Урок. Тварини навесні

Про матеріал
Розширити знання учнів про тварин; простежити зв'язок живої та неживої природи; активізувати навички та вміння аналізувати, робити висновки; формувати пізнавальний інтерес до природи; удосконалювати вміння порівнювати тварини за характерними ознаками; виховувати любов і шанобливе ставлення до всього живого.
Перегляд файлу

Тема: Тварини навесні

Мета: Розширити знання учнів про тварин; простежити зв'язок живої та неживої природи; активізувати навички та вміння аналізувати, робити висновки; формувати пізнавальний інтерес до природи; удосконалювати вміння порівнювати тварини за характерними ознаками; виховувати любов і шанобливе ставлення до всього живого.

Обладнання:  набір картинок тварин ( комахи, птахи, звірі), ментальні карти, презентація, ілюстрації для ланцюгів живлення.

Хід уроку

І. Організація класу до уроку.

1. Вчитель: За вікном весна . Погода дарує нам приємні сюрпризи, сонце тепло, запах перших квітів і трав. А що можемо подарувати ми один одному.

- Усмішку

Тож подаруйте усмішку мені, один одному і нашим гостям. І будемо розпочинати наш урок.

2. Слухання вірша

- Які зміни у природі описано у вірші?

Чуєш? Жебонять струмочки!

Чуєш? Цвірінчать пташечки!

Глянь! Бруньки он на гіллі

В синім небі журавлі.

Перші проліски цвітуть.

Перші джмелики гудуть.

Це прекрасна й чарівна

В гості йде до нас весна!

Скоро прилетять в гаї

Голосисті соловї

Будуть радо щебетать

Будуть весноньку вітать.

  • Про які зміни у природі ви почули у вірші?
  • А які зміни у природі помітили ви ідучи до школи?
  • З чим пов’язані ці зміни?

3. Пропоную вам послухати прогноз погоди.

  • Виступ чергових учнів.
  • Діти відкривають зошити і записують

З повідомлення синоптиків ми зрозуміли, що погода чудова. Хочу вас запитати. Чи любите ви мандрувати? Так мандрувати це весело і цікаво. Пропоную вам помандрувати тваринним світом і узагальнити знання отримані на попередніх уроках.

Висловіть свої сподівання за допомогою вправи.

4. Вправа НЦМЗ ( навіщо це мені знадобиться)

  • Можливо я навчуся складати ланцюг живлення.
  • Я навчуся правильно поводитися з тваринами.
  • Я більше дізнаюся про тварин, зможу розповісти про це меншому брату і сестрі.

ІІ. Повідомлення теми уроку.

  1. Вчитель. Щоб здійснилися ваші сподівання пропоную вам проявити творчість і скласти ментальну карту

Для цього нам знадобиться папір, клей, ножиці, ватман.

Мандрувати зручно тоді коли тепло, світить сонечко.

Пропоную вам вибрати сонечко, щоб зігрівало і світило нам у дорозі.

( діти вибирають сонечка)

  1. Прочитайте ключове слово.
  • Які ви прочитали ? (комахи, птахи, звірі)
  • Що є істотною ознакою комах, птахів, звірів.
  • А тепер за ключовими словами об’єднайтеся в групи.
  • Виберіть капітана групи.
  • Пригадайте правила роботи в групі.
  1. Релакс
  • А зараз пропоную вам зайняти зручне положення.
  • Заплющити очі.
  • Розслабити тіло.
  • Уявіть собі, що ви розпочали свою мандрівку на повітряній кулі.
  • Що оточує вас?
  • Що ви відчуваєте?
  • Відчуйте особистий зв’язок  природою, кольори, звуки, запах.
  • Ваші асоціації

( Відповіді дітей)

  1. Створення асоціативного ряду.

А зараз пропоную вам скласти асоціативний ряд до вашого ключового слова.

Відкривайте червоний конверт і складіть асоціативний ряд за бажанням доповніть своїм.

(діти пишуть асоціації)

Комахи – поясніть асоціацію із словом голка, мед.

Птахи – чому горобина, тиша.

Звірі – поясніть асоціацію із словом молоко, м'ясо.

  • Які виникли у вас асоціації.
  • Молодці!
  1. Тварини нашого краю
  • А зараз пропоную вам подивитися на екран.
  • Подивіться на кульки і з літер що на кульках складіть слово.
  • Вийшло слово тварини.
  • Візьміть зелений конверт, виберіть малюнки тварин, які мешкають у нашому краю.
  • Приклейте стрічку тварини і ваші відповіді.
  • Яку кількість тварин ви вибрали.
  • Побудуйте лего пірамідку.
  •  Перевірте з моїми відповідями.
  1. Наступна гілка « Цікава інформація».

За допомогою вправи « Пошук людського скарбу», давайте з’ясуємо ,що ми знаємо про цих тварин.

Візьміть  жовтий конверт , приєднайте стрілочку « Що ти знаєш про цих тварин»  і попрацюйте в групі.

Обговоріть це питання в групі.

 

 

  1. Гілочка «Рекламний щит»

Уявіть собі що ви знаходитеся на природі і зустрілися з відпочивальниками. Проаналізуйте їх поведінку. Підготуйте рекламний щит, який буде привертати увагу відпочивальників і навчить їх дотримуватися правил поведінки у природі.

Завдання. Перебудувати розповідні речення у спонукальні. Оформити рекламний щит.

ІІІ. Підсумок уроку.

  1. Підбиття підсумків за допомогою методу « Кубування».
  • Поміркуйте де можна застосувати набуті знання.
  • Опишіть тварину «Мурашка».
  • Проаналізуйте роботу вашої групи.
  • Добре чи погано, що ви знаєте таку кількість інформації про тварин.
  1. Презентація групами « Ментальних карт»
  2. Вправа «Мікрофон»
  3. «Навчальний дайвінг»
docx
Додав(-ла)
Пастух Євгенія
Додано
16 березня 2020
Переглядів
754
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку