Урок "У пошуках скарбів-Афріка"

Про матеріал
Конспект уроку з логоритміки з учнями початкових класів на тему "У пошуках скарбів-Африка".
Перегляд файлу

Конспект заняття з логоритміки

«У пошуках скарбів»

для учнів початкових класів

вчитель-логопед Єгорова Галина Михайлівна

Мета:
навчальна – вчити рецептивному сприйманню музики з відповідним ритмічно-емоційним її демонструванням;
формувати рухові навички та вміння, знайомитись з різноманітними рухами, з просторовою організацією тіла, з музичними поняттями;
формувати навички релаксації;

розвиваюча – розвивати мовну моторику, слухову увагу,слухове сприймання, слухову пам'ять, фонематичний слух, загальну та дрібну моторику, міміку, пантоміміку; працювати над розвитком фізіологічного дихання; розвивати просторове уявлення;

виховна – виховувати виразність і грацію рухів, творчу уяву; вміння перевтілюватись, любов та дбайливе ставлення до природи та тварин, небайдужість, зацікавленість до оточуючого; естетичний смак та естетичне задоволення;

корекційна – удосконалювати сформовані мовні навички; долати моторні труднощі при вимові пропонованого матеріалу; нормалізовувати темп і ритм мовлення учнів; збільшувати словниковий запас та сприяти дотриманню граматичної структури мовлення.

Обладнання:
наочний матеріал – мультимедійний проектор, компʹютер, презентаційний матеріал «У пошуках скарбів Африки», карта, штучна пальма, ілюстрації з тваринами, магнітна дошка; синтезатор, м які іграшки: мавпа, папуга.

роздатковий матеріал – наголовник тигра; дитячі шумові інструменти,

музичний матеріал – пісня «Африка» театр «Талісман», відеоролик «Африканський оркестр», звуки та голоси тварин (крокодил, слон, лев, зебра, бегемота)

Мовленнєвий матеріал: ліс, тигр, крокодил, слон, жираф, бегемот, лев, мавпа, папуга, ліани, скарби, слухали музику, музика весела, жвава.

Хід уроку:

I. Организационный момент. (Під спокійну музику діти входять в зал)

 Логопед -На заняття ми прийшли, щоб займатися

Та спочатку нам потрібно привітатися.

Усміхнімося ми разом сонечку.

І простягнемо до нього ми долонечки.

Ручками до гостей привітаймось

Дуже гарно й весело ми граємось.

нехай буде радість і сміх

всі: Добрий день для усіх!

I Вступна частина.

-Діти, Сьогодні до нашого закладу прийшов лист, але для кого він невідомо… Тут написано тільки «Шукачам пригод та скарбів». Лист: «Того , хто не побоїться відправитись у далеку Африку, виконати завдання та зібрати карту -чекає справжній скарб!»

Ви любите пригоди, скарби, таємниці? а ви любите подорожувати?

      Ну тоді я вам пропоную сьогодні відправитись у подорож до дуже далекої, але загадкової країни- Африка! А якщо нам повезе тоді може ми там і скарб знайдемо!...Ви згодні? Але дорога не легка, можуть трапитись різні пригоди, чи не боітесь ви труднощів?

 -ні! Тоді вперед!

 II. Основна частина

Слайд 1

 Вправа для розвитку загальної моторики

Ходьба по залу під марш,

Полетіли на літаку, крила розправили, мотор завели- УУУУУУУ- Ходьба на носочках

Чух-чух ту-ту!–ідемо на поїзді-Ходьба на п'ятках

Пересіли на машину і поїхали Бі-бі! - Біг на носочках

Далі на конячках -прямий галоп

А зараз сіли всі на пароплав ли-и-и! крутимо руль

І знов пішки Ходьба топотушками

Зупиняємось потроху .

Слайд 2

- А ось і континент Африка! Здається ми вже на місці.

1. Вправа на розвиток м'язового тонусу.

«Ми опинилися в джунглях. Ліс дуже густий, але будемо пробиратися далі. Нейрокорекційні вправи

(перестрибнути через річку, попасти кільцем у мішень з балансировочної дошки)

Давайте подивимося, як тут гарно!

1) Повертаємо голову вправо, вліво. А тепер підняли голову вгору, опустили, дивимося під ноги - вниз і знову вгору, вниз.

2) Одночасно піднімання і опускання обох плечей під спокійну музику на чотири рахунки.

3) Заходимо в  ліс. - Повороти вліво - вправо:

Багато тут навколо чудес.

4) Ось пальми високі стоять - Підняти руки вгору з поворотом вправо;

Ось ліани листям шелестять - Підняти руки вгору з поворотом вліво;

5) Під листвою на землі - присіли, руки на поясі

Грибочків   шапочки блищать, - сплели пальчики.

Слайд 3

2. Вправа на розвиток мімічних м'язів обличчя.

«Набігли сірі хмари. - Нахмурили брови.

Раптом небо стало світлішати. Здивувалися і підняли брови вгору.

Яскраве сонечко виглянуло - зрадійте і посміхніться.

Прищуримся і подивимося на сонечко ось так: обидва очі.- (окорухових гімнастика 4 -5 раз) Заплющити очі і розплющити очі.

Діти сідають на стільчики

  • Але будьте уважні, діти, тому що тут живуть багато хижих тварин а ось які ви зараз спробуйте відгадати:

3. Вправа на розвиток слухових умінь

Гра «Відгадай голос тварини» (слон, тигр, лев, вовк, крокодил)

Отримуйте 1 частину карти

„Це тварина чи гора?

Як же їсть він, як він п’є?”

А для цього хобот є! (Слон)

      4    Дихальна вправа:

  • Покажіть як слон п ʹє воду хоботом
  • А-уууууууууууууу!
  • У-ааааааааааааа!
  • Тигр заричав-РРРРРРРРРРР
  • Мавпочка відповідає -у-у-у-у!

5.Гра «Батьки та діти»          Отримуйте 2 частину карти

  • Логопед – Діти, я хочу вам заспівати пісню, яку так і назвали «Африка», а ви уважно слухайте ії та скажете яка ж вона за характером ця пісня?

6 Пальчикова гимнастика «Бегемот»

Как-то раз бегемот

открыл на льва свой рот

Удивленно лев взглянул

 даже глазом не моргнул.

Отвернулся и молчит.

               Рядом шимпанзе кричит:

-как же может бегемот

открывать на льва свой рот?..

бегемотик извинился

и до пола поклонился.

             Лев спокойно улыбнулся

и вздыхая говорит:

пока я правитель леса

никто зевать не запретит!

 

7. Слухання музики -Пісня «Африка»

(Відповіді дітей) пісня весела, гарна, темп швидкий, жвавий.

Логопед -Продовжуємо знайомитись з мешканцями Афріки і зараз спробуйте відгадайте мою загадку:

Загадки:.

8.Артикуляційні вправи «Мавпеня»

Мавпочка посміхається (вправа «Усмішка»)

Мавпочка їсть банан . (Діти імітують мавпочку що їсть.)

Мавпочка  п’є  водичку . (Діти імітують рухи язиком).

Мавпочка  облизується. (Діти облизують свої губи.)

Мавпочка кривляється (надуваємо щеки та кулачками роздуваємо)

Отримуйте 3 частину карти

Логопед А зараз відгадайте ще одну загадку:

-Як веселка кольорова,
Має здібності до мови.
Слово пташці цій скажіть – 
Вона його повторить вмить. 
(Папуга)

9. Розвиток співочого діапазону голосу, музичного слуху та розвитку міміки обличчя.

Повтори за папугою поспівка

   Му-му-му-швидко парус підниму,(хлопки)

Ни-ни-ни-в Африці живуть слони

Ил-ил-ил – та зубастий крокодил.

От-от-от-і великий бегемот.

Лю-лю-лю мандрувати я люблю

Ти-ти-ти –далі нам пора іти.

             Поспівка «Нам для щастя треба»

Нам для щастя треба сонечка у небі

Пісню заспівати: соль, фа, ми, ре, до!

Логопед А ось і жителі цього острову. Вони дуже полюбляють співати, танцювати та грати на музичних інструментах. Давайте і ми спробуємо заграти

10.«Африканський оркестр»

Отримуйте 4 частину карти

- Виходьте до мене  скоріше та затанцюйте веселіше.

11.Ритмічний танець «Папуасів»

Отримуйте 5 частину карти

Логопед -Діти, залишилось здобути останню частину карти,  але ії охороняє злий тигр. Будьте уважні, тигр виходить на полювання

12. Рухлива гра «Полювання»

Отримуйте 6 частину карти

 

Логопед -А ось під пальмою лежить маленький сундук, давайте подивимось що там? може там і є скарби?

ІІІ. Заключна частина

- Діти, вам сподобалась наша подорож?
- А куди ми подорожували?
- Кого бачили?

Релаксація. Сідайте на килим та послухайте музику океану.(слухання, спостерігання океану, 2-3 хв. Вчитель пропонує дітям лягти зручно на підлогу і пофантазувати, а потім розповісти про що вони фантазували ).

Пора відправлятися додому. До побачення!


 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Додано
11 березня 2021
Переглядів
747
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку