крила вгору піднімайте,

Ними добре помахайте,

Головою покрутіть,

Навкруг себе оберніться,

Швидше, швидше, не лініться!

Стане легко й добре враз!

Відпочили всі? Гаразд!

Учні продовжують виконання роботи. Вчитель стежить за правильністю скріплення окремих деталей, за необхідності надає допомогу.

VІІ . Підсумок уроку

Аналізуючи роботи, вчитель звертає увагу учнів на творчий підхід до виконання завдання. Визначаються найкращі роботи, які відбираються на виставку.

VІІ . Прибирання робочих місць

Джерела: інтернет-ресурси

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Матвійчук Сергій Анатолійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 серпня 2018
Переглядів
1486
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку