Урок "Туберкульоз -інфекційне захворювання"

Про матеріал

Урок створено з метою сформувати в учнів поняття про туберкульоз як небезпечну інфекційну хворобу і навчити розпізнавати симптоми захворювання туберкульозом; ознайомити з шляхами зараження і умовами розвитку захворювання; навчити аналізувати, систематизувати, порівнювати інформацію; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я.

Перегляд файлу

   РОЗРОБКА ПЛАНУ- КОНСПЕКТУ   УРОКУ В 7 КЛАСІ           

За підручником  Воронцової Т.В.,Пономаренко В.С.

              «Основи здоровя»

Тема: Туберкульоз-інфекційне захворювання. Профілактика туберкульозу.  

            Збудник туберкульозу; умови розвитку захворювання.

Мета:  сформувати в учнів поняття  про туберкульоз як небезпечну

            інфекційну хворобу і навчити розпізнавати симптоми захворювання

           туберкульозом; ознайомити з шляхами зараження і умовами розвитку

           захворювання; навчити аналізувати, систематизувати, порівнювати

           інформацію; виховувати дбайливе ставлення до свого здоровя.

Обладнання: плакати  «Симптоми туберкульозу», «Види інфекцій», «Органи       
           дихання людини»; підручник Воронцової Т.В., Пономаренко В.С.

          «Основи здоров’я», 7 клас; робочий зошит.

Тип уроку:  урок засвоєння нових знань.

                        Хід уроку

    Етапи уроку

Використання матеріалів підручника

І.

Організація учнів до уроку

 

ІІ.

Актуалізація знань учнів і мотівація навчальної діяльності. Обговорення проблемної ситуації (робочій зошит стр. 47). Що ви знаєте про туберкульоз?

 

ІІІ.

Вивчення нового матеріалу.

 

1.

Обговорення стартового завдання. Визначення разом з учнями мети уроку.

Стор.136

2.

Розповідь вчителя «Збудник туберкульозу- паличка Коха»

 

3.

Обєднання в групи по рядам.

 

4.

Робота з підручником  в групах «Вивчення фактів про туберкульоз»

Кожна  група вивчає по 5 фактів про туберкульоз, а потім розповідає про них іншим

 Стор.136-137   

5.

Руханка-обєднання в групи по кольорам.

Фізкульт.хвилинка

 

 

6.

Робота з підручником в групах «Шляхи зараження туберкульозом»

  1. група-повітряно-крапельний
  2. група-харчовий
  3. група-контактовий

Інформацію розповідає 1 представник групи, а 2- малює схему на дошці.

Стор.138

 

7.       

 

Розповідь- діагностика вчителя про симптоми туберкульозу з використанням плакату «Симптоми туберкульозу»                            Обговорення симптомів з учнями.                                              

 

Стор. 139 в зошиті стор. 47 № 2 стор. 140                  

8.       

Робота в групах. «Як уберегтися від туберкульозу».                                      Інсценізація отриманого на карточці завдання в вигляді пантоміми:                                                1 група: показує, в яких ситуаціях треба мити           руки

2 група: як це треба робити

3 група: як зберігати та обробляти продукти харчування 

Стр. 40    

9.      

Обговорення: вчітель- учні  профилактики туберкульозу: 

  • на державному рівні
  • на рівні школи
  • на рівні медицини
  • на особистому рівні

Стр. 140 в зошиті стр. 48 № 1

ІV.

Закріплення нового матеріалу.

Перехресний допит: Беруть участь 2 представника від групи: перший відповідає на питання всі присутніх, а інший малює плакат «Ні-туберкульозу!» і пояснюе зображення на  своєму малюнку

 

V.

Підсумок уроку.

Відповісти на питання: « Що ви нового дізнались про туберкульоз?»

Зробити висновки за допомогою підручника «Як уберегтися від туберкульозу»

 

Стр. 141

VI.

Оцінки.

 

 

VII.

Домашнє завдання

В підручнику стр. 136-141      в зошиті стр. 47 № 1,3 стр. 49  № 2

 

                 

Вчитель

Марківської ЗОШ І-ІІІ ст.                   О.Л. Кулінченко                                                                                                                                                                                                                                                

doc
Додано
26 вересня 2018
Переглядів
941
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку