Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Урок "Україна-єдина країна "

Про матеріал
Тема. Усний журнал «Україна – єдина країна» Мета: поглибити знання про Україну; прищеплювати любов до рідного краю; виховувати любов до Батьківщини, бажання бути патріотом, розвивати інтерес до вивчення мови, історії нашої Вітчизни.
Перегляд файлу

 

 

 

 

Авторський проект

Методична розробка виховного заходу

«Україна – єдина країна»

(2 клас)

 

 

                                                                                     Автор: Волкова Євгенія Олександрівна

 

 

                                                     

 

Тема. Усний журнал «Україна – єдина країна»

Мета: поглибити знання  про Україну; прищеплювати любов до рідного краю; виховувати любов до Батьківщини, бажання бути патріотом, розвивати інтерес до вивчення мови, історії нашої Вітчизни.

Обладнання: мапа України; символи України; рушник; квіточки та стрічки для вінка; назви  народних символів; слайди; аудіозапис  «Гімн України.

Тип заходу: усний журнал

Хід заходу

І. Організаційний момент

Вступна частина

Учитель. Доброго ранку, діти! Сьогодні на вас чекає не зовсім урок, а мандрівка сторінками усного журналу…

1-й читець       Над землею сонце встало,

                          Путь-дорогу осіяло.

         Добрий ранок, Чорне море,

 Добрий день, Карпатські гори!

         Над землею пісня лине.

         Це для тебе, Україно!

 Гарна путь, славна путь –

 Українські діти тут.

2-й читець Усміхнися  всім  навколо:

                          Небу, сонцю, квітам, людям.

        І  тоді  обов’язково

                          День  тобі веселим  буде!

Учитель. Такими словами нехай продзвенить у вашому серці перший вересневий дзвінок, а перший урок розкаже про сьогодення й подарує надію на щасливе і світле майбутнє.

 ІІ. Основна частина

Повідомлення теми і мети заходу

І сторінка журналу « Україна – єдина країна»

Учитель. Дітки, послухайте, будь ласка, вірш. (Слайд 3).

 У  всіх  людей  одна  святиня

 Куди  не  глянь, де не спитай,

 Рідніша  їм  своя  пустиня,

 А  ніж  земний  в чужині  рай.

 Їм  красить все їх  рідний  край.

 Нема  без  кореня  рослини,

 А  нас, людей,  без  Батьківщини.

  •                   Про  яку святиню  говориться  у  вірші? Прочитайте це слово. (діти читають слово за першими буквами рядків).
  •                   Про Україну. 

Тож,  напевно,  ви всі  здогадалися,  про  що буде  мова  на  нашій  годині  спілкування.

Прочитайте  тему  нашого  усного   журналу: « Україна – єдина країна !» (Слайд 2).

Перегортаючи  сторінки  цього  журналу  ми  більше  дізнаємося  про  Україну, її  символи  та традиції.

ІІ сторінка журналу « Наша Батьківщина – рідна Україна»

Асоціативний кущ (Слайд 4,5).

- Діти, а що для вас означає слово  «Батьківщина»?  Спробуйте дібрати слова, які, на вашу думку, характеризують Батьківщину.

 

 

 

 

Діти: Вітчизна, рідний край, земля батьків, отчий дім, Україна-ненька, рідний дім,  рідна сторона.

Вчитель:    А якщо об’єднати разом усі родини, всіх людей, які живуть в Україні, то як тоді ми їх назвемо?

Діти. Народ.

ІІІ сторінка журналу « Ми – українці!»

Учитель. Ми всі одна сім’я, повинні жити дружно. Кожна людина пишається своєю рідною землею.

1-й читець.    На білому світі є різні країни,

 Де ріки, ліси і лани.

     Та тільки одна на землі – Україна,

     А ми – її доньки й сини.

Гра «Де хто живе?» (Слайд 6,7).

  •                   Діти, пропоную погратися в гру «Де хто живе?»

У Києві –… (кияни); у Донецьку –… (донеччани); в Одесі - … (одесити); у Харкові - … (харків’яни); у Криму -    (кримчани).      

2-й читець.   Усюди є небо, і зорі скрізь сяють.

      І квіти усюди ростуть.

     Та тільки одну Батьківщину ми маємо,

     Її Україною звуть.

IV сторінка журналу «Україна- наш спільний дім»

Учитель.   Україна — це держава. Простір землі, яку заселя­ють українці, є такий великий, що, аби перетнути  його пішки із заходу на схід, треба йти 90 днів, до­лаючи щодня 30 км.

  •                   Ласкаво  запрошую вас  до славної  столиці  України. (Слайд 8,9).

На дошці плакат: «Як тебе не любити, Києве мій?...»

Гра «Мікрофон»

- Яке головне місто нашої країни?

- Яка річка протікає у Києві ?

- Які пам’ятники ти знаєш ?

Державні  символи  України». (Слайд 10).

Учитель. Кожна  країна світу обов'язково має  свої   три    символи.

Що ж означає слово «символ»?

Діти. Символ — це умовне позначення якогось предмета, поняття чи явища.

Учитель. Назвіть їх, діти., відгадавши  загадки

3-й читець.    Знак державний  головний,

                   Всяк  його  повинен знати.

  Воля, слава, сила  в нім.

                   Тож попробуй  відгадати.      ( Герб)

4-й читець.     Коли  звучить  він – всі встають,

                   До  серця  руку  прикладають,

                   І   вголос, й  подумки  співають,

                   І  Україну  прославляють.       ( Гімн)

    Гімн      грецьке   слово,   означає  урочисту, похвальну пісню на честь героїв. (Слухання запису Державного гімну України)

5-й читець.    Синьо – жовте полотнище

                   Гордо  майорить.

                   Це – ознака  сили й слави

                   Української  держави.  ( Прапор)

V сторінка журналу « Народні символи України » (Слайд 11)

  •                   Майже в усіх народів є улюблені рослини-симво­ли. Які рослини-символи українського народу ви знаєте?
  •                   Народні символи України – це калина, барвінок, чорнобривці, мак (відповідають діти).
  •                   Калина — символ, кохання, краси, щас­тя. Навесні вона вкривається білим цвітом, а восе­ни палахкотить гронами червоних плодів. Калиною уквітчують весільний коровай, оселю, нею лікуються. Про калину складено багато пісень, легенд, приказок, прислів'їв. Давайте пригадаємо прислів’я.

Гра «Склади прислів’я про калину» (Слайд12).

верби, без, нема, і калини, України.

  •                   Діти, прочитайте слова на дошці.  Що це за слова?

Барвінок, чорнобривці, криниця, калина, рушник, верба, вінок.

  •                   Слова – народні символи. (Діти відповідають).

Учитель. Вишитий рушник – атрибут багатьох обрядів; барвінок – символ вічності; вінок – символ перемоги. З 12 квіточок сплітають український віночок:  чорнобривці, любисток, ружа, волошки, мальви, мак, барвінок. І кожна рослинка – лікар та оберіг.

Дітки, давайте складемо наш віночок  – оберіг.

VІ сторінка журналу « Веселковий віночок »

Створення проекту (Слайд 13).

 Кожна дівчинка  класу пише своє прізвище та ім’я на  квіточці, хлопці – на стрічці, а потім навколо  слова УКРАЇНА розміщують свої квіточки та стрічки, утворюючи  віночок).

 ІІІ. Підсумок заходу

Учитель.  Людина має завжди пам’ятати, звідки вона родом, де її коріння, глибоко знати історію свого народу.

 6-й читець.   У  всьому  світі – кожен  зна:

                    Є Батьківщина  лиш одна.

                    Не забувай, що  ти дитина

                    Землі, що  зветься Україна.

 

               

 

docx
Додано
17 січня
Переглядів
113
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку