Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Урок у 1 класі "Я досліджую світ" на тему "Мої домашні улюбленці"

Про матеріал
Тема: "Мої домашні улюбленці." Завдання: Розширити і поглибити знання дітей про тварин, їхню поведінку, харчування; виховувати чуйне та гуманне ставлення до братів наших менших; ознайомити дітей з правилами безпечної поведінки з тваринами; учити піклуватися про інших; розвивати мислення, увагу, уяву, пам'ять, творчі здібності; вчитися висловлювати власну думку, взаємодіяти з однокласниками та слухати співрозмовника. Проблемні запитання: які бувають тварини?; як живуть свійські тварини?; як доглядати за хатніми улюбленцями? Обладнання: іграшковий котик, пазли з тваринками, тваринки з висловами, цеглинки LEGO, картки фішбоун, бейджики з назвою "ветеринар", мультимедійний комплекс. Освітня галузь: природнича, соціальна і здоров'язбережна, мовно-літературна.
Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

Луганськийобласний інститут післядипломної педагогічної освіти

 

Творча     робота

 

Урок у 1 класі з предмета:   " Я досліджую світ"

 

Виконала:

                 Батуріна Алла Миколаївна

                                     Слухач курсів підвищення кваліфікації

                                                 учителів початкових класів,які будуть навчати

                                                учнів 1-х класів у 2021/2022 навчальному році

               вчителя початкових класів

                                         Новопсковського опорного закладу освіти   

                                              І - ІІІ ступенів Новопсковської селищної ради   Луганської області.

тел. 066 355 21 53

                                                   Ел. адреса: allabaturina79@ukr.net

 

 

Сєвєродонецьк

2019

 

Тема: "Мої домашні улюбленці."

Завдання: Розширити і поглибити знання дітей про тварин, їхню поведінку, харчування; виховувати чуйне та гуманне ставлення до братів наших менших; ознайомити дітей з правилами безпечної поведінки з тваринами; учити піклуватися про інших; розвивати мислення, увагу, уяву, пам'ять, творчі здібності; вчитися висловлювати власну думку, взаємодіяти з однокласниками та слухати співрозмовника.

Проблемні запитання: які бувають тварини?; як живуть свійські тварини?; як доглядати за хатніми улюбленцями?

Обладнання: іграшковий котик, пазли з тваринками, тваринки з висловами, цеглинки LEGO, картки фішбоун, бейджики з назвою "ветеринар", мультимедійний комплекс.

Освітня галузь: природнича, соціальна і здоров'язбережна, мовно-літературна.

 

Хід уроку

І Ранкове коло

Діти стали в коло.

 - Діти, подивіться хто до нас завітав? ( тримає в руках м'яку іграшку   котика) Але чомусь  воно сумує.  Як ви думаєте чому воно таке сумне?

(діти пропонують варіанти відповідей)

- А послухайте віршик Платона Микитовича Воронька, яке називається "Кошеня" і ви зрозумієте чому воно засумувало:

 Засмутилось кошеня –

Треба в школу йти щодня.

І прикинулось умить,

Що у нього хвіст болить.

 Довго думав баранець

І промовив, як мудрець:

 – Це хвороба не проста,

Треба різати хвоста.

 Кошеня кричить: «Ніколи!

Краще я піду до школи!»

-Так чому сумне кошенятко?

- Діти, давайте котику кожен скаже чому потрібно йти идо школи?

(діти передають по колу іграшку промовляючи свій аргумент.)

Діти сідають за парти по групам.

ІІ Актуалізація опорних знань.

Вправа "Погода"

-Яка зараз пора року?

- Який місяць?             -Який день?

 -Яке число?                - Тепло чи холодно на вулиці?

- Які явища в природі ми бачимо?

-Ясно чи похмуро?

- Чи дме вітер?

ІІІ Мотивація навчальної діяльності.

-Як ви думаєте про що йтиметься мова сьогодні на уроці?

(діти висловлюють варіанти)

- Добре, давайте складемо пазли і дізнаємося про кого мова.  Після того, як складете вам потрібно скласти опис тваринки, щоб ми могли здогадатися про кого ви нам розповідаєте. (Додаток 3)

Повторити правила роботи у групі.

1.  Говорити по черзі.

2. Говорить один - інші слухають.

3. Слухай інших.

4.Говори сам та не бійся помилитися.

Представлення результатів.

У кожної групи своя тваринка  (котик,  песик, папуга,  хом'ячок,  рибка)

Кожна група обирає оратора, який зачитує опис.

- Діти, усих цих  тварин у яку групу можна об'єднати? (домашні)

ІV Повідомлення теми і завдань уроку.

Отже, сьогодні ми будемо говорити про домашніх улюбленців, дізнаємося що полюбляють їсти та як потрібно піклуватися про братів наших менших.

V Вивчення нового матеріалу

-Давайте спершу з'ясуємо за допомогою цеглинок LEGO які тварини мешкають у вас вдома?     Побудуємо діаграму:

- Якщо у вас живе котик то будуємо вежу з червоних цеглинок.

- Якщо у вас живе песик то будуємо вежу з жовтих цеглинок.

- Якщо у вас живе хом'ячок  то будуємо вежу з зелених цеглинок.

- Якщо у вас живуть рибки  то будуємо вежу з блакитних цеглинок.

- Якщо у вас живе якась інша тварина то сині цеглинки.

 - Якщо у вас живе декілька тварин то будуємо помаранчеві.

- Отже найвища вежа червона, а це означає що найбільше котиків живе у нас вдома.

Фізкультхвилинка

Кінезіологічна вправа "Слон" Намалюйте свого домашнього улюбленця. Діти рукою "хоботом" малюють в повітрі тваринку.

-Тепер покажимо як киця вмивається, як песик скаче, як хом'ячок причесується, а рибка плаває. (діти імітують ці рухи.)

 

Вправа "Фішбоун" (Додаток1)

Вам потрібно подумати і пригадати чим домашніх тваринок годуємо. З лівого боку пишемо тваринку,а з правого боку що вона їсть.

Обираємо  презентатора, який зачитає. 

 

Вправа "Ветлікарня"

слово надається підготовленим учням "ветеринарам", які повідомлять дітям про шкідливу їжу для наших улюбленців:

Чи знаєте ви, що:

-собакам не можна давати шоколад, цукор, печиво, торти та різні солодощі, бо це для них отрута, яка може викликати захворювання очей.

-А котам не можна давати рибні об'їдки, бо ними вони можуть пошкодити кишківник або шлунок.

-для цуценят та кошенят потрібно обирати спеціальний корм для малечі, який буде легше засвоюватися організмом.

-Діти, а що ще потрібне нашим тваринкам, окрім їжі?

- Любов та турбота.

На дошці малюнки тваринок з висловами.( Додаток 2)

- Не забувайте про щеплення!

-Кожного дня прибирай у свого улюбленця!

-Якщо потрібно вигулюй, купай та розчесуй свого вихованця!

-Завжди будь уважним, лагідним та терплячим зі своїм вихованцем.

- Дбай про здоров'я свого вихованця.

-Люби і правильно доглядай за своїми домашніми друзями.

Як думаєте, а навіщо ми тримаємо тварин?

Давайте переглянемо відео і дамо відповідь на це питання.

Відеоперегляд

"Наші улюбленці"https://www.youtube.com/watch?v=XAHcWj2XGzQ

 

 

Вправа "Дискусія"

-Як ви думаєте звідки беруться тваринки - безхатьки?

-Чи зустрічали ви котиків та собачок у яких немає господарів?

-Де вони сплять? Що їдять?

-Як можна назвати людей,які викинули їх на вулицю?

-Як ви ставитеся до таких тварин?

-Як їм можна допомогти?

-Що треба робити щоб цього не сталося з вашою тваринкою?

Висновок: перш ніж завести тваринку треба добре подумати і зважити свої можливості та сили.

Перегляд відео (допомога тваринам)

Діти доволі часто бездомні тварини небезпечні та несуть загрозу вашому здоров'ю, бо можуть переносити різні захворювання. Тому не підходьте до бездомних тварин близько. Просто скажіть про них дорослим!

-Як  думаєте чи вдячна ваша тваринка вам за вашу турботу, чи можливо хотіла б про щось вас попросити.

Вправа "Продовж речення"

Діти беруть  іграшкового котика і промовляють:

-Мій котик хоче мене попросити щоб я .......більше йому приділяв уваги.

-Мій песик попросив би мене.........пригостити його улюбленою кісточкою.

- Мій папуга хотів би .......і т.д.

VІ Підсумок уроку

 

Який висновок з уроку ви зробили?

Складіть з LEGO речення:

1група Потрібно піклуватися про тварин.(синій, зелений, жовтий, червоний)

2група.Приділяй достатньо уваги домашньому улюбленцю.

3група Не ображай бродячих тварин.

4група Не підходь близько до бездомних тварин.

5група Люби братів наших менших.

Отже, мати домашню тваринку дуже відповідально.Про неї постійно треба дбати: доглядати, годувати, виховувати! Тому завжди, коли заводите собі тваринку пам'ятайте вислів французького письменника Антуана де Сент- Екзюпері: "Ми відповідаємо за тих, кого приручили".

 

 

(Додаток1)

D:\Алла\Новый рисунок (6).jpg

 

 

 

 

 

 

( Додаток 2)

 

D:\Алла\coleção-dos-desenhos-animados-do-animal-de-estimação-14654038.jpg

 

 

Додаток 3

D:\Алла\9eba1f874888bed3fa8125a870fc86ac.jpg D:\Алла\d87bea0f35ece12240a715dc437509cd.jpg

 

docx
Додано
20 листопада 2020
Переглядів
1678
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку