Інтерактивна логопедична вправа «Жирафчик Мелман знайомиться зі звуками»
Інтерактивна вправа із циклу «Логопедичні заняття для дітей дошкільного віку» проводяться в ігровій формі, використовуючи дидактичний матеріал. Вправа допомагає виявити порушення мови у малюків, які підлягають корекції за допомогою наших логопедичних занять.
Мета : розвиток фонематичного слуху, збагачення словникового запасу.
Хід заняття: Добрий день, дітки, рада вас бачити. Сьогодні наша вправа буде музична і завдяки їй ми допоможемо жирафчику Мелману. Як вам відомо, жираф – сама висока тварина у світі, але він дуже переймається із – за свого росту. В чому ж проблема, через що хвилюється наш Мелман? Давайте запитаємо його особисто. Мелмане, друже, виходь до нас!
Мелман: Привіт, друзі. Навіть не знаю з чого почати? Розумієте, всі мої друзі слухають музику, танцюють, а мене не до себе не запрошують, бо я зовсім не вмію розпізнавати звуки, навіть не вмію вгадати, що звучить. Ось такі справи.
Логопед: Не хвилюйся, ми допоможемо тобі, адже так, діти? Чудово!
Завдання «Чарівний мішечок» У мене є чарівний мішечок, ви закриваєте оченятка, а я буду з нього діставати різні предмети, уважно слухайте звуки, які видають ці предмети і намагайтесь вгадати, який з них може так звучати. (Діти відповідають).
Завдання «Звукова доріжка». Я включаю запис звуків і ви скажете, який предмет видає такий звук. Для підказки дивіться на картинки. .
Жирафчик: "Ого, як багато нових звуків я почув. Дякую, друзі. Тепер я всім звірятам покажу, як я вмію. До зустрічі!".
Логопед: Ми сьогодні зробили добру справу, ви молодці, дітки!
Рефлексія : На завершення вправи давайте проаналізуємо. В мене є смайлики - веселі та сумні. Якщо сьогодні вам все було зрозуміло і дуже легко, то швидко вішайте веселий смайлик на дошку, а якщо ж навпаки - то сумний .