Інтерактивна логопедична вправа «Їжачок Фуфанік і країна Сортування»
Інтерактивна вправа із циклу «Логопедичні заняття для дітей дошкільного віку» проводяться в ігровій формі, використовуючи дидактичний матеріал. Вправа допомагає виявити порушення мови у малюків, які підлягають корекції за допомогою наших логопедичних занять.
Мета: розширити словниковий запас і сформувати граматичне уявлення.
Хід вправи: Добрий день, хлопчики та дівчатка! Сьогодні ми будемо знайомитися з незвичайною країною, яка називається країна Сортування. Як ви гадаєте, що означає слова сортування? (Діти кажуть свої варіанти). Вірно, це предмети однакової форми, кольору або складу, які повинні знаходитися в одному місці.
А мій маленький бешкетник їжачок Фуфанік, все у своєму будиночку згорнув до купи.
Фуфанік: «Так, це правда. Я не знаю тепер, як все зібрати".
Логопед: Без вашої допомоги, дітки, він точно не впорається. Давайте разом йому допоможемо, згодні? Дякуємо вам. Давайте починати.
Кладучи карточку, чітко промовляйте склади!
Молодці! Ось, завдяки вам, ми виконали всі завдання і навчили Фуфаніка сортирувати предмети.
Фуфанік:"Дякую друзі, я все запам'ятав і побіг наводити лад у тебе в будиночку. До зустрічі!"
Логопед: Діти, ми добре попрацювати!
Рефлексія. А завершенням нашої вправи зробимо висновок. В мене є знаки оклику та знаки запитання. Якщо для вас було не складно впоратися з завданням - вішайте знак оклику на дошку, а якщо було складно або не зрозуміло –вішаєте знак запитання.