"Їжачок Фуфанік і країна Сортування". Інтерактивна логопедина вправа

Про матеріал
Інтерактивна вправа із циклу «Логопедичні заняття для дітей дошкільного віку» проводяться в ігровій формі, використовуючи дидактичний матеріал. Вправа допомагає виявити порушення мови у малюків, які підлягають корекції за допомогою наших логопедичних занять.
Перегляд файлу

Інтерактивна логопедична вправа «Їжачок Фуфанік і країна Сортування»

Інтерактивна вправа із циклу «Логопедичні заняття для дітей дошкільного віку» проводяться в ігровій формі, використовуючи дидактичний матеріал. Вправа   допомагає виявити порушення мови у малюків, які підлягають корекції за допомогою наших логопедичних занять.

Мета: розширити словниковий запас і сформувати граматичне уявлення.

Хід вправи: Добрий день, хлопчики та дівчатка! Сьогодні ми будемо знайомитися з незвичайною країною, яка називається країна Сортування. Як ви гадаєте, що означає слова сортування? (Діти кажуть свої варіанти). Вірно, це предмети однакової форми, кольору або складу, які повинні знаходитися в одному місці.

А мій маленький бешкетник їжачок Фуфанік, все у своєму будиночку згорнув до купи.

Фуфанік: «Так, це правда. Я не знаю тепер, як все зібрати".

Логопед: Без вашої допомоги, дітки, він точно не впорається. Давайте разом йому допоможемо, згодні? Дякуємо вам. Давайте починати.

  1. Перше – сортуємо наші м’ячики за кольором (червоного кольору, синього, жовтого, зеленого і т.д)
  2. Друге сортуємо наші ігрові кубики за формою (прямокутні, циліндричні, кубічні, конусні)
  3. Молодці! А тепер давайте перейдемо до останнього складного завдання. Нам потрібно пересортувати картки з малюнками. До зеленої коробки ми кладемо картки, де зображенні предмети, які починаються на букву «Ф» (наприклад: фото, фігура, фарби, фламінго, фіолет, фея, фургон і т.д. До блакитної коробки ми кладемо картки, де зображенні предмети, які починаються на букву «Х» (наприклад: хліб, хокеїст, хата, хмиз, холодильник, хмара, хом’як і т.д)

Кладучи карточку, чітко промовляйте склади!

Молодці! Ось, завдяки вам, ми виконали всі завдання і навчили Фуфаніка сортирувати предмети.

Фуфанік:"Дякую друзі, я все запам'ятав і побіг наводити лад у тебе в будиночку. До зустрічі!"

Логопед: Діти, ми добре попрацювати!

Рефлексія. А завершенням нашої вправи зробимо висновок. В мене є знаки оклику та знаки запитання. Якщо для вас було не складно впоратися з завданням - вішайте знак оклику на дошку, а якщо було складно або не зрозуміло –вішаєте знак запитання.

 

docx
Додано
11 березня 2021
Переглядів
241
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку