Календарне планування "Трудове навчання 1 клас" (індивідуальна форма навчання, ІП)

Про матеріал

Календарне планування "Трудове навчання 1 клас" для роботи з учнями за індивідуальною формою навчання ( 35 год на рік,1 год на тиждень). Складено за "Типовою освітньою програмою для учнів 1-го класу з інтелектуальними порушеннями, 2018 р."

Перегляд файлу

Трудове навчання                                                                                                         (Типова освітня програма для учнів 1-го класу з інтелектуальними порушеннями, 2018р.)

 

 

Дата

 

 

Зміст

 

Примітки

1

 

Світ технологій. Робота з глиною та пластиліном (солоним тістом).

 

2

 

Техніко-технологічні відомості. Властивості пластиліну: пластилін – твердий, м’який.

 

3

 

Підготовка пластиліну – розминання. «Колобок».

 

4

 

Властивості тіста. Тісто м’яке. «Гусінь».

 

5

 

Кольори пластиліну. «Райдуга».

 

6

 

Властивості глини: глина – тверда, м'яка. «Бублики».

 

7

 

Види ліплення: площинне (наліплювання на картон) та об'ємне. «Сонечко».

 

8

 

Трудові операції. Поділ цілого шматка пластиліну (глини, солоного тіста) на частини. Картинки-мозаїки з маленьких кульок. «Квіточки».

 

9

 

Розминання, відщипування, розкочування пластиліну долонями на підкладній дошці та між долонями. «Горщик».

 

10

 

Скочування, сплющування між долонями. Вдавлювання поверхні. «Метелик».

 

11

 

Примазування. Витягування між долонями. «Рибка».

 

12

 

Зліплювання кінців паличок. Згинання країв. З’єднання частин (щільно притискувати одну частину до другої). «Сороконіжка».

 

13

 

Розташування деталей з глини чи пластиліну на підставці з цупкого паперу. «Світлофор».

 

14

 

Закріплення деталей на підставці та його послідовність. Засоби праці, їх призначення та правила користування: стека, підкладна дошка. «Фрукти».

 

15

 

Робота з природними матеріалами. Природні матеріали: листя, квіти, насіння, плоди дерев – каштани, горіхи, жолуді, шишки, шкаралупа волоського горіха, ракушки, – в залежності від місцевих природних умов. Аплікація « У лісі».

 

16

 

Властивості природних матеріалів. «Черепаха».

 

17

 

Способи з’єднання деталей, частин. «Човник».

 

18

 

Способи прикріплення засушеного природного матеріалу (листя та квітів) до паперу. Засоби праці та правила користування (клей, пензлик). Композиції (орнаменти) з листя.

 

19

 

Правила безпечної праці та санітарно-гігієнічні вимоги. «Дерево».

 

20

 

Робота з папером Види паперу за призначенням: газетний, для писання, малювання, обгортковий, побутовий. Аплікація з готових деталей геометричних форм «Повітряні кульки».

 

21

 

Властивості паперу: мнеться, згинається, розривається, ріжеться, всмоктує вологу. «Ялинка».

 

22

 

Кольори паперу. «Квітка».

 

23

 

Засоби праці та приладдя для роботи з папером, їх призначення та правила користування: ножиці, шаблон, олівець, пензлик, клей. Техніка безпеки при користуванні ножицями. «Сніговик».

 

24

 

Аплікація, деталі аплікації. Використання шаблону. Аплікація з вирізаних учнем за шаблоном деталей «Пірамідка».

 

25

 

Прийоми різання ножицями по прямих лініях. Аплікації із деталей геометричних фігур «Будинок».

 

26

 

Наклеювання деталей аплікації на аркуш паперу. Іграшка з паперу: літачок.

 

27

 

Складання аплікації з різних геометричних форм, підготовлених вчителем. Геометричний орнамент у квадраті (з готових деталей).

 

28

 

Робота з текстильними матеріалами (нитками). Види та призначення ниток у побуті: для шиття, вишивання, в’язання. Шнурування на макетах.

 

29

 

Властивості ниток: товщина (товсті, тонкі, міцні, легко рвуться), довжина (довга нитка, коротка), можна розірвати, відрізати ножицями, скрутити, сплести, зв'язати, наклеїти; нитки мають колір. Організація робочого місця. Відкриття та закриття застібок різного виду на тренажерах.

 

30

 

Світ ремесел та декоративно-ужиткове мистецтво. Ознайомлення з виробами, виготовленими народними майстрами. «Макітра для вареників».

 

31

 

Основи конструювання. Види конструкторів (набір будівельних кубиків, великий конструктор типу «LEGO», мозаїки, великі пазли).

 

32

 

Виконання конструкції за зразком з деталей «LEGO».

 

33

 

Основи побуту. Організація робочого місця. Упорядкування особистих речей (шкільного приладдя). Складання шкільного приладдя та приготування до уроку трудового навчання.

 

34

 

Прибирання робочого місця після уроку. Ознайомлення з санітарно-гігієнічними нормами (миття рук після виконання виробу, витирання рушником). «Вішаємо рушнички».

 

35

 

Підсумок за рік.

 

 

docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, 1 клас, Планування
Інкл
Додано
18 жовтня 2018
Переглядів
3394
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку