Інтерактивна логопедична вправа «Віршик для Зайчика»
Інтерактивна вправа із циклу «Логопедичні заняття для дітей дошкільного віку» проводяться в ігровій формі. Вправа допомагає виявити порушення мови у малюків, які підлягають корекції за допомогою наших логопедичних занять.
Мета: розвивати фонематичний аналіз, правильну вимову, поповнювати словниковий запас.
Хід вправи: Добрий день, дітлахи! Сьогодні наша вправа буде творчою. Я пропоную разом написати віршик про зайчика Кроша. А чи пам’ятаєте ви назву мультика, де ми його зустрічаємо?(Діти відповідають).
Він веселий, цікавий і жвавий зайчик, от я і захотіла про нього написати, звичайно з вашою допомогою. Гарна ідея? Тоді до діла!
Отже, я почну, а ви мені будете доповнювати закінчення слова. Давайте спробуємо.
Сонечко пе…ЧЕ,
Річечка те…ЧЕ,
Зайчик скік, скок!
Швидше зайчик в холо…ДОК.
Жабка із води:
- Теж ходи сю…ДИ! -
Зайчик вушком трусь:
- Я води бо…ЮСЬ.
Потім спати захотів,
Сам постелю посте….ЛИВ,
Сам собі зробив подушку,
Підмостив її під вуш.. КО.
Та у зайця довге вушко —
Все звисає із подуш..КИ
Який гарно у вас вийшло, я думаю, що треба запросити Крошика до нас на гостини і подарувати йому віршик на пам’ять. Як ви гадаєте, йому сподобається ? Скоро дізнаємося.
Рефлексія: Дивіться, що я знайшла, це улюблена їжа Крошика – морквинка. Вона нам зараз дуже допоможе визначити, чи з легкістю вдалось нам написати віршик для зайчика. Отже, якщо все вдалося і ви легко виконали вправу – то кладіть морквинку до синього відерця, коли ж вам було трішки складно – морквинка потрапляє до червоного відерця.